#1
Je wordt smorgens al uitgeput door de Speed. Als die volledig is uitgewerkt zit je al op een lager energieniveau.
Dan GHb ga je goed van slapen. Maar je kan voorhebben dat je wakker wordt snachts omdat je dopamine systeem terug sneller begint te werken.
Of de dagen erna niet kunt slapen zonder GHB omdat je teveel hebt gebruikt.
En zo bouw je een verslaving op.
Dan GHb ga je goed van slapen. Maar je kan voorhebben dat je wakker wordt snachts omdat je dopamine systeem terug sneller begint te werken.
Of de dagen erna niet kunt slapen zonder GHB omdat je teveel hebt gebruikt.
En zo bouw je een verslaving op.

