Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Ā© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsnicotine vervangers naast roken

nicotine vervangers naast roken

124 antwoorden
25 weergaven
18-5-2026
A
AnunnakiLid
01-01-2024, 00:00
#1
chipmunk zei:
En ben je kunnen stoppen met roken?
Klik om te vergroten...
Nee ik ben meteen gestopt met die zooi, kon er echt niet tegen🤣

Maar ik denk als de bijwerkingen verdraagbaar zijn dat het een prima middel is om mee te stoppen.
c
chipmunkLid
01-01-2024, 00:00
#2
Anunnaki zei:
Nee ik ben meteen gestopt met die zooi, kon er echt niet tegen🤣

Maar ik denk als de bijwerkingen verdraagbaar zijn dat het een prima middel is om mee te stoppen.
Klik om te vergroten...
Ik heb het nu ook maar een week gebruikt tot de sigaretten vies begonnen te smaken ; dan ervoor gezorgd dat ik geen tabak meer in huis had.
De wellbutrin laat me zo slecht voelen dat ik dan liever niet rook ipv dat ik moet buitenkomen om tabak te kopen. :)
c
chipmunkLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dirkjan zei:
Bekijk bijlage 47017

Is dit een trieste manier om op te scheppen? Ja. Denk ik dat iedereen dit kan? Ja.
Klik om te vergroten...
Rookte je pure wiet of gebruikte je een vaporizer ofzo? Omdat je 10j gestopt bent met tabak en bijna 4j met wiet.
Ik zit nu op dag 4 zonder nicotine ; wiet sinds begin dit jaar mee gestopt en steeds weer begonnen, ik denk niet dat ik het helemaal kan/wil laten.
Pure wiet smaakt mij niet maar als ik weer met tabak ga roken kruipt het nicotinemonster weer in mij. :)
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#4
chipmunk zei:
Rookte je pure wiet of gebruikte je een vaporizer ofzo? Omdat je 10j gestopt bent met tabak en bijna 4j met wiet.
Ik zit nu op dag 4 zonder nicotine ; wiet sinds begin dit jaar mee gestopt en steeds weer begonnen, ik denk niet dat ik het helemaal kan/wil laten.
Pure wiet smaakt mij niet maar als ik weer met tabak ga roken kruipt het nicotinemonster weer in mij. :)
Klik om te vergroten...
Ik heb na dat ik gestopt was met roken sporadisch pure joints gerookt, maar dat was maar zelden en daar ben ik toen op een gegeven moment ook helemaal mee gekapt.
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#5
Vandaag terwijl ik eigenlijk aan het afbouwen was met m'n nicotine pleisters van 7 mg nicotine naar 21 mg nicotine weer gegaan.

Heb weer net zoals toen ik eerder stopte dit jaar weer het gevoel dat nicotine ook een fijne nootropic kan zijn. Ben heerlijk zen en rustig, geen angst of onrust. Lekker een boek uitgelezen vandaag en met een nieuwe boek begonnen vandaag. Geen drang om prikkels op te zoeken wat ik normaal wel heb. Niet ijsberen of andere manieren van stimmen. Gewoon mezelf zijn.

Vorige keer dat ik dit deed vond ik het een dure hobby want ik kon het geld goed gebruiken. Ik stopte met roken namelijk voor het geld en kon het niet hebben dat ik geld bleef besteden aan nicotine. Maar nu heb ik er budget voor. En ik moet het me gunnen. Ik heb niks anders ontdekt wat me zo goed heeft geholpen dan chronisch Nicotine pleisters plakken. Daarnaast is geld deze keer niet de reden dat ik stop met tabak en vapen. Ik deed het omdat ik mijn verslaving gewoon niet meer in de hand had en alles ten dienst stond van het middel.

Ben benieuwd hoe dit zal zijn en eindigen. :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."