#1
GHB is wazig spul ja.
Omdat het best lang duurt voordat het gaat werken, pak je iedere keer weer wat bij.
Eerst lekker uit je dak van de keta, dan nog een hoop coke en dan nog eens aan ghb beginnen. Neeeh......da ging nie goed.
Maar heb het ook leuk ermee gehad, dat ie wel goed viel. Nog wel van die vage momenten ertussen da'k nie meer kon lopen enzo, maarja das nie zo erg..
xx
Omdat het best lang duurt voordat het gaat werken, pak je iedere keer weer wat bij.
Eerst lekker uit je dak van de keta, dan nog een hoop coke en dan nog eens aan ghb beginnen. Neeeh......da ging nie goed.
Maar heb het ook leuk ermee gehad, dat ie wel goed viel. Nog wel van die vage momenten ertussen da'k nie meer kon lopen enzo, maarja das nie zo erg..
xx
