#1
Wat ben je toch volwassen
Succes met je zielige leventje..
Succes met je zielige leventje..
Succes met je zielige leventje..Safire zei:Wat ben je toch volwassenSucces met je zielige leventje..
illusion2006 zei:eng gevoel geeft het je maarja je pakte elke dag is ook ni echt gezond e dat heb je met alles als je overdrijft e en je deed GHb en dan aleen GBL + drank enz ik denkt dat die GBL je kapot heeft gemaakt want ik gebruik ook soms in paar weken vant jaar GHb dagen achter elkaar en bij mij heeft het toch geen nadelige efecten maarja good luck mate !!
Supervlieg zei:Kan die persoonlijke shit aub op msn ofzo. Niet bepaald terecht om in zon topic als deze het over dit soort zaken te hebben.
^_^ zei:Even nog wat verklaringen. Van G werd ik extreem actief/onrustig. Het gevoel is warm en fijn, enorm sociaal maar ookwel arrogant. Grenzen vervagen en als je een meisje leuk vind ga je zo even met haar praten. Het zonnetje voelt 10x lekkerder. Niks opgefokt alles lekker rustig maar toch actief.
Muziek klinkt ook beter, je wordt ritmischer ervan + de geilheid van G is natuurlijk mooi meegenomen.
Fijne roes dus.
Flugeltje zei:Zo snel ben je nu ook weer niet verslaafd...


Sgeleâ„¢ zei:Thx for sharing, dat zowiezo, en ik wist idd ook niet dat het zo erg kon zijn.
Het enige wat me stoort is " Het GHB gebruik enkele keren per week max 10 dosissen. "
Is dit het niet zelf een beetje in de hand werken?
Al met al, vind ik het een schouderklopje waard dat je er van af bent nu, en dat je het zowiezo durft te delen.
^_^ zei:Ja klopt, de grenzen bij drugs vervagen heel erg snel. Daarna krijg je spijt, als je er maar van leert denk ik dan maar.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."