Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik ben ten einde me"
"Ik ben 35 en heb en disciocatie stoornis heftige vorm Sins mijn 13e gebruik ik altijd wel iets. Eerstw clinic was ik 19 voor 12 maanden daarna jaar op straat geleefd.( Opvang centra etc ). Kheb jeugd trauma s waarvan ik me Zo weinig kan herinneren of heb weggestopt dat ik. Niet meer weet wat de waarheid is. Ik heb geen contact met mijn. Familie vrienden verlies ik vaak omdat ik tw veel wel pleasen of opeens verander van. Character. Liegen is een soort tik geworden. 1 keer 12 maanden clinik op me 20 ste geprobeerd me leen op te pakken maar altijd iets om niet te hoeven denken zodra me hoofd niet verdoofd of overfocust op iets is voel ik me psychotish en voel ik paniek verdriet en angst 2 keer naar Schotland geweest voor behandeling. Niet geholpen emdr therapie heeft me dieper gebracht dan dat ik zat ... veel clinieken willenn mij niet aannemen omdat ze het te complex vinden door. De psychologische klachten die over de jaren nu best heftig zijn geworden en de combinatie met zelfmoord pogingen . Ik klim weer op en val en elke keeer val ik dieper mijn geest begint het te begeven en ik voel het. Ikk wil zo graag dood . Maar t lukt niet vorige week scheelde het niet veel. Ik heb sins me 20ste anabolen gebruikt. Ik denk om mezelf goed te voelen of zelf vertrouwen te geven dat heeft nu zijn tol geëist.. mn lever was zo ontstoken dat het niet veeel scheelde. Tog ben ik elke keer door gegaan en heb dingen opgebouwd mensen houden van me weeer vallen weer terug ikk heb iedereen waar ik ooit van heb gehouden pijn gedaan of bedrogen. Altijd met vrouwen bezig geweest alechr behandeld door mijn constante wisseling van character. Ook heb ik pna epilepsie soort door trauma en storing in de hersenen Deze aanvallen zijn niet best en omdat het geen ebt epilepsie is niet altijd seerieus genomen. Miijn financiële situatie is verschrikkelijk Nu heeft het een diepte punt ik woon in heb geen huis of plek om heen te gaan. Niemand. Neemt me meer seerieus door de dingen die ik heb gezegd of heb gedaan. Als ik niks gebruik gaat het helemaal fout ik slik elkendag lorazepam van de arts maar nam allerlei benzo s. Coke is altijd in mn leven geweest. En alcohol is het aller gevaarlijkste . N jaar geleden dronk ik 2 liter wodka per dag voor ik werd opgenomen natuurlijk met allerlei andere drugs. Ik heb eutenasie aangevraagd en dit viel zwaar na mn laatste poging besloten om nog een keer te proberen over 3 weken mijn. Intake mischien verduidelijkt dit het een beetje."
"Bedankt allemaal voor jullie reacties Ik vecht nog door"
"Nou als mensen mijn ervaring er mee lezen. Blijven ze er wel fanaf. Ik vind het goed dat er hier ook over gesproken wordt. Anabolen zijn gevaarlijk en tasten je compleet aan je je geest je lichaam je hormonen. Dus ook je character, ook is het nog verslavender dan mensen denken. Veel stoppen pas als het te laat is. Ook het kuren dus hoeveel weken en hoeveel miligram van wat te nemen is voor veel een vraag. Na kuren tot afentoe een kuurtje tot blijven spuiten jaren agter elkaar. Ik spreek uit mijn eigen ervaring. Mischien dat mensen het anders zien."
"Ik woon bijn een vriendin. Heb een uitkering ....heb geprobeerd weer te werken .maar dat ging niet meer. Ook fout gegaan met uwv dus deze maand was/is. Niet al te best. Nog paar weeken en dan naar de cliniek. Probeer zo goedkoop mogelijk mn afkick tegen te gaan met het proberen van resurch chemicals. MaR dat is allemaal niks. Was weer even aan de keta maar daar neem ik dan snel weer teveel van. Ik wil drinken maar als ik hier dronken ben moet ik weg en slaap ik op straat. Ookal merken ze het bijna niet tis een voorwaarde om bier tijdelijk te mogen verblijven"
"hiimacid zei: Zeker!! Tenzij je al verslaafd bent aan benzo's, is er geen reden om benzo's te kopen. Ik zou voor de lol niet zo'n risico nemen. Klik om te vergroten... Daar ben ik het helemaal mee eens Het is erg verslavend en err af komen is een hell, artsen weten ook vaan niet wat ze je moeten geven wil je er weer van af. Want cold turkey is niet te doen."
"Ik ben er zelf 2 keer geweest. Dus kan je er wel wat over vertellen. Je komt niet in het kasteel, maar in de bijgebouwen samen met alle andere nederlanders. Neem laarzen of goeie wandelschoenen mee en niet te veel dure kleding. Tis er koud en nat modderig je krijgt vanzelf een eigen kamer dus niet extra voor betalen. Er zijm leuke wandelingen verder ga je er niet egt op uit. Als je rookt neem sigaretten mee daar zijn E heel erg duur. plus ze heben alleen een of ander vaag merk voor 14 pond klein pakje. Ga voor de 10 weken en biet voor de vaak angegeven 6. Blijf bij de dames uit de buurt want te close en je krijgt een waarschuwing of je wordt naar huis gestuurd. Alles is met pen en papier dus schriften mee ! Mij heeft het niet geholpen omdat ik geen nabehandeling heb gekregen van ze en mijn problematiek te hoog was Groetjes. Ruupert Oja wees voorbereid je telefoon lever je in en bel je 2 keer per week 1 uurtje mee Tip : extra tel tijd vragen voor bank zaken etc !!"
"Ik kan uit ervaring spreken afkicken van benzo s is niet best. Zelf slikte ik 25x 8mg flubromazpam en lorazepam ook toen t geld op was eff. Paar dagen / week cold turkey. Pfffffff dacht dat ik kapot ging"
"Ik ben zelf nu 4 keer of meer afgekickt eerste keer op me 19e voor speed pillen coke alcohol . Dat was hell Vorigjaar dronk ik 3 liter wodka per dag en n gram coke ..... te weinig medicatie gekregen in de detox en daardoor een insult gehad 2 dagen ziekehuis. Zorg er voor dat je op het moment dat je ke egt ziek voelt ookal is het snachs gelijk aan de bel trekt, overdrijf als het moet afkikken hoeft niet een te erge hell te zijn zolang je zorgt dat ze je genoeg geven om langzaam. Te ontwennnen. Veel slapen is de key. Lees goeie boeken zoals de book of joy van dali lama en desmond tutu. Probeer een beetje te bewegen zoveel het met kan ik ga nu ook weer naar de clinik binne paar weken bereid je voor neem lekkere jonginhpakkken mee en iets van een nachtlampje ik heb zelf een kleine buddha watervalletje met n lampje geeft rust. Maar vooral praten met de begeleiding als je je egt kut voelt dan bouw je maar wat langzamer af boeiend die dagen extra snachs krijg je vaak geen extra medicatie dus vraag dat van tevoren. Mijn tip. Hoop dat j er wat aan hebt. Trots op je dat je de stap maakt en ik wens je het aller beste Gr ruup"
"Ik typ dit met een brok in mn keel Ik wil op alles reageren ... maar dat lukt me niet. Ik wil alleen zeggen dat dit me wel kracht geeft. Ik ben nogsteeds elke dag aan vechten voor me leven maar. Dit heeft me zo onverwachts veel steun gegeven. Ik ben dankbaar Ik. Heb geen woorden meer voor nu maar lees elke reactie meerdere keren. Per dag Dank jullie wel"