Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGHB na speed?

GHB na speed?

33 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
B
BigYLid
01-01-2024, 00:00
#1
Heb het zelf een keer genomen na een paar gram sos...maar nee, het gevoel is behoorlijk irritant. Maar goed, coke is dan ook een irritante drug.
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ghb na pep is het beste gevoel in heel de wereld
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Heeft iemand ervaring met het gebruiken van GHB, nadat men speed heeft gebruikt? Als je bv 's morgens om 9u een bommetje speed/dex op hebt, heeft dat dan nog merkbare invloed op een paar ml GHB om bv 8u 's avonds?

Alvast bedankt! :hearteyes:

Hemi
R
RobdebobLid
01-01-2024, 00:00
#4
+1
A
AgonistLid
01-01-2024, 00:00
#5
+2
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#6
-3
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Safire zei:
-3
Klik om te vergroten...

:rolleyes: Ben jij dat meisje niet dat nu volledig clean is, en iets tegen drugs heeft?
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#8
Flugeltje zei:
Safire zei:
-3
Klik om te vergroten...

:rolleyes: Ben jij dat meisje niet dat nu volledig clean is, en iets tegen drugs heeft?
Klik om te vergroten...

Haha nee dat geloof ik niet !

Gebruik zelf geen speed, maar behalve na alcohol is ghb toch zoon btje altijd het beste gevoel in de wereld :P ? Vooral als je dan een warme douche neemt

Kan me niet voorstellen dat het niet relax is :sunglasses:
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#9
Flugeltje zei:
Safire zei:
-3
Klik om te vergroten...

:rolleyes: Ben jij dat meisje niet dat nu volledig clean is, en iets tegen drugs heeft?
Klik om te vergroten...

hahahahahahahahahahaha

ja man ik ben zwaar anti drugs. ik haat drugs gebruikers. :openmouth:
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Safire zei:
Flugeltje zei:
Safire zei:
-3
Klik om te vergroten...

:rolleyes: Ben jij dat meisje niet dat nu volledig clean is, en iets tegen drugs heeft?
Klik om te vergroten...

hahahahahahahahahahaha

ja man ik ben zwaar anti drugs. ik haat drugs gebruikers. :openmouth:
Klik om te vergroten...

Ok, dan zit je hier op de juiste plaats....

Terug on-topic: ghb neemt het slechte gevoel van speed gewoon weg.

Elke maand / 2 maanden neem ik wel eens pep, maar nooit zonder ghb. Dan vind ik het gewoon te smerig.
L
LektroluvLid
01-01-2024, 00:00
#11
Safire zei:
Flugeltje zei:
Safire zei:
-3
Klik om te vergroten...

:rolleyes: Ben jij dat meisje niet dat nu volledig clean is, en iets tegen drugs heeft?
Klik om te vergroten...

hahahahahahahahahahaha

ja man ik ben zwaar anti drugs. ik haat drugs gebruikers. :openmouth:
Klik om te vergroten...


ja ze haat drugs...net als de rest van dit forum :P



HAP HAP HPA
A
AntigoneLid
01-01-2024, 00:00
#12
3970 zei:
Heeft iemand ervaring met het gebruiken van GHB, nadat men speed heeft gebruikt? Als je bv 's morgens om 9u een bommetje speed/dex op hebt, heeft dat dan nog merkbare invloed op een paar ml GHB om bv 8u 's avonds?

Alvast bedankt! :hearteyes:

Hemi
Klik om te vergroten...
Ja ervaring mee. Als je 's ochtends een bommetje neemt en 's avonds GHB heeft het
bij mij geen invloed op de werking van de GHB. De speed is immers allang uitgewerkt,
maar toch merk ik het op een andere manier. Ik word namelijk sneller moe met GHB op.

Als ik er op een logische manier over probeer na te denken is het waarschijnlijk,
omdat je door dat bommetje 's ochtends meer energie verbruikt die dag (of in ieder
geval de ochtend) dan zonder. Klinkt wel een beetje vaag, maar met bommetje
's ochtends en GHB 's avonds slaap ik als een roosje. Heb ik die dag geen bommetje
genomen blijf ik veel langer wakker en geniet meer van het wappie gevoel van de G.

Ik weet niet of je er wat aan hebt zo, ik zou zeggen probeer hetzelf eens uit :grin:
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#13
TechNora zei:
ik noem het altijd de basis!
Klik om te vergroten...

:mrgreen: hahaha - ja, en dan kun je dan nog eens drugs gaan gebruiken om wazig van te worden :beer:
h
htweeooLid
01-01-2024, 00:00
#14
Je wordt smorgens al uitgeput door de Speed. Als die volledig is uitgewerkt zit je al op een lager energieniveau.

Dan GHb ga je goed van slapen. Maar je kan voorhebben dat je wakker wordt snachts omdat je dopamine systeem terug sneller begint te werken.

Of de dagen erna niet kunt slapen zonder GHB omdat je teveel hebt gebruikt.
En zo bouw je een verslaving op.
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#15
Gewoon alles door elkaar doen, dat is het beste serieus! GHB om je wat relaxter te voelen, speed om wakker te blijven. Dus echt perfecte combi, want je voelt je relaxt terwijl je wakker blijft, ik noem het altijd de basis! Have fun! :wave:
A
AddickLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dat is niet meer het basispakket dan..
b
berbeLid
01-01-2024, 00:00
#17
htweeoo zei:
Je wordt smorgens al uitgeput door de Speed. Als die volledig is uitgewerkt zit je al op een lager energieniveau.

Dan GHb ga je goed van slapen. Maar je kan voorhebben dat je wakker wordt snachts omdat je dopamine systeem terug sneller begint te werken.

Of de dagen erna niet kunt slapen zonder GHB omdat je teveel hebt gebruikt.
En zo bouw je een verslaving op.
Klik om te vergroten...

goed slape wel
maar van goede g slaap je max een paar 2 a 3 uurtjes en dan begint ie uit te werke waardoor je dopamine terug word aangemaakt en ook, vrij komt en je dus super fit wakker word
dan weer beetje g kan je weer paar uurtjes slape
M
Mike-L SLid
01-01-2024, 00:00
#18
GHB vind ik wel lekker na elke drug's...

Na LSD is het ook helemaal geweldig, na je MDMA of tussen je mixies door...
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#19
Mike-L S zei:
GHB vind ik wel lekker na elke drug's...

Na LSD is het ook helemaal geweldig, na je MDMA of tussen je mixies door...
Klik om te vergroten...

heheheh GHB en pep jwt!

fssssssssssssssssssssssss :rolleyes:
M
Mike-L SLid
01-01-2024, 00:00
#20
Idd ffsssssjjjjjjjjjjjjjjjj....

:grin::grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."