Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"1) Je gaat nooit zomaar nokkie, je voelt het aankomen. Je gaat knikkebollen, blurry zien, super moe zegmaar 2)Mocht je dat voelen, duik dan lekker je nest in en ga lekker slapen, op je zijkant 3)Mocht je in een club dat meemaken, dan ben je gewoon lomp geweest en overgedoseerd en ben je een last voor andere, want die moeten je naar de ehbo brengen 4)Als iemand nokkie is, en het is nieuw voor je, laat hem dan lekker in bed gaan liggen en check voor de zekerheid hoe ie er af en toe aan toe is. Hij kan zwaar en langzaam ademen, maar je bent ook even geheel onder narcose. 5) Preventief: Let op je dosissen. Alcohol er bij 'kan' wel, maar dan zoek je weer je grens op. Dus als je er al niet bekend mee bent, probeer het eerst lekker thuis beetje voor beetje 6) Eerst je lekkerse dosis zien te vinden, dan eventueel leren wanneer je ken bijpakken ofte wel....luister naar je lichaam"
"Outgaan terwijl je het maakt"
"Maar juist 3 dagen benzos nemen, diazepam, bromazepam, hielpen bij mij juist prima om de 3 dagen door te komen zonder problemen. en na 7 maanden bijna 24/7. Diazepam brengt je tot rust en begon toen vanaf 6 uur na het eten te stoppen met ghb nemen. savonds om 11 uur 15mg diazepam naar binnen, en toen paar uur laten lekker kunnen slapen omdat je met je hoofd niet zit te malen enzow. toen relijk lang geslapen. ergens halverwege de ochtend nog eens 5mg genomen. en in die avond voor eens 10mg Daarna volgende dag was ik al zalig in me vel. En aangezien diazepam een halfwaardetijd heeft van tussen de 48-100 uur, heb je dus daar een buffer mee opgebouwd en trek je door de moeilijkste dagen heen. Daarna is het gewoon je eigenkracht die beslist of je toch weer gaat nemen of niet. Maar laat het daarna gewoon lekker staan. Je kan kort na 24/7 herstel er niet meer 'een buissie' doen. Dan ga je of gelijk weer meer nemen, of je kan gelijk weer die verschijnselen krijgen. Zelf ook eens zo stom geweest om 2 weken later weer te beginnen en kon het weer niet in de hand houden. Toen weer afgekickt als hierboven en het een maand laten staan. Nu kan ik af en toe in het weekend als ik wat leuks ga doen rustig goeie dosis nemen, misschien wel 2, maar daarna gelijk de kraan weer dicht."
"vertel gewoon dat je al een week of 2 maar 3 uur per nacht slaapt en dat je maar in je kop blijft malen dat je optijd eruit moet om te werken. En dat je savonds alleen maar denkt aan te ontspannen om toch goed te kunnen slapen en dat inslaap komen wel aardig lukt, maar je steeds snel wakker wordt en naar de wekker kijkt en kopzorgen krijgt omdat je vroeg weer op moet Dan krijg je misschien 5 x 5mg. Maar meer heb je niet nodig voor de 1e dag Heb je ze dan neem je gewoon laat zeggen om 8 uur savonds je laatste 'grote' dosis en 3 uur later 2 pillen. Dan slaap je wat lekkerder en neem je de dag er na om 4 uur smiddags weer 2 pillen Dan heb je de afkick achter de rug en dan is het gewoon je eigen wil of je wil doorgaan met continu ghb of niet Zelfbeheersing de eerste 12 of 24 zijn het ergste maar valium werkt 48 uur dus daarmee ken je het prima overbruggen"
"Ja, ok. Maar juist door dat het bijna geen nadelen heeft en de grondstof legaal en supergoedkoop te krijgen is, gaan veel mensen het ook nog eens 24/7 gebruiken omdat het best lekker is, en in het begin is het goed te doen. Maar als je een maal 1 nacht niet lekker kan slapen erdoor en je gaat dan een dag ermee door en je stopt niet optijd. Moet je echt een paar dagen op de blaren zitten. Slapeloosheid, beetje rillen als het is uitgewerkt na een slaapje, verzuring van je lichaam (gbl) of vochtvast houden (ghb)"
"Is idd bullshit, is niet heel moeilijk om met beperkte middelen een max % verhouding te krijgen gewoon een recept volgen en je ken dan beter iets te veel ontstopper + water laten reagen met juiste hoeveel heid gbl Dan proef je een druppeltje tijdens het maken op je vinger of het echt bijt als bv een battery Als dat zo is, klein scheut je gbl erbij en nog ff doorroeren en weer testen, dan als je niet dat bijtende voel is dus alle gbl met alle ontstopper gereageerd en heb je eg super stroperige"