#1
Beste leden, zoals de titel al bevestigd zit ik even in een diep dal! Een zware relatiebreak van 10jaar..
Met heel wat zware gevolgen. Dit is nu ongveer een 5tal dagen geleden en heb sindsdien amper geslapen... zit vol stress & de helderheid is volledig weg.
Ik probeer dit momentel te onderdrukken met alcohol & wat G maar dit lijkt me zeker niet de beste oplossing!
Nu wil ik deze middelen allemaal laten liggen en even overschakelen op Alprazolam, lijkt dit jullie een goed idee??
Bedankt alvast!
Met heel wat zware gevolgen. Dit is nu ongveer een 5tal dagen geleden en heb sindsdien amper geslapen... zit vol stress & de helderheid is volledig weg.
Ik probeer dit momentel te onderdrukken met alcohol & wat G maar dit lijkt me zeker niet de beste oplossing!
Nu wil ik deze middelen allemaal laten liggen en even overschakelen op Alprazolam, lijkt dit jullie een goed idee??
Bedankt alvast!