Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsgedrogeerd met GHB

gedrogeerd met GHB

23 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#1
En hoe weet je dat dit GHB was? Het klinkt helemaal niet zoals GHB namelijk. JE weet niks meer en hebt 2 dagen in het ziekenhuis gelegen, dat is het enige wat je weet van het effect.

Lijkt me eerder een benzo ofzo..
f
famkeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik vind het helemaal niet erg dat mensen drugs gebruiken
maar hou het wel voor jezelf.

vorigd jaar op vakantie ben ik gedrogeerd met GHB.
na twee dagen vakantie ben ik een biertje gaan drinken bij het cafe op de camping. na twee biertjes is mijn ex vriend naar de tent gelopen om een jas voor mij te halen. dit duurde even dus heb ongeveer een half uurtje alleen gezeten. dit is het laatste wat ik weet van die avond.
de volgende ochtend werd ik doodziek wakker.
heb twee dagen in het ziekenhuis gelegen.
ik heb best geluk gehad want mijn ex vriend is optijd terug gekomen anders hadden ze alles met me kunnen doen want weet niks meer.
ander meisje op de camping heeft het ook binnen gekregen en is wel verkracht.
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#3
famke zei:
Ik vind het helemaal niet erg dat mensen drugs gebruiken
maar hou het wel voor jezelf.
Klik om te vergroten...

Droog hoor. Snap je het concept van een forum wel?
N
NemanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Solidius zei:
famke zei:
Ik vind het helemaal niet erg dat mensen drugs gebruiken
maar hou het wel voor jezelf.
Klik om te vergroten...

Droog hoor. Snap je het concept van een forum wel?
Klik om te vergroten...
Ik denk dat ze bedoelt dat je drugs niet ongemerkt of onder dwang aan anderen moet geven, maar dat het een bewuste eigen keuze moet zijn. Het uitwisselen van ervaringen via een forum is een hele andere kwestie.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#5
^




famke zei:
Ik vind het helemaal niet erg dat mensen drugs gebruiken
maar hou het wel voor jezelf.

vorigd jaar op vakantie ben ik gedrogeerd met GHB.
na twee dagen vakantie ben ik een biertje gaan drinken bij het cafe op de camping. na twee biertjes is mijn ex vriend naar de tent gelopen om een jas voor mij te halen. dit duurde even dus heb ongeveer een half uurtje alleen gezeten. dit is het laatste wat ik weet van die avond.
de volgende ochtend werd ik doodziek wakker.
heb twee dagen in het ziekenhuis gelegen.
ik heb best geluk gehad want mijn ex vriend is optijd terug gekomen anders hadden ze alles met me kunnen doen want weet niks meer.
ander meisje op de camping heeft het ook binnen gekregen en is wel verkracht.
Klik om te vergroten...

Lijkt me een bijster klote ervaring, zijn ook doelloze klootzakken die zoiets flikken. Maar dat is vanzelfsprekend, wat wil je met je verhaal zeggen naast het feit dat je een klote drugs combinatie heb meegemaakt, die fataal kan zijn. Ben je into drugs, of wil je ons gewoon zeggen "mmm drugs are bad mmkay".
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#6
Neman zei:
Solidius zei:
famke zei:
Ik vind het helemaal niet erg dat mensen drugs gebruiken
maar hou het wel voor jezelf.
Klik om te vergroten...

Droog hoor. Snap je het concept van een forum wel?
Klik om te vergroten...
Ik denk dat ze bedoelt dat je drugs niet ongemerkt of onder dwang aan anderen moet geven, maar dat het een bewuste eigen keuze moet zijn. Het uitwisselen van ervaringen via een forum is een hele andere kwestie.
Klik om te vergroten...

Je hebt gelijk, ik zat aan een negatieve uitlating over ons heiligdom te denken :P
b
boyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wie is er toen dan verkracht? Nieuwsbericht ofzo?

Lijkt mij een hoax
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Laat 1 ding duidelijk zijn,wij drugsgebruikers,drugsforum bezoekers houden niet van dat soort rare streken en ik zie dat zelfs als een poging tot doodslag.

Als iemand zomaar ff iets in mijn drinken zou gooien en ik kom erachter is ie mooi fucked.

Het zijn zielige en ontwetende mensen die zoiets doen...

P.s. en hou altijd je glas in de gaten,er zijn nou eenmaal van die stumpers op aarde.. :wave:
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Bal0n zei:
En hoe weet je dat dit GHB was? Het klinkt helemaal niet zoals GHB namelijk. JE weet niks meer en hebt 2 dagen in het ziekenhuis gelegen, dat is het enige wat je weet van het effect.

Lijkt me eerder een benzo ofzo..
Klik om te vergroten...

Zullen hoogswaarschijnlijk wel veel alchohol op hebben gehad van te voren,dan kan dat wel...

Stel je voor dat jij de hele avond loopt te zuipen en een malloot gooit een buisje ghb in je glas..dan ga je plat/out...

Pure misdaad
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#10
Je snapt me niet :). Tuurlijk is het onmenselijk om andere mensen ongewild te drogeren, daar ben ik het absoluut mee eens.

Maar de schuld wordt nu op GHB afgeschreven, terwijl het dat hoogstwaarschijnlijk niet eens is geweest.
c
c&mLid
01-01-2024, 00:00
#11
huh hoe kan dat nou 2 dagen niks weten ?? ...dan zou het iets anders geweest moeten zijn ???

kijk begrijp goed dat je jezelf onveilig voelt .......maar let de volgende x beter op je glas .... :wink:

een goede kennis van ons heeft 3 weken geleden 10 ml ghb opgedronken omdat hij zn leven zat was .,,hij viel om half 2 smiddags in slaap en werdt om half 11 wakker ...(gelukkig maar) wel met een hele rare nek wan :confused: t hij lag op de grond ...heb hm behoorlijk op zn flikker gegeven ....
l
lj_bobLid
01-01-2024, 00:00
#12
Sorry, maar ghb in je drinken en dan nix merken aan de smaak?? Wie produceert die smaakloze ghb dan? vind ik knap...

Als mensen zeggen: Ja, ze hebben ghb in mn glas gegooid dan heb ik de neiging om ze eens echt ghb te laten proeven. Kijken of ze dan nog hetzelfde denken :confused:
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik meen het serieus als ik zeg, dat ik de smaak van GHB ook niet echt proef.

Gewoon een mierzoet drankje is genoeg ^.^
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#14
Qocaïne zei:
Ik meen het serieus als ik zeg, dat ik de smaak van GHB ook niet echt proef.

Gewoon een mierzoet drankje is genoeg ^.^
Klik om te vergroten...

Dat klopt idd. met wat frisse fruitdank van de albert heijn proef je het niet eens meer. Ik heb ook eens teveel binnengekregen en mijn vriend heeft me een uur lang steeds wakker moeten slaan, pijnigen etc. Toen moest ik overgeven en wist k niets meer, ik keek mijn vriend verbaasd aan dat hij moest huilen, ik had er niks van meegekrgen.
Voor mij geen GHB meer.
l
lj_bobLid
01-01-2024, 00:00
#15
In dat geval heb ik gewoon erg goede smaakpupillen (of juist niet :) )

Ik vind het megagoor goedje namelijk. Ach, even doorheenbijten.. MDMA is ook vies, en speed in je bek ook, en, en.. :wave:
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#16
@ Serenity... Zoals je ongetwijfeld weet, luisterd het doseren van GHB erg nauw. Wanneer je rustig aan doseerd kan er weinig fout gaan :)

Uiteraard verschilt de sterkte van GHB per keer. Daarom zou ik bij elke nieuwe levering rustig doseren. Zo'n 3/4ml.

Gebruik altijd een spuitje of hoesdrank dopje!




@ Bob... Je moet je G ook niet zomaar even achterover slaan... Je speed niet via je mond opzuigen en niet op je pilletje kauwen :beer:
l
lj_bobLid
01-01-2024, 00:00
#17
Mmz, dat wist ik niet :P
n
nicole1973Lid
01-01-2024, 00:00
#18
hebben ze mij laatst ook een x geflikt... alleen had ik al een paar wijntjes op... ik leek eerst dronken en toen viel ik om in de kroeg ... ik heb alle klinkertjes op straat een ander kleurtje gegeven en ben thuis out gegaan in de douche... ik heb me 2 dagen echt zwaar en zwaar klote gevoeld. Blijf het een kutstreek vinden je vraagt er tenslotte niet om....
nou wilde ik al een tijdje g proberen.. maar goed na deze ervaring staat het flesje nog dicht in de kast.... Ben nog moed aan het verzamelen.. gewoon bang dat ik weer zo misselijk word ( zonder drank dan natuurlijk! )
^
^_^Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Serenity zei:
Qocaïne zei:
Ik meen het serieus als ik zeg, dat ik de smaak van GHB ook niet echt proef.

Gewoon een mierzoet drankje is genoeg ^.^
Klik om te vergroten...

Dat klopt idd. met wat frisse fruitdank van de albert heijn proef je het niet eens meer. Ik heb ook eens teveel binnengekregen en mijn vriend heeft me een uur lang steeds wakker moeten slaan, pijnigen etc. Toen moest ik overgeven en wist k niets meer, ik keek mijn vriend verbaasd aan dat hij moest huilen, ik had er niks van meegekrgen.
Voor mij geen GHB meer.
Klik om te vergroten...

Omdat jij een te hoge dosis nam ja zat ik met de shit, en jij ging altijd helemaal half kotsen van de smaak van ghb dus je praat onzin.
A
Armani7Lid
01-01-2024, 00:00
#20
kn ook rophynol zijn geweest, heb het nog nooit geprobeerd dus weet niet of dat een smaakje heeft ofzo ^^

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."