#1
Godgodgodgloeiende godver Zanza. Schavuit!Raampje van mn tank open. Foetsie!
Ooh nu krijg ik er van langs van ljuv
Omdat je niet van lezen houdt, filmpje voor je opgezocht:
Godgodgodgloeiende godver Zanza. Schavuit!Raampje van mn tank open. Foetsie!
Ooh nu krijg ik er van langs van ljuv
Gelukkig ga ik meestal op de fiets, weet je nog? En roken op de fiets is echt niks.Godgodgodgloeiende godver Zanza. Schavuit!
Omdat je niet van lezen houdt, filmpje voor je opgezocht:
Gelukkig maar ja... Anders zou ik mn sushi nog vaker moeten laten staan om jou te blijven compenseren.Gelukkig ga ik meestal op de fiets, weet je nog?
Ja zo verslaafd ben ik dus wel. Zeker bij haast in de ochtend...En roken op de fiets is echt niks.
Of die shit in de prullenbak, kleine moeite lijkt me. Als je een blikje drinken o.i.d drinkt buiten, gooi je het ook in de prullenbak (mag ik hopen).10 miljoen kilo he mensen. Niet tien miljoen peukies... TIEN MILJOEN KILO. Laat dat even op je inwerken.
Met zn alle aan die klote zuigtabletten maar dan.
Op mijn hoogtepunt rookte ik tijdens het strijken. Toen ik wilde roken tijdens het tandenpoetsen ben ik ermee gekapt.Ja zo verslaafd ben ik dus wel. Zeker bij haast in de ochtend...
Huileh.
Ik leef met je meeGelukkig maar ja... Anders zou ik mn sushi nog vaker moeten laten staan om jou te blijven compenseren.
Ja zo verslaafd ben ik dus wel. Zeker bij haast in de ochtend...
Huileh.
Ja hoor helemaal eens, heb er zelf zelfs geen moeite mee een uitgedrukte peuk even in een jas-/broekzak te doen tot ik een prullenbak tegenkom. En die zakasbakjes zijn dus ook wel echt heel chill, vooral op festivals ofzo.Of die shit in de prullenbak, kleine moeite lijkt me. Als je een blikje drinken o.i.d drinkt buiten, gooi je het ook in de prullenbak (mag ik hopen).
Ja precies! Dit zelfde doe ik ook, een ander hoeft geen last te hebben van mijn zooi.Ja hoor helemaal eens, heb er zelf zelfs geen moeite mee een uitgedrukte peuk even in een jas-/broekzak te doen tot ik een prullenbak tegenkom. En die zakasbakjes zijn dus ook wel echt heel chill, vooral op festivals ofzo.
In realiteit denk ik dat het verlichten van de cravings echt een lekker gevoel is.Daarom ben ik ook zo benieuwd wat je zo leuk vind aan roken? Of is het alleen maar dat je er niet mee (denkt) te kunnen stoppen?
Dit is ook het enige wat de illusie in stand houdt dat het lekker is, want dat is het in werkelijk niet en dat was ook mijn voornaamste reden om ermee te stoppen. Je kan het ook omdraaien natuurlijk. In plaats van ontwenningsverschijnselen op te wekken om ze daarna te verlichten kan je ook stoppen zodat je voor altijd je ontwenningsverschijnselen kwijt bent.In realiteit denk ik dat het verlichten van de cravings echt een lekker gevoel is.

André van Duijn is aangeschoven, mensen.even wachten, pizza.!
Moet zeggen dat ik het geluk heb dat ik fanatieke boxmod gebruikers ken.Verdampen (aannemend dat je liquid bedoeld) heb ik echt geprobeerd maar is niks voor mij gebleken. Dat met de coals vind ik echt vervelend als onderweg er eentje al gebruikt is.
Burn/dry hit krijgen is ook het echt heel erg :'(
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."