#1
Ik vraag me af waarom ghb zo onderschat wordt, daarmee bedoel ik dus niet in sterkte of gevaarlijkheid of wat dan ook, maar ik bedoel daarmee waarom wordt ghb nu eigenlijk zo weinig gebruikt?
Ik vind ghb in principe de beste party drug die er is! Het geeft mij weer dat lekkere gevoel keer op keer dat ik alleen de 1e paar keer van mdma kreeg, verder heeft het ook dat lekkere alcohol-achtig effect zodat het des te meer geschikt is om te feesten!
Ik vind overall ghb veeeeel beter dan mdma en speed bijvoorbeeld, vooral omdat ghb eigenlijk voor mij geen nadelen kent ( met uitzondering van het nokkie gaan ), vergeleken met mdma en speed, waarbij je 'overdreven' strak staat en niet kan slapen de hele nacht, en je de dag erna fucking brak voelt. Ghb kent geen of nauwelijkks een kater, is niet of nauwelijks schadelijk, maakt je opgewekt, sociaal etc, en je bent gewoon precies 'goed' : niet te strak zodat je per se de hele tijd iets moet doen, en ook niet te sloom.
Verder vind ik het op techno feestjes ofzo ook echt heel relaxt, vind dat ghb met betrekking op de lichten en de muziek wel wat weg heeft van mdma, alles ziet er zo wat lekkerder spacender uit.
Vind het dus eigenlijk wel opmerkelijk dat het hele uitgaansleven niet gedomineerd wordt door ghb ipv xtc en speed ofzo nu.
Ik vind ghb in principe de beste party drug die er is! Het geeft mij weer dat lekkere gevoel keer op keer dat ik alleen de 1e paar keer van mdma kreeg, verder heeft het ook dat lekkere alcohol-achtig effect zodat het des te meer geschikt is om te feesten!
Ik vind overall ghb veeeeel beter dan mdma en speed bijvoorbeeld, vooral omdat ghb eigenlijk voor mij geen nadelen kent ( met uitzondering van het nokkie gaan ), vergeleken met mdma en speed, waarbij je 'overdreven' strak staat en niet kan slapen de hele nacht, en je de dag erna fucking brak voelt. Ghb kent geen of nauwelijkks een kater, is niet of nauwelijks schadelijk, maakt je opgewekt, sociaal etc, en je bent gewoon precies 'goed' : niet te strak zodat je per se de hele tijd iets moet doen, en ook niet te sloom.
Verder vind ik het op techno feestjes ofzo ook echt heel relaxt, vind dat ghb met betrekking op de lichten en de muziek wel wat weg heeft van mdma, alles ziet er zo wat lekkerder spacender uit.
Vind het dus eigenlijk wel opmerkelijk dat het hele uitgaansleven niet gedomineerd wordt door ghb ipv xtc en speed ofzo nu.
