Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Wat als je heeeeeel graag wilt maar het niet lukt? Djw sos.. te veel onder invloed i guess ๐"
"Wat moet ik nu typen? ๐ค๐"
"HappyMind zei: Hebben jullie daarvoor dan een meetlatje naast je ๐ gehouden? Klik om te vergroten... Ik ben ook wel benieuwd ๐"
"Oh! Ik lees nu allen jullie reacties, dank hiervoor. De link naar de nieren had ik nog niet gelegd. Hier kan ik mee verder, hopelijk met een positief resultaat ๐ซถ"
"Appieflappie zei: Ik ben nu al klaar ermee coke is niet lichamelijk is geestelijk gelukkig lekker bezig zijn en die shit gwn vergeten komt goed ik blow zelf ook al 8 jaar ofso nooit problemen gehad die harddrugs is rotzooi moet echt stoppen in Nederland man jonge mensen verwoesten hun levens doet me pijn man Klik om te vergroten... Nja... dit is een strijd met jezelf.. Je kunt het in jouw geval beter nu alleen bij het blowen houden lijkt me. Het beste is om echt 3 maanden er van af te blijven zodat je weet dat dit ok zit? Snap je me? Al gaat het 1 dag goed of 1 week, je brein verzint altijd wel weer iets waarom je het (weer) gaat gebruiken. Vooral omdat je het verkoopt zal het niet makkelijk zijn. Maak gewoon afspraken met jezelf en het komt heus wel goed! Ik ben in ieder geval blij te lezen dat je hier wel bewust van bent. Je moet drugs gebruiken en niet misbruiken weeral: snap je me? Je leven eromheen moet er niet aan toe lijden en dat gebeurd eigenlijk best snel zonder dat je het weet. Believe me, dit is het je niet waard. Gelukkig heb ik deze inzicht ook op tijd gekregen ๐ Het moet vooral leuk blijven en dat ondervindt je nu niet, toch?"
"CokeyBob zei: lijkt wel echt niet op coke... geen idee wat ermee gebeurd is maar het lijkt precies vol met vuil te zitten ofzo Klik om te vergroten... Gadver mij niet bellen ๐"
"Hi Hallo, ik ben benieuwd hoor.. Mijn vriend en ik gaan altijd wel lekker op xtc en coke, verder hebben wij geen ervaring. Misschien snap je het wel, maar wij beleven altijd wel unieke avonden samen. Het gevoel dat ik niet kan beschrijven maar wij komen dan zo dicht bij elkaar. (Al hebben wij een goede relatie) Even los van de wereld, geen werk of andere toestanden.. maar alleen het onderwerp over ons. Heel fijn! Nu willen we eens wat anders gaan proberen. Heeft iemand ervaring met 6apd? Ik lees vaak dat het net als xtc is maar dan even anders. Truffels leek mij heel interessant maar dit vind mijn vriend geen fijn idee, dus dat valt dan al af"
"OtherShore zei: Ik heb zoveel vragen ๐ Hoe belangrijk is seks op een magische avond? Je wordt niet open van xtc? Kanโฆ Het klinkt toch een beetje alsof je samen tijdelijk de realiteit wilt ontvluchten (โlos van de wereldโ, โdingen wat in het echte leven er niet toe doetโ). Klik om te vergroten... Ik had dit bericht beter op een nuchter moment moeten opstellen haha, vandaar dat ik het bewerkt heb. Laat ik vooropstellen dat ik de seks hiermee niet bedoel. Ik heb het hier meer over de diepe connectie die wij dan hebben en de uren lange gesprekken die wij dan kunnen voeren. Ik las laatst eens in een topic dat een koppel op truffels een unieke ervaring had met bijvoorbeeld een simpele roos op tafel. Zo'n vibe lijkt me eens leuk om te ervaren. Na deze "magic night" hebben we ook even een stop, gebruiken doen we dus wel verantwoord. Gewoon zin in iets vernieuwend ๐"
"Geweldig, dit lijkt me een unieke ervaring om samen te doen maar ook in je uppie. Al denk ik wel dat je verder goed in je vel moet voelen. Ik slik Citalopram natuurlijk om een reden.. Hoelang duurt zo'n trip eigenlijk? Ik zou niet eens weten waar je zoiets vandaan haalt. Ik lees vaker dat je het online kan bestellen maar dat vind ik wat vaag.. De headshop misschien? Maar ja, misschien ooit kan ik hem gaan overtuigen. Ik ben gewoon nieuwsgierig ghehe"
"Ja.. de titel verraad het al. Ik ben op zoek naar een legaal manier van drugs gebruik. Ja, ik (we) ben (zijn) bekend onder andere van xtc, coke en marihuana. Ik wil eens een keer net een andere route nemen namelijk: truffels Nu wordt er thuis niet zo er in meegestemd met truffels, maar ik denk dat het voor mij een spirituele bijdrage biedt. Is er iemand bekekend mee in iets (soft) wat wel te proberen is? En wat ik gwn in een smartshop te halen is? Ervaringen (1ste x gebruik) zou ik wel waarderen"