#1
Luiquid XTCbloempje zei:Mag ik misschien weten wat dit drug eigenlijk is, heb er namelijk nog nooit van gehoord!!![]()
Luiquid XTCbloempje zei:Mag ik misschien weten wat dit drug eigenlijk is, heb er namelijk nog nooit van gehoord!!![]()
Jeller zei:Luiquid XTCbloempje zei:Mag ik misschien weten wat dit drug eigenlijk is, heb er namelijk nog nooit van gehoord!!![]()
![]()
louis zei:Mocht je merken dat je out dreigt te gaan, regelmatig een glas water drinken. Dus niet gelijk een volledige fles water opdrinken.
L-Mack zei:IK heb 1 keer GHB gedronken. IK heb 1 goed slok gedaan van een flesje cola en ik voelde hte echt. Ik ben er zelf ff niet goed van geweest. Begon oppeens zwaar te ademen. Maar uiteindelijk is het wel goed gekomen en heb ik er ook nog wel wat van genoten. Gelukkig had ik al veel gelezen over GHB en wist ik dat het moeilijk te doseren was. IK heb dus uit voorzorg maar 1 slok genomen en dit was al bijna te veel!!!!! Het is dus eigenlijk wel best gevaarlijk. Maar als je goed gebruikt, dus niet teveel neemt kan het best wel een leuke ervaring worden. Begin altijd met zeer weinig en wacht het effect af zodat je zelf weet wanneer je genoeg hebt en niet als het te laat is.....
clubmaster zei:ik gebruik een keer in de maand ghb en mijn meeste vrienden ook en sex met beide ghb op is de bste sex die er is!!
en op stap met een snoepje en een buisje ghb verdeelt over de avond is echt super net of heb je constant orgasmes!!
En je wordt er zo geil van echt niet te geloven!!!
GR
Clubmaster
Maarja als je al een slok neemt vind ik nogal veel. Mensen die ik ken die gebruiken nemen 2 - 3 dopjes op een hele nacht.Freak zei:ik had afgelopen donderdag, op SBS6 een programma gezien "first emergency" of hoe het ook heet, maar in dat programma kwamen dus 2 jongens voor die naar het ziekenhuis gebracht werden na het drinken van GHB (ik neem aan dat GHB dus altijd in vloeistof vorm voorkomt)
maar een van de 2 was dus op het nippertje de dood ontglipt nadat hij 1 slok teveel van dit spul had gedronken
iemand ervaringen met gebruik van GHB, is het echt zo sterk![]()
Zolang je het onder controle kan houden is het niet te link hoormellowWw zei:Idd niet echt heel erg veel over gehoord.....
maar dat boeit ook niet want harddrugs ga ik toch niet gebruiken.
Ook niet voor 1 x......
je kan zeggen je moet wat proberen in je leven maar harddrugs vind ik te link.......
Ik houd het maar bij een lekkere joint![]()
Greetzzz...![]()
Neman zei:Valentino zei:Mind_Movie analyseert het ene gedeelte van de post, ik het andere.Neman zei:GHB is idd erg link. Van oorsprong is het een narcosemiddel, maar het wordt tegenwoordig dus gebruikt als drug. Het is een vloeibare drug die je zelf moet gaan doseren (in een drankje bijvoorbeeld), waarbij een paar druppels teveel al fataal kan zijn. Je kunt je voorstellen dat mensen na enige alcoholische drankjes te hebben gedronken niet echt meer in staat zijn om nauwkeurig te doseren en daardoor gebeuren er veel ongelukken... Overigens proef je GHB meteen, je hoeft dus niet bang te zijn dat iemand het in je drankje heeft gedaan zonder dat je het merkt.
Wil je even tegen al die verkrachte meisjes vertellen dat je niet bang hoeft te zijn dat het in je drankje wordt gegooid ? Jaarlijks worden er tientallen meisjes verkracht na het ongewenst toebrengen van GHB (in bijvoorbeel het drankje). Mensen moet dus zeker opletten dat er niets in je drankje wordt gegooid !!!
Ik heb gelukkig zelf geen ervaring met GHB, maar ik heb zo ongeveer letterlijk in m'n post gezet wat een arts uit ER Live laatst op TV heeft gezegd (de echte variant, van Discovery Channel). Ik mag toch aannemen dat die mensen weten waar ze over praten, maar wellicht is het in bepaalde drankjes slecht te proeven...

ik doe het ook met cola in nemenc&m zei:ik ben ook behoorlijk ziek geweest van het gebruik van Ghb .nu ben ik er achter waarom dat zo is gekomen ,...
ik dronk een glas met cola/ghb leeg in 1 x iedere keer werdt ik er harstikke ziek van ..
ik doet he nu zo ...1 glas cola met ghb en ik doet er ongv een half uur /3 kwartier over om het glas op te drinken zo gaat het langzamer werken en niet te snel en dan gaat het wel goed .
wij schrijven ook de tijd op van inname zodat wij weten hoe of wat ...\\
mss C
ThunderBunny zei:ik doe het ook met cola in nemen
neem een klein glaasje daar de G in en dan bij vullen met cola dan kan je het in een slok opdrinken,kan ook in een normaal glas zorgen dat je een bodempje hebt met cola daar de G in en drinken maar zorgen dat je het met een slok of 2 slokken kan op drinken.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."