Voor alle mensen die willen stoppen met roken.
Mijn vader (53 jaar oud) is nu sinds 2 maanden gestopt met roken.
Hij heeft een groot gedeelte van zijn leven gerookt, vanaf zijn 16e tot ongeveer zijn 41e, toen ik 7 jaar oud was.
Sinds zijn 41e heeft hij niet meer gerookt tot hij in 2020 soms een shaggie draaide met mijn ma; "Want het is toch vakantie, als we terug zijn stop ik".
Je ziet m al aankomen...
Van alles geprobeerd in het afgelopen anderhalf jaar, en dit voorjaar vond hij zijn wondermiddel (voor nu).
Tabex!
Hij heeft mij verteld dat ik vergelijking met de andere keren dat hij heeft geprobeerd te stoppen dit veruit de makkelijkste poging was die hij ooit heeft gedaan. De nicotine/rook craving werd bij hem een gigantisch stuk minder en alhoewel hij nog wel vaak dacht aan het roken, voelde hij zich niet zo uberchagrijnig als hij het niet deed.
Tabex staat er wel bekend om dat het bijwerkingen heeft. Mijn vader zei dat hij nergens last van had behalve dat hij soms extreem aparte dromen had.
Niet eng of vervelend, maar gewoon apart. Hij droomde de meest bizarre situaties en vertelde mij die dan in de ochtend. Vanuit mijn perspectief was de bijwerking wel leuk
Hoop dat dit iemand helpt!