Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGBL-duizel

GBL-duizel

23 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
a
angie123Lid
01-01-2024, 00:00
#1
ik ook :rolleyes:
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#2
:wave: ghb is al best moeilijk te doseren, maar gbl nog lastiger. het verschil tussen je goed voelen en duizelig zijn is zeer klein. Ikzelf pak nooit te veel. soms voel ik er ook niks van. ligt er maar net aan. misschien is je serotonine voorraad op.

In het begin vond ik weinig aan ghb, maar na een paar keer gebruiken vond ik het steeds relaxter. Ik zag wel mensen er van genieten, maar ik werd ook weleens misselijk. Toen ik goed wist te doseren voelde ik me al relaxter. maar ik heb nu ook weleens dat ik er niks van voel of juist te erg.
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Davieeee, medeBrabanstse DF-genoot! :hearteyes:

Ik heb het nog nooit genomen, maar heb vaak gezien, dat het de kunst is om het goed te doseren. Ik durf het zelf niet, want het lijkt me gewoon geeneens een prettig gevoel. Het zal wel aan mij liggen, maar zo zijn er gewoon een aantal soorten dope, die ik gewoon niet zal nemen!
Ik heb ook al zo vaak mensen zo slaperig ervan zien worden en dan denk ik echt, is dat nu wat je wilt. De sex schijnt dan wel weer hemels te zijn, maar ik sla toch over!

Maar het is zo vaak, dat je net te weinig hebt genomen en dan neem je de volgende keer iets meer en dan is het weer te veel en met gbl is de kunst nog moeilijker, dan ghb! :(
N
NexxtGenLid
01-01-2024, 00:00
#4
davie zei:
:wave: ghb is al best moeilijk te doseren, maar gbl nog lastiger. het verschil tussen je goed voelen en duizelig zijn is zeer klein. Ikzelf pak nooit te veel. soms voel ik er ook niks van. ligt er maar net aan. misschien is je serotonine voorraad op.

In het begin vond ik weinig aan ghb, maar na een paar keer gebruiken vond ik het steeds relaxter. Ik zag wel mensen er van genieten, maar ik werd ook weleens misselijk. Toen ik goed wist te doseren voelde ik me al relaxter. maar ik heb nu ook weleens dat ik er niks van voel of juist te erg.
Klik om te vergroten...

verbruikt ghb net als mdma je serotoninevoorraad dan?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."