Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDe ellende van G

De ellende van G

40 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wat ben je toch volwassen :rolleyes: Succes met je zielige leventje..
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#2
Safire zei:
Wat ben je toch volwassen :rolleyes: Succes met je zielige leventje..
Klik om te vergroten...

wat ben jij een kut teef!! om ^_^ zo uit te maken in een topic als deze, zekr als het verhaal zo heftig is.

jij bent dan wel volwassen zekr? laat iemand anders lachen
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik ben heel blij dat het beter met je gaat :), maar je bent wel vaker agressief van drugs geweest. Niet alleen die ene keer.

Maargoed, chatlogs van persoonlijke gesprekken ga ik niet posten en ook niet de gesprekken die we hier in de huiskamer hebben gevoerd.

En aan die persoon die zei dat ie het nu niet meer probeert;
Je kan GHB uiteraard nog steeds een keer proberen hoor, je hoeft niet bang te zijn dat je gelijk verslaafd bent. Alleen voor álles geldt; Lees je in, weet wat je doet, wat de effecten zijn en HOU MAAT!
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zo snel ben je nu ook weer niet verslaafd...
^
^_^Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Even nog wat verklaringen. Van G werd ik extreem actief/onrustig. Het gevoel is warm en fijn, enorm sociaal maar ookwel arrogant. Grenzen vervagen en als je een meisje leuk vind ga je zo even met haar praten. Het zonnetje voelt 10x lekkerder. Niks opgefokt alles lekker rustig maar toch actief.

Muziek klinkt ook beter, je wordt ritmischer ervan + de geilheid van G is natuurlijk mooi meegenomen.

Fijne roes dus.


Herinner mij niks van agressie wegens wie dan ook overigens deadlock dus misschien vergis jij je met iemand anders. Hiermee wil ik niet zeggen dat je iets zegt dat nergens op gebasseerd is het kan ook best aan mij liggen dat ik dat als grap verteld heb of toevallig niet naar boven kan krijgen.


Tenslotte nog even een opmerking over de gebeurtenissen waar safire, psycho en brandon zo boos over zijn. Brandon en Safire hebben mij hiervoor vergeven destijds en wil nog steeds 1000 maal excuses aanbieden voor die gebeurtenis. Maar uiteindelijk heb jij zelf ook de keuze gemaakt met mij mee te gaan dus we zaten gewoon in hetzelfde schuitje. Om dan te zeggen dat mijn leven zielig is door 1 verkeerde OD van G is heel oppervlakkig.

Maar de vinger wijzen naar anderen is altijd het makkelijkste geweest voor het grootste gedeelte van de mensheid, uiteindelijk zijn we allemaal niet onschuldig en niets menselijks is ons vreemds.
i
illusion2006Lid
01-01-2024, 00:00
#6
...

eng gevoel geeft het je maarja je pakte elke dag is ook ni echt gezond e dat heb je met alles als je overdrijft e en je deed GHb en dan aleen GBL + drank enz ik denkt dat die GBL je kapot heeft gemaakt want ik gebruik ook soms in paar weken vant jaar GHb dagen achter elkaar en bij mij heeft het toch geen nadelige efecten maarja good luck mate !!
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Re: ...

illusion2006 zei:
eng gevoel geeft het je maarja je pakte elke dag is ook ni echt gezond e dat heb je met alles als je overdrijft e en je deed GHb en dan aleen GBL + drank enz ik denkt dat die GBL je kapot heeft gemaakt want ik gebruik ook soms in paar weken vant jaar GHb dagen achter elkaar en bij mij heeft het toch geen nadelige efecten maarja good luck mate !!
Klik om te vergroten...

omg
gebruik leestekens ofzo
A
Armani7Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Supervlieg zei:
Kan die persoonlijke shit aub op msn ofzo. Niet bepaald terecht om in zon topic als deze het over dit soort zaken te hebben.
Klik om te vergroten...

het kan eens goed doen je verhaal kwijt te kunnen, dat is niet altijd even makkelijk. ^_^ ik sta volledig achter je, veel succes!
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
^_^ zei:
Even nog wat verklaringen. Van G werd ik extreem actief/onrustig. Het gevoel is warm en fijn, enorm sociaal maar ookwel arrogant. Grenzen vervagen en als je een meisje leuk vind ga je zo even met haar praten. Het zonnetje voelt 10x lekkerder. Niks opgefokt alles lekker rustig maar toch actief.

Muziek klinkt ook beter, je wordt ritmischer ervan + de geilheid van G is natuurlijk mooi meegenomen.

Fijne roes dus.
Klik om te vergroten...

Dat is geen slechte beschrijving... :grin:
Ik krijg er super veel zin in, maar zit al 2 dagen zonder !!!!! Aaaargg
Binnen 2 uurtjes arriveerd er nieuwe :grin: maar van een andere dealer :cry:
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ah okay, via MSN werd het duidelijker. Bedankt Fabian. Maar nog steeds oppassen hoe je dingen brengt dan :wink:.
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#11
Flugeltje zei:
Zo snel ben je nu ook weer niet verslaafd...
Klik om te vergroten...

En dit is de domste opmerking ooit. Proficiat.
Hoe snel iemand verslaafd is verschilt absoluut per persoon. Persoonlijk ben ik verschrikkelijk verslavingsgevoelig en de ander totaal niet. Het ligt er ook nog maar eens aan hoe sterk je in je schoenen staat.
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ok '' Serenity ''
b
blind.beLid
01-01-2024, 00:00
#13
flugeltje heeft anders wel gelijk hoor.
je geraakt er niet snel aan verslaafd.
De verslaving is gewoon heel sneaky omdat je dagen na mekaar ghb kunt gebruiken.
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#14
Goffer, je had hem mee moeten maken.

:rolleyes:

Beter doe je dan niet antwoorden. Serenity heeft gelijk.
b
blind.beLid
01-01-2024, 00:00
#15
hetgeen flugeltje zei sloeg niet op ^_^. want ik heb de indruk dat hij een halfjaar dagelijks gebruikte.

maar op wat jij zei deadlock. dat jeje goed moet inlezen enzo leek je blijken alsof ghb vrij snel verslavend is.
ik wil je niet aanvallen fzo hoor, ik weet denk ik wel hoe je hjet bedoelt.
j
joint20Lid
01-01-2024, 00:00
#16
^_^ ik kan je ook geen week alleen laten he :wink:, Ik bewaar het spul wel weer :beer:
S
Sgeleâ„¢Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Thx for sharing, dat zowiezo, en ik wist idd ook niet dat het zo erg kon zijn.

Het enige wat me stoort is " Het GHB gebruik enkele keren per week max 10 dosissen. "

Is dit het niet zelf een beetje in de hand werken?

Al met al, vind ik het een schouderklopje waard dat je er van af bent nu, en dat je het zowiezo durft te delen.
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Sgeleâ„¢ zei:
Thx for sharing, dat zowiezo, en ik wist idd ook niet dat het zo erg kon zijn.

Het enige wat me stoort is " Het GHB gebruik enkele keren per week max 10 dosissen. "

Is dit het niet zelf een beetje in de hand werken?

Al met al, vind ik het een schouderklopje waard dat je er van af bent nu, en dat je het zowiezo durft te delen.
Klik om te vergroten...

Is toch met alles zo.
Enkele keren in de week max 20 pintjes
Enkele keren in de week max 1 gram
Enkele keren in de week ...
^
^_^Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Ja klopt, de grenzen bij drugs vervagen heel erg snel. Daarna krijg je spijt, als je er maar van leert denk ik dan maar.
j
joint20Lid
01-01-2024, 00:00
#20
^_^ zei:
Ja klopt, de grenzen bij drugs vervagen heel erg snel. Daarna krijg je spijt, als je er maar van leert denk ik dan maar.
Klik om te vergroten...

leer jij ervan dan ? :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."