Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsQuetiapine = geen slaapmedicatie

Quetiapine = geen slaapmedicatie

109 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#1
PapaverMan zei:
Ze hebben mij die troep nu ook aangeboden ipv zopiclon. Want mn verslaving loopt uit de hand denkt HA (net godverdomme zelf nalaxon in mn arm gespoten omdat ik de opiaten zo zat was. Lijkt me zopiclon 1-2 x per maand beperkt risico. En sowieso beetje late constatering. Nee dankje was dan ook mijn onmiddelijke antwoord. Lees die bijsluiter eens en neem er dan zelf één.
Klik om te vergroten...
Ik zal gewoon naar je artsen luisteren man
P
PapaverManLid
01-01-2024, 00:00
#2
AntiBenzo1312 zei:
Ik zal gewoon naar je artsen luisteren man
Klik om te vergroten...
Zou ik ook iedereen adviseren maar als je al zo lang meeloopt als ik kom je regelmatig artsen tegen die gewoon niet op de hoogte zijn van de nieuwste ontwikkelingen en domme dingen voorschrijven. Zoals Quetiapine als slaapmedicatie.
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#3
PapaverMan zei:
Methadon en zopiclon dus.
Klik om te vergroten...
Snap wel dat ze je van methadon of willen hebben man
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#4
PapaverMan zei:
Zou ik ook iedereen adviseren maar als je al zo lang meeloopt als ik kom je regelmatig artsen tegen die gewoon niet op de hoogte zijn van de nieuwste ontwikkelingen en domme dingen voorschrijven. Zoals Quetiapine als slaapmedicatie.
Klik om te vergroten...
Hoezo is dat dom? Bij heel veel mensen werkt het? Misschien bij jou niet. Medicatie is heel persoonlijk denk ik
P
PapaverManLid
01-01-2024, 00:00
#5
AntiBenzo1312 zei:
Hoezo is dat dom? Bij heel veel mensen werkt het? Misschien bij jou niet. Medicatie is heel persoonlijk denk ik
Klik om te vergroten...
Omdat ik 4 middelen heb geprobeerd (deze ronde, in totaal alles wel) voor zopiclon eindelijk werkte. En dan wil ze dat aanpassen met super experimenteel off-label gebruik van middel met zware bijwerkingen. Waarvan ik weet dat ik er niet op kan functioneren omdat ik het al 2x eerder heb gehad btw. Wordt er een zombie vn de hele dag, kan ech niet werken dan. Dan liever doorhalen.
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#6
PapaverMan zei:
Omdat ik 4 middelen heb geprobeerd (deze ronde, in totaal alles wel) voor zopiclon eindelijk werkte. En dan wil ze dat aanpassen met super experimenteel off-label gebruik van middel met zware bijwerkingen. Waarvan ik weet dat ik er niet op kan functioneren omdat ik het al 2x eerder heb gehad btw. Wordt er een zombie vn de hele dag, kan ech niet werken dan. Dan liever doorhalen.
Klik om te vergroten...
Dat is wel kloten inderdaad. Heb je dat gezegd?
P
PapaverManLid
01-01-2024, 00:00
#7
AntiBenzo1312 zei:
Dat is wel kloten inderdaad. Heb je dat gezegd?
Klik om te vergroten...
Uiteraard. Maar ze is gaan overleggen met externe psychiater dus wat die wist, geen idee. Nooit een goed teken als een vreemde je medicatie bedenkt.
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#8
PapaverMan zei:
Uiteraard. Maar ze is gaan overleggen met externe psychiater dus wat die wist, geen idee. Nooit een goed teken als een vreemde je medicatie bedenkt.
Klik om te vergroten...
Nee idd. Heb ook een heel psychisch team om me heen met vaste mensen die met mij werken. Moet dinsdag om 8:45 om medicatie bespreking ik krijg er wss ook medicatie bij. Ik denk quetiapine 25mg en verhoging celexa
P
PapaverManLid
01-01-2024, 00:00
#9
AntiBenzo1312 zei:
Nee idd. Heb ook een heel psychisch team om me heen met vaste mensen die met mij werken. Moet dinsdag om 8:45 om medicatie bespreking ik krijg er wss ook medicatie bij. Ik denk quetiapine 25mg en verhoging celexa
Klik om te vergroten...
Doe mij ook zo'n behandteam... ik heb tig mensen die 'helpen', van verslavingsarts tot psychiater en niemand weet van mekaar wat er gebeurd. Sinds mn oude HA met pensioen is is t een zooitje.
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#10
PapaverMan zei:
Doe mij ook zo'n behandteam... ik heb tig mensen die 'helpen', van verslavingsarts tot psychiater en niemand weet van mekaar wat er gebeurd. Sinds mn oude HA met pensioen is is t een zooitje.
Klik om te vergroten...
Klinkt echt kloten man. Ik zit bij VNN wachttijd is daar ook heel kort. Iedereen spreekt continu met elkaar dus dat is wel fijn
P
PapaverManLid
01-01-2024, 00:00
#11
AntiBenzo1312 zei:
Klinkt echt kloten man. Ik zit bij VNN wachttijd is daar ook heel kort. Iedereen spreekt continu met elkaar dus dat is wel fijn
Klik om te vergroten...
Ja oude HA was top. Echte doorpakker. Net gevonden en boel beetje geregeld, gaat ie ineens met pensioen -.- Krijg nu regelmatig random HA die toevallig dienst heeft ipv mn eigen. Allemaal weer met ander plan. Dan regel ik het liever zelf.
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#12
PapaverMan zei:
Ja oude HA was top. Echte doorpakker. Net gevonden en boel beetje geregeld, gaat ie ineens met pensioen -.- Krijg nu regelmatig random HA die toevallig dienst heeft ipv mn eigen. Allemaal weer met ander plan.
Klik om te vergroten...
Doe je het via een huisartsen praktijk dan? Mijn oude HA zei ik gewoon tegen ik wil graag xanax toen zei hij ja dat is ook wel een mooie en ik kreeg een recept toen zat ik zo op 9mg per dag.
P
PapaverManLid
01-01-2024, 00:00
#13
AntiBenzo1312 zei:
Doe je het via een huisartsen praktijk dan? Mijn oude HA zei ik gewoon tegen ik wil graag xanax toen zei hij ja dat is ook wel een mooie en ik kreeg een recept toen zat ik zo op 9mg per dag.
Klik om te vergroten...
Ja lang verhaal maar is voor mn methadon ooit zo geregeld. Enihe HA die het aandurfde. Maar die is allang weg. Nu is het bijna niet te doen om ambulant mn methadon te kriigen zonder naar zon loketje te moeten elke week, tussen de daklozen. Nee dankje. Dus zit vast bij deze praktijk basically. Gebruik het niet meer vaak maar wil wel toegang tot wat tabletten houden. Val nog wel eens terug.
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#14
PapaverMan zei:
Ja lang verhaal maar is voor mn methadon ooit zo geregeld. Enihe HA die het aandurfde. Maar die is allang weg. Nu is het bijna niet te doen om ambulant mn methadon te kriigen zonder naar zon loketje te moeten elke week, tussen de daklozen. Nee dankje. Dus zit vast bij deze praktijk basically.
Klik om te vergroten...
Zou het gewoon via een verslavings organisatie doen man. Die hebben veel meer verstand van psychische problemen
P
PapaverManLid
01-01-2024, 00:00
#15
AntiBenzo1312 zei:
Zou het gewoon via een verslavings organisatie doen man. Die hebben veel meer verstand van psychische problemen
Klik om te vergroten...
Opname is nu geen optie voor me en ambulant gaan ze nooit doen met mijn verleden. Maar heb wel goede coach, daar heb ik eigenlijk meer aan. Want stoppen kan ik zelf wel, gelukkig leven ben ik slecht in. En inslapen is altijd probleem geweest. Al sinds kind.
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#16
PapaverMan zei:
Opname is nu geen optie voor me en ambulant gaan ze nooit doen met mijn verleden. Maar heb wel goede coach, daar heb ik eigenlijk meer aan. Want stoppen kan ik zelf wel, gelukkig leven ben ik slecht in.
Klik om te vergroten...
Ik heb zelf geen ambulant ik moet daar 1x per week heen komen. Is dat geen optie dat je gwn op locatie komt?
P
PapaverManLid
01-01-2024, 00:00
#17
AntiBenzo1312 zei:
Ik heb zelf geen ambulant ik moet daar 1x per week heen komen. Is dat geen optie dat je gwn op locatie komt?
Klik om te vergroten...
Punt is ook dat ze je daar vaak af willen bouwen. Of je moet ze onder toezicht innemen. Ik wil gewoon voorraad hebben om de ergste klap op te vangen als ik weer eens onstpoord ben. Want ben net min of meer gestopt met alles. Maar ik weet uit ervaring dat het weer mis gaat op een gegeven moment.
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#18
PapaverMan zei:
Punt is ook dat ze je daar vaak af willen bouwen. Of je moet ze onder toezicht innemen. Ik wil gewoon voorraad hebben om de ergste klap op te vangen als ik weer eens instpoord ben.
Klik om te vergroten...
Hangt er vanaf wat voor middelen. Benzo’s willen ze je vanaf hebben. Maar middelen die niet z’n vernietigende werking hebben en je leven verbeteren gaan ze niet afbouwen als je dat niet wilt.
P
PapaverManLid
01-01-2024, 00:00
#19
AntiBenzo1312 zei:
Hangt er vanaf wat voor middelen. Benzo’s willen ze je vanaf hebben. Maar middelen die niet z’n vernietigende werking hebben en je leven verbeteren gaan ze niet afbouwen als je dat niet
Klik om te vergroten...
Methadon en zopiclon dus.
P
PapaverManLid
01-01-2024, 00:00
#20
AntiBenzo1312 zei:
Snap wel dat ze je van methadon of willen hebben man
Klik om te vergroten...
Ik ook. Daarom heb ik net drie dagen shock ontwenning opiaten gedaan met Nalaxon. Had flink opiaten gebinged (heroine en AP-237) Maar volgende keer toch liever weer wat methadon om af te bouwen want dit was niet voor herhaling vatbaar.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."