#1
Op mijn hoogtepunt rookte ik tijdens het strijken. Toen ik wilde roken tijdens het tandenpoetsen ben ik ermee gekapt.Ja zo verslaafd ben ik dus wel. Zeker bij haast in de ochtend...
Huileh.
Op mijn hoogtepunt rookte ik tijdens het strijken. Toen ik wilde roken tijdens het tandenpoetsen ben ik ermee gekapt.Ja zo verslaafd ben ik dus wel. Zeker bij haast in de ochtend...
Huileh.
Ik leef met je meeGelukkig maar ja... Anders zou ik mn sushi nog vaker moeten laten staan om jou te blijven compenseren.
Ja zo verslaafd ben ik dus wel. Zeker bij haast in de ochtend...
Huileh.
Ja hoor helemaal eens, heb er zelf zelfs geen moeite mee een uitgedrukte peuk even in een jas-/broekzak te doen tot ik een prullenbak tegenkom. En die zakasbakjes zijn dus ook wel echt heel chill, vooral op festivals ofzo.Of die shit in de prullenbak, kleine moeite lijkt me. Als je een blikje drinken o.i.d drinkt buiten, gooi je het ook in de prullenbak (mag ik hopen).
Ja precies! Dit zelfde doe ik ook, een ander hoeft geen last te hebben van mijn zooi.Ja hoor helemaal eens, heb er zelf zelfs geen moeite mee een uitgedrukte peuk even in een jas-/broekzak te doen tot ik een prullenbak tegenkom. En die zakasbakjes zijn dus ook wel echt heel chill, vooral op festivals ofzo.
In realiteit denk ik dat het verlichten van de cravings echt een lekker gevoel is.Daarom ben ik ook zo benieuwd wat je zo leuk vind aan roken? Of is het alleen maar dat je er niet mee (denkt) te kunnen stoppen?
Dit is ook het enige wat de illusie in stand houdt dat het lekker is, want dat is het in werkelijk niet en dat was ook mijn voornaamste reden om ermee te stoppen. Je kan het ook omdraaien natuurlijk. In plaats van ontwenningsverschijnselen op te wekken om ze daarna te verlichten kan je ook stoppen zodat je voor altijd je ontwenningsverschijnselen kwijt bent.In realiteit denk ik dat het verlichten van de cravings echt een lekker gevoel is.

André van Duijn is aangeschoven, mensen.even wachten, pizza.!
Moet zeggen dat ik het geluk heb dat ik fanatieke boxmod gebruikers ken.Verdampen (aannemend dat je liquid bedoeld) heb ik echt geprobeerd maar is niks voor mij gebleken. Dat met de coals vind ik echt vervelend als onderweg er eentje al gebruikt is.
Burn/dry hit krijgen is ook het echt heel erg :'(
Seeking the thrill in smoking 🤪
Wtf haha,Seeking the thrill in smoking 🤪
Kap er dan meZo nu ben ik echt wel verkeerd bezig hiermee.
Zit in de kettingroken stand weer. Soms even na het roken geen zin om te roken maar wel zin in nicotine, dus neem ik zo'n tablet.
Heb ooit e-sigaret gedaan. Op gegeven moment ging ik veel roken en ertussen aan de e sigaret. Dat ging echt even nergens over. Lastig om daar van boven te komen.
Bang dat mijn huidige gebruik vergelijkbaar is als toen.
Geprobeerd maar de afkick is ernstig voor me man.Kap er dan me
Sjongejonge
Die nicotine lacht in z’n vuistje
KletsGeprobeerd maar de afkick is ernstig voor me man.
In het begin stoppen lukt wel. Maar na 4 maanden ben ik het echt zo zat. En ik ben dan echt helemaal gesloopt op dat moment.
Ja dit is m'n ammonia praat maar alsnog. Het is niet al die mensen die zeggen dat de eerste paar dagen stoppen moeilijkste is en erna makkelijk. Voor mij werkt het echt niet zo.
In groepsverband ook gehoord van mensen die er een jaar pas er echt ervan af zijn. Ik val daar denk ik ook wel onder. Maar ben er niet sterk genoeg voor. Niet nu.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."