#1
En zo is het!Gek is dat eh !! Je doet een weekje straat drugs en stopt en waarschijnlijk eet je een dag niet maar daarna is alles oke, maar als je een weekje staats drugs neemt ben je maanden bezig om er van af te komen en je word dood ziek
En zo is het!Gek is dat eh !! Je doet een weekje straat drugs en stopt en waarschijnlijk eet je een dag niet maar daarna is alles oke, maar als je een weekje staats drugs neemt ben je maanden bezig om er van af te komen en je word dood ziek
Antipsychotica, anti depressiva, benzodiazepinen, opiaten, neusspray, kan zo wel doorgaan. Afhankelijkheid is de beste klant!Gek is dat eh !! Je doet een weekje straat drugs en stopt en waarschijnlijk eet je een dag niet maar daarna is alles oke, maar als je een weekje staats drugs neemt ben je maanden bezig om er van af te komen en je word dood ziek
Kent u mensen die opiaten 1 jaar gebruiken en er zo mee kunnen Stoppen ?Antipsychotica, anti depressiva, benzodiazepinen, opiaten, neusspray, kan zo wel doorgaan. Afhankelijkheid is de beste klant!
Humoristisch bedoeld
Ik denk dat hij bedoelt dat de staatdrugs het gevaarlijkste zijn en zwaar verslavendKent u mensen die opiaten 1 jaar gebruiken en er zo mee kunnen Stoppen ?
Ik ken wel mensen die 5 jaar aan speed zaten en zo stopte 🤔 beertje gek
Rustig aan 👍Oke we zijn bijna zover om de afbouw van Zyprexa weer op te pakken ,van 2.5mg naar 0 in 4 stappen dus dat word delen met het scheermesje.
Ok dan neem ik mijn woorden terug ,maar wie bedoel je eigenlijk ?Ik had het niet tegen you, en ja zijn coctail is redelijk stevig.
En ineens is er een dokter in de zaal die hetzelfde denkt als dat kromme figuur daar bij de ggz ,stevige cocktail?Ik denk eerder dat het de combinatie van de middelen is want olanzapine (zyprexa) is normaal helemaal niet verslavend. Ik neem dat ook en vergeet 's avonds mijn dosis wel eens en merk daar niks van. Je hebt jezelf een stevige coctail op de hals gehaald. Zoek een andere psychiater en laat je eventueel opnemen zodat ze kunnen zien wat het probleeem precies is.
Er zijn andere of-label slaappillen zoals seroquel die ook niet verslavend zijn, misschien kan een overschakeling je helpen maar doe dat in samenspraak met een GOEDE psychiater of een kliniek. Sint-Kamillus in Bierbeek is de beste kliniek van het land, probeer daar binnen te geraken op de afdeling VIA, die hebben zeer goede psychiaters (Dokter Sempels en Bassem) die je zeker zullen kunnen helpen.
Ik had het niet tegen you, en ja zijn coctail is redelijk stevig.En ineens is er een dokter in de zaal die hetzelfde denkt als dat kromme figuur daar bij de ggz ,stevige cocktail?
Is 3 soorten medicatie slikken een stevige cocktail en me op laten nemen voor iets wat ik zelf kan handelen ? haha denk ff na man wat je schrijft.
Vind het lijstje van de OP ook wel meevallen en aangezien ze drastisch is geminderd met alles vind ik het heel knap!Ik had het op de op.
Wat hebben de psychiaters daar eigenlijk gezegd over middelengebruik?Ja, maar er zitten benzo's in en hij kan niet stoppen met zyprexa. Dat is raar want dat heeft op mij geen enkel verslavend effect. Ik ken ook niemand die eraan verslaafd is dus is er een onderliggend probleem waarvooor ik hem aanraad proffesionele help te zoeken. Ik sukkelelde ook jaren met uitzichtloze problemen tot ik op VIA kwam in Sint-Kamillus Bierbeek. Ik wil de bekwaamheid van de psychiaters daar in de verf zetten want iedereeen op die afdeling waren zeer tevreden over de voortgang van hun behandeling. Geef ze wel de tijd u te leren kennen, ikzelf heb daar 6 maanden gezeten en ben vol lof over hoe ze mij daar geholpen hebben.
Zyprexa staat er juist om bekent dat het zeer verslavend is ,de eerste maanden was ik stoned ervan op een prettige manier en propte me vol eten.Ja, maar er zitten benzo's in en hij kan niet stoppen met zyprexa. Dat is raar want dat heeft op mij geen enkel verslavend effect. Ik ken ook niemand die eraan verslaafd is dus is er een onderliggend probleem waarvooor ik hem aanraad proffesionele help te zoeken. Ik sukkelelde ook jaren met uitzichtloze problemen tot ik op VIA kwam in Sint-Kamillus Bierbeek. Ik wil de bekwaamheid van de psychiaters daar in de verf zetten want iedereeen op die afdeling waren zeer tevreden over de voortgang van hun behandeling. Geef ze wel de tijd u te leren kennen, ikzelf heb daar 6 maanden gezeten en ben vol lof over hoe ze mij daar geholpen hebben.
Ze kijken strikt toe op wat je neemt en kijken naar symptomen die je vertoont om je dan iets te geven, bij mij was dat telkens spot on en daarom heb ik zo veel vertrouwen in dokter Sempels. Op gebied van illegale middelen wordt je meerdere keren per week getest op urinestalen. Ze zijn daar niet zo snel met je middelen bij te geven zoals in bv Kortenberg. Ze nemen meer hun tijd om iets te zoeken dat werkt.Wat hebben de psychiaters daar eigenlijk gezegd over middelengebruik?
Ben je daarom weer gaan drinken? Omdat ze daar niet op testen?Ze kijken strikt toe op wat je neemt en kijken naar symptomen die je vertoont om je dan iets te geven, bij mij was dat telkens spot on en daarom heb ik zo veel vertrouwen in dokter Sempels. Op gebied van illegale middelen wordt je meerdere keren per week getest op urinestalen. Ze zijn daar niet zo snel met je middelen bij te geven zoals in bv Kortenberg. Ze nemen meer hun tijd om iets te zoeken dat werkt.
Ik ben 6 maand volledig nuchter geweest, ik moest daar regelmatig blazen, ben terug begonnen met drinken na mijn ontslag.Ben je daarom weer gaan drinken? Omdat ze daar niet op testen?
Vreemde zaak trouwens dat een psychiater je gewoon door laat drinken. Dat komt je mentale stabiliteit echt niet ten goede namelijk.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."