Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
ยฉ 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTemazepam,oxazepam en norflurazepam

Temazepam,oxazepam en norflurazepam

49 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Jazz35 zei:
Maar goed, eerst de benzo's inderdaad. Je kunt niet alles tegelijk doen. ๐Ÿ˜…
Klik om te vergroten...
Idd. Bouw eerst de benzo's af, dat valt al meestal niet mee, en daarna de quetiapine.
Ik had eerst 300 mg quetiapine, dat heb ik afgebouwd naar 100 mg nu en mij helpt het goed.
Maar.....geen benzo's meer!
J
Jazz35Lid
01-01-2024, 00:00
#2
De Zandman zei:
Idd. Bouw eerst de benzo's af, dat valt al meestal niet mee, en daarna de quetiapine.
Ik had eerst 300 mg quetiapine, dat heb ik afgebouwd naar 100 mg nu en mij helpt het goed.
Maar.....geen benzo's meer!
Klik om te vergroten...
Ja, ik las het. Heel goed zeg, echt zรณ knap!! ๐Ÿ™ Als ik daar eenmaal vanaf ben, wat bijna niet voor te stellen is na een half leven lang mรฉt... dan komt de coke op tafel om het te vieren hoor!

Nee seriously, dan spring ik een gat in de lucht van blijdschap en trots. ๐Ÿ˜Š
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Jazz35 zei:
Nee seriously, dan spring ik een gat in de lucht van blijdschap en trots. ๐Ÿ˜Š
Klik om te vergroten...

Jij kunt dit!
Langzaam afbouwen, dan komt alles goed.
Eerst de benzo's, daarna de quetiapine.
Maar laat die coke maar links liggen, dat is veel beter voor je.
Als je afgebouwd hebt, dan mag je idd heel trots zijn op jezelf, dat was ik na alle benzo ellende ook, en nog steeds!
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Jazz35 zei:
Weird hoe dat per persoon verschilt. Voor mij voelt quetiapine รฉcht niet als een slaapmiddel, in tegenstelling tot sommige benzo's. Het maakt me wel wat kalmer in m'n hoofd, naar echt slapen doe ik er niet op hoor.
Klik om te vergroten...
Bij mij was een halfje Quetiapine. rond de 25 mg echt al veel teveel van het goede. Ik viel uurtje later in een diepe slaap en voelde me zwaar verdoofd de dag erna. Ik werd gewoon niet echt wakker en heb het daarom heel weinig gebruikt. Het werd ook voorgeschreven om te slapen in benzo ontwenning periode.
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#5
Gewenning speelt wel degelijk een rol bij quetiapine (ook al beweren ze van niet). In het begin ging ik van 25 mg al bijna out. Na een tijdje kon ik 50 mg makkelijk hebben, zelfs overdag. Het schijnt dus ook dat quetiapine op de korte termijn goed werkt als slaapmiddel, maar op de lange termijn minder. Volgens mij klopt dat wel.
J
Jazz35Lid
01-01-2024, 00:00
#6
De Zandman zei:
Jij kunt dit!
Langzaam afbouwen, dan komt alles goed.
Eerst de benzo's, daarna de quetiapine.
Maar laat die coke maar links liggen, dat is veel beter voor je.
Als je afgebouwd hebt, dan mag je idd heel trots zijn op jezelf, dat was ik na alle benzo ellende ook, en nog steeds!
Klik om te vergroten...
For the record, dat van de coke was een geintje. ๐Ÿ˜… Daar ga ik me niet meer aan wagen. En thnx voor je support!
J
Jazz35Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Manu76 zei:
Bij mij was een halfje Quetiapine. rond de 25 mg echt al veel teveel van het goede. Ik viel uurtje later in een diepe slaap en voelde me zwaar verdoofd de dag erna. Ik werd gewoon niet echt wakker en heb het daarom heel weinig gebruikt. Het werd ook voorgeschreven om te slapen in benzo ontwenning periode.
Klik om te vergroten...
Wow, dat is voor mij haast niet te begrijpen. Ook met 75mg voelde ik hooguit een soort kalmte ontstaan in mijn (toen totale) paniekhoofd. Wรกt een verschil in beleving.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik gebruik 100 mg, en ik heb geen piekerbuien meer als ik ga slapen.
Ik krijg echt rust in mijn hoofd.
Maar het vlakt wel degelijk af.
Maar dat heb ik kennelijk nodig om in slaap te kunnen vallen....
Als ik het voor het slapen gaan in heb genomen, dan is tv kijken na een half uurtje zinloos want ik kan een film oid niet meer goed volgen.
Dat komt niet meer binnen. Dringt niet meer door.
P
PapaverManLid
01-01-2024, 00:00
#9
De Zandman zei:
Dat is nog vrij laag om als slaap middel te worden ingezet.
Vanaf 100 mg werkt het tenminste bij mij echt goed en ik heb geen last van bijwerkingen.
Klik om te vergroten...
100mg had ik ook voor slapen, en werkte idd prima, maar bijwerkingenpakket van hier to Tokyo. Halve bijsluiter zeg maar. Kon overdag niks meer.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#10
Welke bijwerkingen had je zo ongeveer?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."