#1
Ik ben ten einde me
Wat is er aan de hand?Ik ben ten einde me
Wat een verhaal man/vrouw. Ik snap dat je het niet meer ziet zitten. Maar dat je er nog steeds bent getuigd in ieder geval van wilskracht en karakter. Ik kan je niet helpen maar kan alleen maar bewondering op brengen voor het feit dat je hier je verhaal deelt en dat je alsnog bezig bent om je demonen aan te pakken.Ik ben 35 en heb en disciocatie stoornis heftige vorm
Sins mijn 13e gebruik ik altijd wel iets.
Eerstw clinic was ik 19 voor 12 maanden daarna jaar op straat geleefd.( Opvang centra etc ). Kheb jeugd trauma s waarvan ik me Zo weinig kan herinneren of heb weggestopt dat ik. Niet meer weet wat de waarheid is. Ik heb geen contact met mijn. Familie vrienden verlies ik vaak omdat ik tw veel wel pleasen of opeens verander van. Character. Liegen is een soort tik geworden. 1 keer 12 maanden clinik op me 20 ste geprobeerd me leen op te pakken maar altijd iets om niet te hoeven denken zodra me hoofd niet verdoofd of overfocust op iets is voel ik me psychotish en voel ik paniek verdriet en angst 2 keer naar Schotland geweest voor behandeling. Niet geholpen emdr therapie heeft me dieper gebracht dan dat ik zat ... veel clinieken willenn mij niet aannemen omdat ze het te complex vinden door. De psychologische klachten die over de jaren nu best heftig zijn geworden en de combinatie met zelfmoord pogingen . Ik klim weer op en val en elke keeer val ik dieper mijn geest begint het te begeven en ik voel het. Ikk wil zo graag dood . Maar t lukt niet vorige week scheelde het niet veel.
Ik heb sins me 20ste anabolen gebruikt. Ik denk om mezelf goed te voelen of zelf vertrouwen te geven dat heeft nu zijn tol geëist.. mn lever was zo ontstoken dat het niet veeel scheelde.
Tog ben ik elke keer door gegaan en heb dingen opgebouwd mensen houden van me weeer vallen weer terug ikk heb iedereen waar ik ooit van heb gehouden pijn gedaan of bedrogen.
Altijd met vrouwen bezig geweest alechr behandeld door mijn constante wisseling van character.
Ook heb ik pna epilepsie soort door trauma en storing in de hersenen
Deze aanvallen zijn niet best en omdat het geen ebt epilepsie is niet altijd seerieus genomen.
Miijn financiële situatie is verschrikkelijk
Nu heeft het een diepte punt ik woon in heb geen huis of plek om heen te gaan.
Niemand. Neemt me meer seerieus door de dingen die ik heb gezegd of heb gedaan. Als ik niks gebruik gaat het helemaal fout ik slik elkendag lorazepam van de arts maar nam allerlei benzo s. Coke is altijd in mn leven geweest. En alcohol is het aller gevaarlijkste . N jaar geleden dronk ik 2 liter wodka per dag voor ik werd opgenomen natuurlijk met allerlei andere drugs. Ik heb eutenasie aangevraagd en dit viel zwaar na mn laatste poging besloten om nog een keer te proberen over 3 weken mijn. Intake mischien verduidelijkt dit het een beetje.
gesproken!! elk kleine stapje op naar verandering is vooruitgang,Lieve ruuupert, ik wil je zoveel zeggen maar laat ik beginnen met dat de wereld beter is met jou erin. Ik snap dat je zo niet verder kan. Maar wil je echt d**d of alleen niet meer op deze manier leven en zie je geen andere uitweg? Ik denk het laatste. Ook al zie je nu geen andere uitweg, die is er wel! Stapje voor stapje de goede richting in. Dat je je hier uit is al een goede stap. Ook voor jou heeft het leven nog veel te bieden!
Intake inmiddels gehad? Ben je oké?Hey vrienden ...
Ik ben er nog .. ben verre van mezelf.
Alles verschijnselen zijn er en voel me radeloos. Nog 8 dagen voor de dubbele intake voor de clinic amathist in almere dit omdat dit de beste plek zou zijn op dit moment. Als ik niks neem raak ik helemaal in paniek en. Ben ik bang voor aanvallen en psychoses dus ik neeem wat ik heb ... en wat ik krijg van de arts .
Na die laatste overdose ben ik constant. Aant shaken .... ook omdat ik natuurlijk al aant afkikken ben vann die klote benz o s
Probeer als t lukt wat alcohol te drinken
En ik had nog keta dus neem soms een beetje daarvan. Om gewoon efff het down zijn te verminderen pffffff kut uwv had een fout gemaaakt weer dus weer gekort op mn uitkering. Precies nu superhandig 10 dagen voor mn intake .....pffff ik hoop zp dat t daar een beetje oke is en ik zsm opgenomen kan worden. Hier moet ik natuurlijk doen alsof er niks aan de hand is soort van. Pfffffff dacht geef even een update . Miss had ik naar de meeting moeten gaan .....
Ik luister Ruupert, laat maar weten wanneer je tijd hebtIk ben 35 en heb en disciocatie stoornis heftige vorm
Sins mijn 13e gebruik ik altijd wel iets.
Eerstw clinic was ik 19 voor 12 maanden daarna jaar op straat geleefd.( Opvang centra etc ). Kheb jeugd trauma s waarvan ik me Zo weinig kan herinneren of heb weggestopt dat ik. Niet meer weet wat de waarheid is. Ik heb geen contact met mijn. Familie vrienden verlies ik vaak omdat ik tw veel wel pleasen of opeens verander van. Character. Liegen is een soort tik geworden. 1 keer 12 maanden clinik op me 20 ste geprobeerd me leen op te pakken maar altijd iets om niet te hoeven denken zodra me hoofd niet verdoofd of overfocust op iets is voel ik me psychotish en voel ik paniek verdriet en angst 2 keer naar Schotland geweest voor behandeling. Niet geholpen emdr therapie heeft me dieper gebracht dan dat ik zat ... veel clinieken willenn mij niet aannemen omdat ze het te complex vinden door. De psychologische klachten die over de jaren nu best heftig zijn geworden en de combinatie met zelfmoord pogingen . Ik klim weer op en val en elke keeer val ik dieper mijn geest begint het te begeven en ik voel het. Ikk wil zo graag dood . Maar t lukt niet vorige week scheelde het niet veel.
Ik heb sins me 20ste anabolen gebruikt. Ik denk om mezelf goed te voelen of zelf vertrouwen te geven dat heeft nu zijn tol geëist.. mn lever was zo ontstoken dat het niet veeel scheelde.
Tog ben ik elke keer door gegaan en heb dingen opgebouwd mensen houden van me weeer vallen weer terug ikk heb iedereen waar ik ooit van heb gehouden pijn gedaan of bedrogen.
Altijd met vrouwen bezig geweest alechr behandeld door mijn constante wisseling van character.
Ook heb ik pna epilepsie soort door trauma en storing in de hersenen
Deze aanvallen zijn niet best en omdat het geen ebt epilepsie is niet altijd seerieus genomen.
Miijn financiële situatie is verschrikkelijk
Nu heeft het een diepte punt ik woon in heb geen huis of plek om heen te gaan.
Niemand. Neemt me meer seerieus door de dingen die ik heb gezegd of heb gedaan. Als ik niks gebruik gaat het helemaal fout ik slik elkendag lorazepam van de arts maar nam allerlei benzo s. Coke is altijd in mn leven geweest. En alcohol is het aller gevaarlijkste . N jaar geleden dronk ik 2 liter wodka per dag voor ik werd opgenomen natuurlijk met allerlei andere drugs. Ik heb eutenasie aangevraagd en dit viel zwaar na mn laatste poging besloten om nog een keer te proberen over 3 weken mijn. Intake mischien verduidelijkt dit het een beetje.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."