#1
Denk dat dit wijze woorden zijn ! Nu ga ik echt stoppen met reageren.. adhd 😁Paradise is er niet wekelijks of maandelijks. Leer je leven invullen. Je komt jezelf op de (langere termijn) waarschijnlijk tegen 😉
Denk dat dit wijze woorden zijn ! Nu ga ik echt stoppen met reageren.. adhd 😁Paradise is er niet wekelijks of maandelijks. Leer je leven invullen. Je komt jezelf op de (langere termijn) waarschijnlijk tegen 😉
Nu je kan ook NAN en alcar , ala gebruiken om te herstellen.. Sport en gezond eten met voldoende slaap helpen.Ik denk dat mijn persoonlijke eindconclusie geworden is: sowieso lage dosis als in mg kleiner of gelijk aan lichaamsgewicht in kg, om de 3 misschien max 2 maanden.
Zoals ik eerder al zei, sowieso heb ik liever de psychedelica dan de stimulanten, eigenlijk hoeven ze voor mij niet. Mijn vriendinnetje is wel fan, hoewel ze mede door mij dat gebruik nu drastisch heeft kunnen verminderen.
Wat bedoel je ? depressie?Ik deed xtc elke week vele jaren geleden, echt helemaal naar de klote ben je dan permanent.. niet de moeite waard
verrot, braq graftak, zombie, horror gevoel.,Wat bedoel je ? depressie?
bedankt voor je waarschuwing.. ik ga in plaats van 3 maanden 4 a 5 maanden wachten.. this dan niet waard.. de laatste keer geen kater maar ik had mij ook echt goed voorbereid..verrot, braq graftak, zombie, horror gevoel.,
Vind MDMA echt geen fijne katers geven. echt zon inherent laag gevoel
heb zelfs hersenbloeding meegemaakt/ gevaarlijke hartproblemen.... Idd beste is om de 2-3 maanden oid.bedankt voor je waarschuwing.. ik ga in plaats van 3 maanden 4 a 5 maanden wachten.. this dan niet waard.. de laatste keer geen kater maar ik had mij ook echt goed voorbereid..
nu ja , leve het gezond leven en het gezond verstand
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."