Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSerotonineherstel bij minidoseringen

Serotonineherstel bij minidoseringen

48 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
t
trokskyLid
01-01-2024, 00:00
#1
MDMAutist zei:
Paradise is er niet wekelijks of maandelijks. Leer je leven invullen. Je komt jezelf op de (langere termijn) waarschijnlijk tegen 😉
Klik om te vergroten...
Denk dat dit wijze woorden zijn ! Nu ga ik echt stoppen met reageren.. adhd 😁
t
trokskyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Shango zei:
Ik denk dat mijn persoonlijke eindconclusie geworden is: sowieso lage dosis als in mg kleiner of gelijk aan lichaamsgewicht in kg, om de 3 misschien max 2 maanden.

Zoals ik eerder al zei, sowieso heb ik liever de psychedelica dan de stimulanten, eigenlijk hoeven ze voor mij niet. Mijn vriendinnetje is wel fan, hoewel ze mede door mij dat gebruik nu drastisch heeft kunnen verminderen.
Klik om te vergroten...
Nu je kan ook NAN en alcar , ala gebruiken om te herstellen.. Sport en gezond eten met voldoende slaap helpen.

maar ik heb ondertussen het internet afgezocht die 3 maanden regel! is wel echt belangrijk... en dosis blijkbaar ook ...
Vind het ook spijtig dat meer niet kan ..
P
PietlulLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik deed xtc elke week vele jaren geleden, echt helemaal naar de klote ben je dan permanent.. niet de moeite waard
t
trokskyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Pietlul zei:
Ik deed xtc elke week vele jaren geleden, echt helemaal naar de klote ben je dan permanent.. niet de moeite waard
Klik om te vergroten...
Wat bedoel je ? depressie?
P
PietlulLid
01-01-2024, 00:00
#5
troksky zei:
Wat bedoel je ? depressie?
Klik om te vergroten...
verrot, braq graftak, zombie, horror gevoel.,
Vind MDMA echt geen fijne katers geven. echt zon inherent laag gevoel
S
ShangoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hallo iedereen

Zaterdagnacht hebben mijn vriendin en ik MDMA-kristallen genomen op mijn eerste technofeest, beiden een dosis in mg van minder dan 80% van ons lichaamsgewicht in kg. Het is nu maandagochtend, en geen merkbare dip. Desalniettemin, voelden we de drug, hadden we vergrote pupillen en was het heel leuk.
Ik er nog twee biertjes bij, zij vier biertjes plus 150 al-lad. Zij had gisterenavond wel hoofdpijn. Voor de rest lijkt alles heel goed.

Gisteren lui van het dansen tot 's ochtends vroeg, misschien een somber gevoel vanbinnen maar op een bepaalde manier eigenlijk enorm genoten van de dag, gewoon samen lui geknuffeld, een mooi filmpje gekeken, 's avonds tot aan onze middel in de koude rivier gegaan, dan tiramisu gemaakt, tedere seks gehad en vroeg naar bed. Dat scheelt waarschijnlijk ook enorm tegenover wanneer het leven slecht gaat en je je alleen voelt.

Bij zulke lage doseringen, nog steeds drie maanden aanhouden? Of een andere meer dopaminegerichte stimulant tussendoor?

We doen wel redelijk wat psychedelics, meestal gewoon ons tweetjes thuis.
t
trokskyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Pietlul zei:
verrot, braq graftak, zombie, horror gevoel.,
Vind MDMA echt geen fijne katers geven. echt zon inherent laag gevoel
Klik om te vergroten...
bedankt voor je waarschuwing.. ik ga in plaats van 3 maanden 4 a 5 maanden wachten.. this dan niet waard.. de laatste keer geen kater maar ik had mij ook echt goed voorbereid..

nu ja , leve het gezond leven en het gezond verstand
P
PietlulLid
01-01-2024, 00:00
#8
troksky zei:
bedankt voor je waarschuwing.. ik ga in plaats van 3 maanden 4 a 5 maanden wachten.. this dan niet waard.. de laatste keer geen kater maar ik had mij ook echt goed voorbereid..

nu ja , leve het gezond leven en het gezond verstand
Klik om te vergroten...
heb zelfs hersenbloeding meegemaakt/ gevaarlijke hartproblemen.... Idd beste is om de 2-3 maanden oid.
je moet echt plannen van doe ik 100-of tot 250mg ofso verspreid over een uur of 12... je moet je echt houden aan een planning/afspraak
Anders blijf je maar door gaan. gevaar van MDMA is dat je door gaat en je voelt je goed tot je opeens doodziek wordt uit het niets.
IMO nog gevaarlijker en verslavender dan cocaine is het spul. Je wordt er goed gruwelijk irrationeel van.

Nog een gevaarlijke van MDMA is dat je niet meer kunt urineren .. Ik zeg het nog een keer bespaar je de ellende idd
F
Frenk070Lid
01-01-2024, 00:00
#9
dat laatste is herkenbaar. wij gaan lang door met mdma tot de eerste man moeite krijgt met plassen. meteen een goed moment om de party te beëindigen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."