#1
Dank jullie wel voor alle berichten. Doet me goed om jullie te horen.
Inmiddels is mijn ventje weer thuis. Clean. Alleen dan komt het moeilijke gedeelte. Thuis zijn en vechten om niet terug te vallen in de oude gewoontes.
Gelukkig heeft hij er wel van geleerd en ik weet zeker dat GHB nooit meer wordt gebruikt. Hij is nog steeds herstellende vind ik. Het heeft zijn lichaan erg gesloopt en hij is nog veel moe.
Maar vooral het moeilijke voor hem is het niet terugvallen in de oude gewoontes. Hij mist wat, voelt zich saai. En begint regelmatig over het gebruiken van een keer een pilletje. Dat is voor mij best wel moeilijk. Ik weet dat hij geen geheelonthouder zal zijn van drugs. Maar ik vind het gewoon erg snel om na 3 weken thuis te zijn weer drugs te gaan gebruiken. Dus daar komen helaas nog veel ruzies van.
Maar hij wil er toch ook voor gaan. Hij wil gezond zijn en een toekomst met mij hebben. We weten dat we bij elkaar willen blijven en ik heb al eens gezegd dat ik een kinderwens heb en dan moet je toch clean zijn.
Ben ook blij dat ik mensen raak. Ik ben zelf niet een supergrote gebruiker. Vind het lekker om het zo af en toe eens te doen, maar het moet wel leuk blijven. En door wat ik allemaal heb gezien met mijn vriend en hoe fout het is gegaan, de nare dingen die zijn gebeurd tijdens stappen of thuis heeft mij aan het denken gezet. En ik ga verstandiger met de drugs om. Vaak weten mensen die teveel pakken niet meer wat er is gebeurd doordat ze out gaan. Het is gewoon rotspul qua dosering. En het is gewoon jammer dat het vaak zo vaak gaat. En het jammere is dat mensen die het gebruiken, niet in willen zien dat ze vaak de dag van andere verpesten.
Ik hoop gewoon dat ik mensen wat kan bijbrengen en kan waarschuwen om na te blijven denken en de gevaren van G te zien.
Ik ben niet tegen, maar wil gewoon mijn ei kwijt en dat is wel heel erg fijn moet ik zeggen.
Inmiddels is mijn ventje weer thuis. Clean. Alleen dan komt het moeilijke gedeelte. Thuis zijn en vechten om niet terug te vallen in de oude gewoontes.
Gelukkig heeft hij er wel van geleerd en ik weet zeker dat GHB nooit meer wordt gebruikt. Hij is nog steeds herstellende vind ik. Het heeft zijn lichaan erg gesloopt en hij is nog veel moe.
Maar vooral het moeilijke voor hem is het niet terugvallen in de oude gewoontes. Hij mist wat, voelt zich saai. En begint regelmatig over het gebruiken van een keer een pilletje. Dat is voor mij best wel moeilijk. Ik weet dat hij geen geheelonthouder zal zijn van drugs. Maar ik vind het gewoon erg snel om na 3 weken thuis te zijn weer drugs te gaan gebruiken. Dus daar komen helaas nog veel ruzies van.
Maar hij wil er toch ook voor gaan. Hij wil gezond zijn en een toekomst met mij hebben. We weten dat we bij elkaar willen blijven en ik heb al eens gezegd dat ik een kinderwens heb en dan moet je toch clean zijn.
Ben ook blij dat ik mensen raak. Ik ben zelf niet een supergrote gebruiker. Vind het lekker om het zo af en toe eens te doen, maar het moet wel leuk blijven. En door wat ik allemaal heb gezien met mijn vriend en hoe fout het is gegaan, de nare dingen die zijn gebeurd tijdens stappen of thuis heeft mij aan het denken gezet. En ik ga verstandiger met de drugs om. Vaak weten mensen die teveel pakken niet meer wat er is gebeurd doordat ze out gaan. Het is gewoon rotspul qua dosering. En het is gewoon jammer dat het vaak zo vaak gaat. En het jammere is dat mensen die het gebruiken, niet in willen zien dat ze vaak de dag van andere verpesten.
Ik hoop gewoon dat ik mensen wat kan bijbrengen en kan waarschuwen om na te blijven denken en de gevaren van G te zien.
Ik ben niet tegen, maar wil gewoon mijn ei kwijt en dat is wel heel erg fijn moet ik zeggen.
