Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, Ik vroeg me af of je tradonal druppels kunt injecteren? Alvast bedankt voor je antwoord!"
"_shikantaza zei: Beide keren eindigend met "Dit nooit meer" omdat je niet meer kon stoppen toen je eenmaal begon. En je bent al weer een tijdje op zoek naar de volgende escape die ook weer zo zal eindigen. Alle bewijs voor verslaving staat op een rijtje in jouw threads. Je bent alleen te koppig om 't in te zien. Zelfs als meerdere mensen je waarschuwen. Klik om te vergroten... Ik vind dat deze persoon hier nogal overdreven aangevallen word! Hij vraagt hier gewoon wat raad en info.. Geen aanval op hem of een confrontatie tegenover zichzelf! Deze website dient nu eenmaal om vragen te stellen in de hoop antwoorden te krijgen van personen die er ervaring mee hebben die tips en info kunnen geven. Geen berisping hé! Just saying..."