#1
ik ook 


ghb is al best moeilijk te doseren, maar gbl nog lastiger. het verschil tussen je goed voelen en duizelig zijn is zeer klein. Ikzelf pak nooit te veel. soms voel ik er ook niks van. ligt er maar net aan. misschien is je serotonine voorraad op. davie zei:ghb is al best moeilijk te doseren, maar gbl nog lastiger. het verschil tussen je goed voelen en duizelig zijn is zeer klein. Ikzelf pak nooit te veel. soms voel ik er ook niks van. ligt er maar net aan. misschien is je serotonine voorraad op.
In het begin vond ik weinig aan ghb, maar na een paar keer gebruiken vond ik het steeds relaxter. Ik zag wel mensen er van genieten, maar ik werd ook weleens misselijk. Toen ik goed wist te doseren voelde ik me al relaxter. maar ik heb nu ook weleens dat ik er niks van voel of juist te erg.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."