#1
Omdat ik overtuigd was van de goede en effectieve werking, het deed wat het moest doen, daarom dat ik het wel bizar vind, ook mijn Rilatine achterwege te kunnen laten, zonder terug de nadelen van voor de medicatie te ervaren.Hoezo is dat bizar?
Ja blijkbaar heeft de stim en consorten-stop, meer voordelen dan verwacht.Tuurlijk wordt je minder afhankelijk van adhd medicatie als je goed met je symptomen en jezelf leert om te gaan.
Maar jij gebruikte het niet voor ADHD, maar als studeer-middel, dat is toch nog anders e. Dat is hetzelfde als een gamer die uren doorgaat en liters energy drinks drinkt om wakker en alert te blijven?Ik heb ook mijn hele schoolcarrière tot aan mijn Master thesis makkelijk zonder gekund… Tot het niet meer ging. Het is een hulpmiddel, geen oplossing.