#1
Ik zal gewoon naar je artsen luisteren manZe hebben mij die troep nu ook aangeboden ipv zopiclon. Want mn verslaving loopt uit de hand denkt HA (net godverdomme zelf nalaxon in mn arm gespoten omdat ik de opiaten zo zat was. Lijkt me zopiclon 1-2 x per maand beperkt risico. En sowieso beetje late constatering. Nee dankje was dan ook mijn onmiddelijke antwoord. Lees die bijsluiter eens en neem er dan zelf één.