#1
Een volle coladop is ongeveer 8 ML
Bitchie zei:@mmm
Niet waar crimi, wanneer je niets neemt krijg je steken in je hart. Maar kee dat valt meer onder afkicken.
Geen idee of daar onderzoek naar is gedaan. Daar kan mijn ventje je alles over vertellen.
Ken ook mensen die verslaafd zijn aan de alcohol. Maar dat is toch heel anders moet ik zeggen. Die agressieviteit is anders. Je zou hem gewoon eens mee moeten maken...
\\Criminal zei:Een volle coladop is ongeveer 8 ML
zaterdag was ik weer gaan zitten in de disco waarna ik 15-30 min half geslapen heb. eigen schuld maar ik dacht op het einde nog wel even 2 ml te kunnen pakken.
Bitchie zei:zaterdag was ik weer gaan zitten in de disco waarna ik 15-30 min half geslapen heb. eigen schuld maar ik dacht op het einde nog wel even 2 ml te kunnen pakken.
Ja dat ken ik ja. Daar hadden we dit weekend ook weer last van. Oogjes knijpen op het podium en dat zagen de uitsmijters en meneer werd eruit gegooid. Dat was weer een leuk avondje![]()
Bitchie zei:@ mmm
Zeker wel heel agressief. Nooit iemand geprobeerd bij te brengen als hij ko ligt zeker...
Nou kan je verzekeren dat iemand zwaar agressief reageert op pijnprikkels. Dan geeft ie er een paar knallen op los.
En als hij heeft gebruikt en ik zeg wat tegen hem wat hem niet aanstaat of ik probeer hem wakker te houden, nou dan zijn de poppetjes aan het dansen. Kan ik rennen hoor en hard ook!!!!
Meld je dus ziek zolang als Jij denkt nodig te hebben om erboven op te komen...als dat 3 jaar is, is dat 3 jaar en heeft je baas het er maar mee te doen.Nog maar eens het drugsinfoteam zei:Je spreekt van de ziekte verslaving, als je niet meer bij machte bent om je verstand en je wilskracht te gebruiken ten aanzien van het middel. Dus als je vindt : ik wil niet gebruiken en je gebruikt vervolgens toch. Niets tegen te doen. Dan is de ziekte verslaving aanwezig.

Bitchie zei:@ mmm
Zeker wel heel agressief. Nooit iemand geprobeerd bij te brengen als hij ko ligt zeker...
Nou kan je verzekeren dat iemand zwaar agressief reageert op pijnprikkels. Dan geeft ie er een paar knallen op los.
En als hij heeft gebruikt en ik zeg wat tegen hem wat hem niet aanstaat of ik probeer hem wakker te houden, nou dan zijn de poppetjes aan het dansen. Kan ik rennen hoor en hard ook!!!!

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."