#1
Ik wil dit topic even gebruiken om de groetjes te doen aan mijn moeder.
Gegroet, moeder
Gegroet, moeder
Het is nu niet voor te slapen maar voor de angstgevoelens te proberen onderdrukken... En ben dan ook maar van plan 1 alprazolams van 1 Mg te nemen eventueelHet beste is vrij voor de hand liggend toch? Geen benzo gebruiken. Als je ze sporadisch gebruikt zoals je zegt dan is af en toe 1 nachtje slecht slapen minder erg dan black outs.
Oh god je bent weer bezig ouwe addict!Na eens 3 alprazolams van 2 Mg en halve fles whisky heb ik constant black outs! Zelfs na kleine dosissen. Hoe kan ik dit voorkomen! Heb nog 5 pillen alprazolams van 1 Mg maar dikke kans dat ik na 1 pil prijs heb. Ik gebruik benzos heel sporadisch. Dus absoluut geen verslaving of dergelijke! Dus hoe kan je een black out voorkomen? Het is telkens als ik dan in slaap val dat ik na 20 tal minuten terug Rechtspring en niks meer weet achteraf. Dit weet ik omdat ik een camera heb in huis. Misschien moet ik dan gewoon wakker proberen blijven of heeft dit geen nut?
Bedankt voor het bericht!Eenmaal aan de blackouts wordt het alleen maar erger. Ik had het met alcohol in combinatie met alles op een bepaald moment.
Als ik dan een benzo nam, of wat wiet dan wist ik echt niet meer wat er daarna gebeurde.
Alcohol met benzo is gewoon vragen naar ongelukken en die zullen dan ook komen.
Bedankt! Ik doe er niks mee!Bedankt voor het bericht!
🧐 SpyTekzDaarom dat je het "coke anaal" topic bekijkt. Zit het neusje vol?
Prijzen mochten niet genoemd worden dacht ik maar is wel al met 3 nullen op 2 maand tijdEen ton in geld is 100.000 euro. Lijkt me wel heel erg veel 🤷♂️
Iets met 3 nullen is toch geen ton?Prijzen mochten niet genoemd worden dacht ik maar is wel al met 3 nullen op 2 maand tijd
Je noemt geen prijzen. Je noemt hoeveel geld je hebt verbruikt dat is anders. Noemen van prijzen is als hoeveel je betaald voor een gr (voorbeeld).Prijzen mochten niet genoemd worden dacht ik maar is wel al met 3 nullen op 2 maand tijd
tsjaIets met 3 nullen is toch geen ton?
Of ik schiet. PiewpiewDus geef je over
Whahahaha hierop moest ik echt hardop lachen 🤣Of ik schiet. Piewpiew
Een ton coke in kilogram is anders ook niet mis!Een ton in geld is 100.000 euro. Lijkt me wel heel erg veel 🤷♂️
Nou het zou goed mis gaan als ik dat hier heb, dat is een ding wat zeker is 😁....Een ton coke in kilogram is anders ook niet mis!
Nee jouw opmerking maakt dit topic niet vuiler dan dat het al was.Nou het zou goed mis gaan als ik dat hier heb, dat is een ding wat zeker is 😁....
Oneeh ik ben gestopt🤑
Sorry voor de vervuiling van dit topic. Ik geef het slechte voorbeeld. Foei aan Mezelf.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."