#1
Waarom dan eerst geen problemen met geheugen zelfs op hoge dosis en dan opeens wel? Wat is hier de verklaring voor!Benzo's hebben als bijwerking retro en anterograde amnesie. Met andere woorden, geheugenverlies in het verleden en moeite informatie te kunnen onthouden in het heden.
Dus daar doe je niets aan, ook niet met een lagere dosering.