Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGBL-duizel

GBL-duizel

23 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
a
angie123Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Nou ik heb nu al een paar keer GBL gedaan en het enige wat ik er van word is duizelig en enorm slaperig. Ik neem 1.2ml per keer en ik merk wel degelijk dat het ïets'doet maar duizelig en moe worden is nou niet echt iets leuks!!

Heeft iemand tips? Of moet ik het maar gewoon door de gootsteen gooien?? :confused: Ik kan het anders ook nog op marktplaats zetten :)

:wave: Angie
a
angie123Lid
01-01-2024, 00:00
#2
nou heb ik ook al een keer gedaan maar dat haalde helemaal niets uit.Daar voelde ik weer niets van.
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dan gewoon de GBL weggooien en weer GHB gebruiken :)
a
angie123Lid
01-01-2024, 00:00
#4
dan kan ik het beter omzetten in GHB!!!
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#5
angie123 zei:
dan kan ik het beter omzetten in GHB!!!
Klik om te vergroten...

hehehe, ik ben blond he :flushed:
a
angie123Lid
01-01-2024, 00:00
#6
ik ook :rolleyes:
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#7
:wave: ghb is al best moeilijk te doseren, maar gbl nog lastiger. het verschil tussen je goed voelen en duizelig zijn is zeer klein. Ikzelf pak nooit te veel. soms voel ik er ook niks van. ligt er maar net aan. misschien is je serotonine voorraad op.

In het begin vond ik weinig aan ghb, maar na een paar keer gebruiken vond ik het steeds relaxter. Ik zag wel mensen er van genieten, maar ik werd ook weleens misselijk. Toen ik goed wist te doseren voelde ik me al relaxter. maar ik heb nu ook weleens dat ik er niks van voel of juist te erg.
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Davieeee, medeBrabanstse DF-genoot! :hearteyes:

Ik heb het nog nooit genomen, maar heb vaak gezien, dat het de kunst is om het goed te doseren. Ik durf het zelf niet, want het lijkt me gewoon geeneens een prettig gevoel. Het zal wel aan mij liggen, maar zo zijn er gewoon een aantal soorten dope, die ik gewoon niet zal nemen!
Ik heb ook al zo vaak mensen zo slaperig ervan zien worden en dan denk ik echt, is dat nu wat je wilt. De sex schijnt dan wel weer hemels te zijn, maar ik sla toch over!

Maar het is zo vaak, dat je net te weinig hebt genomen en dan neem je de volgende keer iets meer en dan is het weer te veel en met gbl is de kunst nog moeilijker, dan ghb! :(
N
NexxtGenLid
01-01-2024, 00:00
#9
davie zei:
:wave: ghb is al best moeilijk te doseren, maar gbl nog lastiger. het verschil tussen je goed voelen en duizelig zijn is zeer klein. Ikzelf pak nooit te veel. soms voel ik er ook niks van. ligt er maar net aan. misschien is je serotonine voorraad op.

In het begin vond ik weinig aan ghb, maar na een paar keer gebruiken vond ik het steeds relaxter. Ik zag wel mensen er van genieten, maar ik werd ook weleens misselijk. Toen ik goed wist te doseren voelde ik me al relaxter. maar ik heb nu ook weleens dat ik er niks van voel of juist te erg.
Klik om te vergroten...

verbruikt ghb net als mdma je serotoninevoorraad dan?
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#10
NexxtGen zei:
davie zei:
:wave: ghb is al best moeilijk te doseren, maar gbl nog lastiger. het verschil tussen je goed voelen en duizelig zijn is zeer klein. Ikzelf pak nooit te veel. soms voel ik er ook niks van. ligt er maar net aan. misschien is je serotonine voorraad op.

In het begin vond ik weinig aan ghb, maar na een paar keer gebruiken vond ik het steeds relaxter. Ik zag wel mensen er van genieten, maar ik werd ook weleens misselijk. Toen ik goed wist te doseren voelde ik me al relaxter. maar ik heb nu ook weleens dat ik er niks van voel of juist te erg.
Klik om te vergroten...

verbruikt ghb net als mdma je serotoninevoorraad dan?
Klik om te vergroten...

nee
a
angie123Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Nou voor mij hoeft het niet meer en mijn fles GBL heb ik de deur uit gedaan. Wel jammer hoor het leek me een leuke drug. Ach ik hou het nu maar op heel af en toe een pilletje, die gaan nog altijd lekker :hearteyes:

En Nutsss............. normaal heb je wel wat langere commentaren. Zing je tegenwoordig een toontje lager??
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Nutsss kan niet eens zingen
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#13
GBL weet ik niet, maar bij GHB is de dosering van enorm belang, en zo moeilijk is dat nou ook weer niet. Gewoon spuitje kopen van 5 ml, en dan neem ik 3 ml als ik uit ben, en op me benen wil staan, en 4 ml op een after, als ik een beetje relaxed wil zitten en dan krijg ik zo'n enorm relaxed gevoel.

Volgens mij ligt het ook aan de combi, GHB is heel fijn in combi met bv mdma...
x
xPlaystationxLid
01-01-2024, 00:00
#14
TechNora zei:
GBL weet ik niet, maar bij GHB is de dosering van enorm belang, en zo moeilijk is dat nou ook weer niet. Gewoon spuitje kopen van 5 ml, en dan neem ik 3 ml als ik uit ben, en op me benen wil staan, en 4 ml op een after, als ik een beetje relaxed wil zitten en dan krijg ik zo'n enorm relaxed gevoel.

Volgens mij ligt het ook aan de combi, GHB is heel fijn in combi met bv mdma...
Klik om te vergroten...

Ik kan hier niet overmee praten, maar combinatie's wordt je op alle infopunten ten allertijde af teraaden. Dus lekker kan het wel zijn, maar of het zo slim is :confused:
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#15
xPlaystationx zei:
TechNora zei:
GBL weet ik niet, maar bij GHB is de dosering van enorm belang, en zo moeilijk is dat nou ook weer niet. Gewoon spuitje kopen van 5 ml, en dan neem ik 3 ml als ik uit ben, en op me benen wil staan, en 4 ml op een after, als ik een beetje relaxed wil zitten en dan krijg ik zo'n enorm relaxed gevoel.

Volgens mij ligt het ook aan de combi, GHB is heel fijn in combi met bv mdma...
Klik om te vergroten...

Ik kan hier niet overmee praten, maar combinatie's wordt je op alle infopunten ten allertijde af teraaden. Dus lekker kan het wel zijn, maar of het zo slim is :confused:
Klik om te vergroten...

Heb laatst GBL geconsumeerd (plusminus 3 ML) na een nacht met veel te veel pillen. Ik hoopte op lekkere vaagheid en een coma (wou nogal graag slapen, en dat wou maar niet lukken door de pep&pillen). Het enige effect was dat m'n ogen op half acht hingen en ik me lichtelijk vaag voelde. Ik denk dat als je het zou doen op het hoogtepunt van je mdmarush dat het dan wel lekker zou zijn :hearteyes:
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#16
caatje zei:
Nutsss kan niet eens zingen
Klik om te vergroten...

en hartelijk dank!

Ik was in de veronderstelling dat jij diegene was die al mijn CD's had gekocht! Dan moet het toch mn moeder zijn geweest.

maar eh.. deze nachtegaal heb je zeker nog nooit horen zingen? Je zou je met een papieren-ezelsorenhoedje in de hoek moeten gaan schamen! Vooruit! NU!

ik mail je wel een Chanson om de muggen buiten de deur te houden! :mrgreen: :smoke:
a
angie123Lid
01-01-2024, 00:00
#17
nutsss zei:
caatje zei:
Nutsss kan niet eens zingen
Klik om te vergroten...

en hartelijk dank!

Ik was in de veronderstelling dat jij diegene was die al mijn CD's had gekocht! Dan moet het toch mn moeder zijn geweest.

maar eh.. deze nachtegaal heb je zeker nog nooit horen zingen? Je zou je met een papieren-ezelsorenhoedje in de hoek moeten gaan schamen! Vooruit! NU!

ik mail je wel een Chanson om de muggen buiten de deur te houden! :mrgreen: :smoke:
Klik om te vergroten...

Wat schattig zal dat klinken :) :) :)
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#18
xPlaystationx zei:
Ik kan hier niet overmee praten, maar combinatie's wordt je op alle infopunten ten allertijde af teraaden. Dus lekker kan het wel zijn, maar of het zo slim is :confused:
Klik om te vergroten...
ik heb al de nodige drugscombies gehad en ik sta nog steeds op m'n benen :grin:

ik vind overigens de combi ghb&pep vaak heel lekker
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
[/quote]ik heb al de nodige drugscombies gehad en ik sta nog steeds op m'n benen :grin:

ik vind overigens de combi ghb&pep vaak heel lekker[/quote]

Inderdaad, enkele dikke vette lijnen op een zatermiddag en een kleintje tegen de avond + 2-3 flugels ghb. Feest gegarandeerd tot zondagavond :grin:
A
Armani7Lid
01-01-2024, 00:00
#20
waarom gbl :confused: gewoon ghb gebruiken

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."