#1
KletsGeprobeerd maar de afkick is ernstig voor me man.
In het begin stoppen lukt wel. Maar na 4 maanden ben ik het echt zo zat. En ik ben dan echt helemaal gesloopt op dat moment.
Ja dit is m'n ammonia praat maar alsnog. Het is niet al die mensen die zeggen dat de eerste paar dagen stoppen moeilijkste is en erna makkelijk. Voor mij werkt het echt niet zo.
In groepsverband ook gehoord van mensen die er een jaar pas er echt ervan af zijn. Ik val daar denk ik ook wel onder. Maar ben er niet sterk genoeg voor. Niet nu.
Stoppen is easiest thing ever
Ik was ook een kettingroker
Maargoed
Ieder z’n ding