Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsop zoek naar mensen die ervaring hebben met Etizolam

op zoek naar mensen die ervaring hebben met Etizolam

44 antwoorden
22 weergaven
18-5-2026
B
BoldvandebuurtLid
01-01-2024, 00:00
#1
Goeie
Neo-Shulginist zei:
En als je het wel doet..

1. Maak eerst heel strenge regels voor jezelf hoeveel en hoevaak je mag gebruiken (niet vaker dan eens in de twee weken)
2. Schrijf op hoeveel je gebruikt en hoe vaak in een benzologboek
3. Houd jezelf aan je regels
4. Als blijkt dat je je niet aan de regel houdt, straf jezelf dan door je voorraad weg te gooien
Klik om te vergroten...
Goeie tips, dankjewel! Ik heb al een keer een halve gedaan, voelde daar niks van. Ik test nog een keer een halve en let heel goed op of het wat doet met m’n angst. Dan houd ik de dosering in ieder geval laag
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Inderdaad. Die verrekte Murphy.
Die zou ik graag eens in de Bellator kooi willen ontmoeten.
B
BoldvandebuurtLid
01-01-2024, 00:00
#3
jam zei:
Ik werk zelf beroepsmatig met mensen met angststoornissen en ik zou geen van hen etizolam aanraden.
Klik om te vergroten...
Oh je werkt met mensen met angsten? Wat kan je er het beste tegen doen dan als ik vragen mag. Heb er zelf namelijk ook behoorlijk last van.
Groetjes,
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#4
Boldvandebuurt zei:
Oh je werkt met mensen met angsten? Wat kan je er het beste tegen doen dan als ik vragen mag. Heb er zelf namelijk ook behoorlijk last van.
Groetjes,
Klik om te vergroten...
Realiseren dat je angstig bent helpt al een hoop. Dan kan je er iets meer afstand van nemen. Verder is het vaak een kwestie van exposure therapie: de angst in kleine stapjes aangaan, zien dat het eigenlijk alsnog geen probleem is als het 'mis' gaat, en zo stapje voor stapje je grenzen verleggen.

Benzo's maken angstklachten op termijn juist erger. Dus ik ben het eens met de stelling dat mensen die angstig zijn juist beter geen kalmerende middelen kunnen nemen.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik (vermoedelijke angststoornis, angst ook duidelijk in de familie) kan ook op basis van persoonlijke ervaring beamen dat benzo’s zeer gevaarlijke middelen zijn voor angstige mensen.

Ik zie mezelf niet perse als verslavingsgevoelig (heb met tig middelen geëxperimenteerd zonder daar verslavingsgedachten of -gedrag bij te ervaren) maar benzo’s zijn echt mijn zwakke plek. Zeker mee oppassen, understatement.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."