#1
Waar ik me ook altijd over verbaas is dat artsen, ook psychiaters, heel vaak niet hebben uitgevogeld of geraden dat 'namaak' medicijnen (= totaal ongereguleerde volwaardige 'medicijnen') zoals etizolam, kratom en 2f(m)a, en dat terwijl ze vaak wel weten dat amfetamine en dexamfetamine bijna hetzelfde is en dat heel veel andere dopaminerge medicijnen en drugs qua werking heel erg dezelfde werking hebben