#1
Het hele internet is vergeven met kutverhalen over die middelen, maar ik geloof je wel. Die middelen hebben een drastische andere werking op elk individu. Zo zijn er ook seroquel verslaafden, in de gevangenis nemen ze het ter compensatie van heroïne terwijl ikzelf daar liefst zo weinig mogelijk van neem. Ik hoor in mijn omgeving heel uiteenlopende verhalen over die middellen zoals zyprexa, solian, abylify invega ed. Sommigen zijn daar goed mee terwijl anderen er knettergek van worden. Vergeet niet dat dit nog maar de 2de generatie medicijnen zijn die er zijn na barbituraten. Die wetenschap staat nog in zijn kinderschoenen en zit nog vol kinderziektes.