zojuist etizolam besteld voor m'n anxiety die ik bijna dagelijks ervaar, zou graag willen weten wat gebruikers ervan op dit forum er van vinden en of het een beetje een goede benzo is. tenminste als er uberhaubt gebruikers van Etizolam zijn hier.
Ik was gebruiker van zowel Etizolam, als clozanolam.
Ik heb nog niet zoveel ervaring met RC, en heb de werking van dit soort partydrug toch wel zwaar onderschat.
Ik kan deze twee middelen niet tot echte partydrugs rekenen, omdat er domweg geen euforische werking mee gemoeid is.
Sterker nog, er gebeuren bij mij heel vervelende bijwerkingen en de belangrijkste daarvan is: naast het in slaap vallen volkomen van het padje geraken!
En daarvoor zijn 2 tabletjes van 1 mg al voldoende. Van slechts één merk ik bijna niets. En dus nam ik er ééntje bij, en werkelijk, ik ging heel rare dingen doen, of beter gezegd: waanzin....zoals alle electrische draden van allerlei voedingen afknippen omdat ik die nodig had ( tenminste dit zei ik tegen mijn aanwezige vriendin) zo ook in het holst van de nacht iets op het fornuis in de hens zetten...en dan het allerergste daarbij, ik kan mij er dus hèlemaal niets van herinneren! Volkomen black out! En dus ook: out!
Deze categorie is als slaapmiddel erg goed, en helaas minder goed in mijn gevallen in de realiteit blijven.
Zoals gezegd is er géén euforische werking.
Conclusie deze rc"s zijn niets voor mij.