#1
ik herhaal alcohol en tabak worden niet gebruikt in therapie..Tabak wordt in Noord en Zuid Amerika traditioneel voor allerlei therapeutische toepassingen gebruikt 😅
godsdienst is iets anders
ik herhaal alcohol en tabak worden niet gebruikt in therapie..Tabak wordt in Noord en Zuid Amerika traditioneel voor allerlei therapeutische toepassingen gebruikt 😅
MDMA en psychedelica zijn ook nog verre van mainstream in de wereld van de therapie. Er zijn wat experimenten gedaan, maar dat is het dan ook. De effectiviteit is tot nu toe onbewezen. Dat is de consensus.ik herhaal alcohol en tabak worden niet gebruikt in therapie..
klopt ook maar veel belovend.MDMA en psychedelica zijn ook nog verre van mainstream in de wereld van de therapie. Er zijn wat experimenten gedaan, maar dat is het dan ook. De effectiviteit is tot nu toe onbewezen. Dat is de consensus.
MDMA was eerst een therapeutisch middel voor het een Party drug was ...MDMA en psychedelica zijn ook nog verre van mainstream in de wereld van de therapie. Er zijn wat experimenten gedaan, maar dat is het dan ook. De effectiviteit is tot nu toe onbewezen. Dat is de consensus.
Waarom is dat raar? Zo goed zijn de wetenschappelijke bewijzen voor de therapeutische waarde van psychedelica niet hoor. Je mag natuurlijk geloven wat je wilt, maar dat is dan godsdienst of levensovertuiging, geen wetenschap zoals @troksky zonet al even zei.Afgezien van specifiek verslavingsproblematiek, is het raar dat sommigen hier de therapeutische potentie van psychedelica bagatelliseren.
Mits therapeutisch gebruikt natuurlijk.
Tabak werd al duizenden jaren gebruikt door sjamanen in Amerika voordat men er sigaretten van ging maken.MDMA was eerst een therapeutisch middel voor het een Party drug was ...
MDMA was een middel voor in therapie. pas er na werd het een Party drug.MDMA en psychedelica zijn ook nog verre van mainstream in de wereld van de therapie. Er zijn wat experimenten gedaan, maar dat is het dan ook. De effectiviteit is tot nu toe onbewezen. Dat is de consensus.
nu paddenstoelen zijn niet verslavend...Afgezien van specifiek verslavingsproblematiek, is het raar dat sommigen hier de therapeutische potentie van psychedelica bagatelliseren.
Mits therapeutisch gebruikt natuurlijk.
volgens die podcasts is de dopamine de factor..MDMA herstel is toch ongeacht hoeveelheid. 't trekt je serotonine rap leeg en dat moet herstellen. Hoe meer mg hoe meer belastend voor je lichaam maar je serotoninepotje is hoe dan ook leeg.
Dat is iig altijd hoe ik het las
nogmaals.. volgens die podcast is oververhitting, caffeine, slaap tekort enz..Serotonine of dopamine, hypofyse of receptoren,... Met de originele vraag werd vooral bedoeld 'min. volledig herstel'. Het lijkt me wat bizar dat dat hetzelfde zou zijn bij 20mg als bij 200mg.
Denk dat dit wijze woorden zijn ! Nu ga ik echt stoppen met reageren.. adhd 😁Paradise is er niet wekelijks of maandelijks. Leer je leven invullen. Je komt jezelf op de (langere termijn) waarschijnlijk tegen 😉
Nu je kan ook NAN en alcar , ala gebruiken om te herstellen.. Sport en gezond eten met voldoende slaap helpen.Ik denk dat mijn persoonlijke eindconclusie geworden is: sowieso lage dosis als in mg kleiner of gelijk aan lichaamsgewicht in kg, om de 3 misschien max 2 maanden.
Zoals ik eerder al zei, sowieso heb ik liever de psychedelica dan de stimulanten, eigenlijk hoeven ze voor mij niet. Mijn vriendinnetje is wel fan, hoewel ze mede door mij dat gebruik nu drastisch heeft kunnen verminderen.
Wat bedoel je ? depressie?Ik deed xtc elke week vele jaren geleden, echt helemaal naar de klote ben je dan permanent.. niet de moeite waard
verrot, braq graftak, zombie, horror gevoel.,Wat bedoel je ? depressie?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."