Hoi allemaal,
Na alle voorgaande berichtgeving gelezen te hebben wil ik jullie mijn verhaal niet onthouden. Ben nu ongeveer al 3 jaar dagelijks zwaar GHB verslaafd. 4 jaar geleden in Duitsland 100 KM van Praag af 150 L GBL ingekocht en daar dus +- 300L GHB van gemaakt en gebruikt/verkocht.
In het begin gaat het nog een beetje met maat houden, maar zoals je zult begrijpen is het op den duur uit de hand gelopen. Daar komt nog bij dat ik zware ADHD heb, en al vanaf mijn 12de (ben nu bijna 2
![:sunglasses:]()
continu problemen heb met middelenverslaving.. ff een opsomming van wat ik zoal gebruik(te):
- GHB dagelijks
- Ketamine (regelmatig)
- XTC (parties)
- Speed (vroeger 2 jaar continu, de laatste paar jaar op parties)
- Coce (lekker thuis met de vriendin, ongeveer 1x per maand)
- Blowen (van mijn 14 t/m 26 dagelijks meerdere joints, tegenwoordig gestopt)
- Paddo's (af en toe thuis)
- LSD (paar jaar af en toe van mijn 16 t/m 19)
Ben al een paar jaar bij verslavingzorg, en in behandeling voor mijn ADHD (concerta 76mg per dag, + 's avonds 3 ritalin)
Daarbij drink ik de laatste maanden dagelijks ongeveer 2 flugels GHB, meestal per vol coladopje (bijna 2 buisjes per portie)
Ik heb een drukke baan, ben teamleider bij een grote firma van een afdeling van 18 FTE, en wil zo langzamerhand compleet stoppen met alle kutzooi! Mijn vriendin is op me gevallen zoals ik ben, maar de laatste paar jaar heb ik al zoveel KO gelegen, 2 auto's in de prak gereden. Drie keer op houseparties bij de EHBO. En eenmaal opgenomen op de IC van het plaatselijke ziekenhuis.
Ik weet van mezelf dat ik een erg sterke persoonlijkheid heb, en dat ik zwaar verslaafd ben. Ik heb een afspraak gemaakt bij een afkickkliniek waar ik vanaf 17 december 3 weken opgenomen wordt om van mijn GHB verslaving af te komen. 5 december moet ik voor het CBR verschijnen voor een onderzoek naar de geschiktheid voor rijvaardigheid.
Huidige stand van zaken is dat ik de laatste twee weken al constant probeer af te bouwen, maar dat ik het daar gezien mijn drukke baan zo ontzettend moeilijk mee heb dat hiet niet lukt. Ook mijn vriendin zit er door de lange periode dat ik gebruik mentaal compleet doorheen, mijn ouders huilen bij het horen van mijn verhalen wat mij ook down maakt door teleurstelling en schuldgevoel.
Om iedereen op de hoogte te houden van mijn bizare ervaring met GHB verslaving wil ik op dit forum bij gaan houden hoe het met me gaat en hoe zwaar ik het krijg met afkicken (3 jaar continu bij het lezen van alle berichten hier geplaatst wekt bij mij nogal zorgen op!)
Vergeet niet dat je sterk in je schoenen moet staan, iets waarvan ik zeker ben dat ik dat heb. En je altijd positief moet blijven denken, wat er ook gebeurd.
Mochten mensen vragen hebben, mag je PM'en zo kan ik misschien anderen helpen met mijn ervaringen.
Tot slot, ik slaap al 1 jaar maar 4 uur per nacht. Door mijn ADHD valt dit niet zo op...
Ik hoop dat ik op jullie steun kan rekenen, en ik doe mijn best om ook jullie bij te staan zogoed als ik kan...
Greetz Crimi
![:sunglasses:]()