#1
Nee ik ben meteen gestopt met die zooi, kon er echt niet tegenš¤£En ben je kunnen stoppen met roken?
Maar ik denk als de bijwerkingen verdraagbaar zijn dat het een prima middel is om mee te stoppen.
Nee ik ben meteen gestopt met die zooi, kon er echt niet tegenš¤£En ben je kunnen stoppen met roken?
Ik heb het nu ook maar een week gebruikt tot de sigaretten vies begonnen te smaken ; dan ervoor gezorgd dat ik geen tabak meer in huis had.Nee ik ben meteen gestopt met die zooi, kon er echt niet tegenš¤£
Maar ik denk als de bijwerkingen verdraagbaar zijn dat het een prima middel is om mee te stoppen.
Rookte je pure wiet of gebruikte je een vaporizer ofzo? Omdat je 10j gestopt bent met tabak en bijna 4j met wiet.Bekijk bijlage 47017
Is dit een trieste manier om op te scheppen? Ja. Denk ik dat iedereen dit kan? Ja.
Ik heb na dat ik gestopt was met roken sporadisch pure joints gerookt, maar dat was maar zelden en daar ben ik toen op een gegeven moment ook helemaal mee gekapt.Rookte je pure wiet of gebruikte je een vaporizer ofzo? Omdat je 10j gestopt bent met tabak en bijna 4j met wiet.
Ik zit nu op dag 4 zonder nicotine ; wiet sinds begin dit jaar mee gestopt en steeds weer begonnen, ik denk niet dat ik het helemaal kan/wil laten.
Pure wiet smaakt mij niet maar als ik weer met tabak ga roken kruipt het nicotinemonster weer in mij.![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."