Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsbijna dood aan GHB

bijna dood aan GHB

46 antwoorden
26 weergaven
18-5-2026
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#1
bloempje zei:
Mag ik misschien weten wat dit drug eigenlijk is, heb er namelijk nog nooit van gehoord!! :confused:
Klik om te vergroten...
Luiquid XTC :openmouth:
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#2
Jeller zei:
bloempje zei:
Mag ik misschien weten wat dit drug eigenlijk is, heb er namelijk nog nooit van gehoord!! :confused:
Klik om te vergroten...
Luiquid XTC :openmouth:
Klik om te vergroten...

Ja, zo wordt het ook wel genoemd, maar de werking lijkt er in de verste verte nog niet op.

GHB is een vloeibare drug die vroeger werd gebruikt als anti depressiva en als verdovingsmiddel. Later is het middel uit de medische wereld gehaald omdat er voor beide zaken betere middelen beschikbaar waren.

Het effect van GHB is vooral ontspannend en empathisch.
P
PlarkLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: ghb

Hoi! Ik wil hier even op reageren.

louis zei:
Mocht je merken dat je out dreigt te gaan, regelmatig een glas water drinken. Dus niet gelijk een volledige fles water opdrinken.
Klik om te vergroten...


Nou dat is juist af te raden! Dreig je out te gaan dan is het juist het beste om niets in je maag te hebben. GHB op zich is niet gevaarlijk. Bij een te hoge dosering(dus geen overdosering he...) ga je out, maar bestaat wel de kans dat je misselijk wordt...kotsen terwijl je out bent is wel bloedlink.

Echt dosering is alles bij GHB! Wacht even een uur af voordat je weer een "slok"(wat al gauw enkele cl is i.p.v. ml...duh) neemt!

Thuis in gezelschap is er veel meer geschikt voor GHB. Als feestdrug kun je beter MDMA nemen, daar kan je gewoon redelijk wat bij drinken en geeft meer euforie volgens mij. Ook weer met mate, natuurlijk. 6 is echt niet beter dan 1 a 2 over een hele avond.

En over de smaak: Laat je daar niets over wijs maken, dit kan varieren. Je drankje altijd in de gaten houden!!!
L
L-MackLid
01-01-2024, 00:00
#4
IK heb 1 keer GHB gedronken. IK heb 1 goed slok gedaan van een flesje cola en ik voelde hte echt. Ik ben er zelf ff niet goed van geweest. Begon oppeens zwaar te ademen. Maar uiteindelijk is het wel goed gekomen en heb ik er ook nog wel wat van genoten. Gelukkig had ik al veel gelezen over GHB en wist ik dat het moeilijk te doseren was. IK heb dus uit voorzorg maar 1 slok genomen en dit was al bijna te veel!!!!! Het is dus eigenlijk wel best gevaarlijk. Maar als je goed gebruikt, dus niet teveel neemt kan het best wel een leuke ervaring worden. Begin altijd met zeer weinig en wacht het effect af zodat je zelf weet wanneer je genoeg hebt en niet als het te laat is.....
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#5
L-Mack zei:
IK heb 1 keer GHB gedronken. IK heb 1 goed slok gedaan van een flesje cola en ik voelde hte echt. Ik ben er zelf ff niet goed van geweest. Begon oppeens zwaar te ademen. Maar uiteindelijk is het wel goed gekomen en heb ik er ook nog wel wat van genoten. Gelukkig had ik al veel gelezen over GHB en wist ik dat het moeilijk te doseren was. IK heb dus uit voorzorg maar 1 slok genomen en dit was al bijna te veel!!!!! Het is dus eigenlijk wel best gevaarlijk. Maar als je goed gebruikt, dus niet teveel neemt kan het best wel een leuke ervaring worden. Begin altijd met zeer weinig en wacht het effect af zodat je zelf weet wanneer je genoeg hebt en niet als het te laat is.....
Klik om te vergroten...

Lekker dom, altijd even informeren hoeveel erin die cola fles gedaan is..
F
FuTuReLid
01-01-2024, 00:00
#6
clubmaster zei:
ik gebruik een keer in de maand ghb en mijn meeste vrienden ook en sex met beide ghb op is de bste sex die er is!!
en op stap met een snoepje en een buisje ghb verdeelt over de avond is echt super net of heb je constant orgasmes!!
En je wordt er zo geil van echt niet te geloven!!!
GR
Clubmaster
Klik om te vergroten...

LOL damn vandaag dus die "verkrachtingen"
maar dan wil ik jou niet tegen kome als je opper geil bent :tongueout:
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#7
Freak zei:
ik had afgelopen donderdag, op SBS6 een programma gezien "first emergency" of hoe het ook heet, maar in dat programma kwamen dus 2 jongens voor die naar het ziekenhuis gebracht werden na het drinken van GHB (ik neem aan dat GHB dus altijd in vloeistof vorm voorkomt)

maar een van de 2 was dus op het nippertje de dood ontglipt nadat hij 1 slok teveel van dit spul had gedronken

iemand ervaringen met gebruik van GHB, is het echt zo sterk :openmouth:
Klik om te vergroten...
Maarja als je al een slok neemt vind ik nogal veel. Mensen die ik ken die gebruiken nemen 2 - 3 dopjes op een hele nacht.
A
Audio ScumLid
01-01-2024, 00:00
#8
Heb het 1x gebruikt en in de jus gegooit en nee proef er niks van.

Vind het niet echt rulext maar aan de adere kant wel een hele leuke avond gehad.
L
LXRocksLid
01-01-2024, 00:00
#9
Overigens proef je GHB meteen, je hoeft dus niet bang te zijn dat iemand het in je drankje heeft gedaan zonder dat je het merkt.[/quote]

Das niet helemaal juist. Als je het in een drankje met alcohol wordt gegooid, b.v. een vodka-jus, dan kan het heel goed dat je het niet proeft. Je smaakpapillen worden door de alcohol verdooft.
L
LXRocksLid
01-01-2024, 00:00
#10
Je kunt je voorstellen dat mensen na enige alcoholische drankjes te hebben gedronken niet echt meer in staat zijn om nauwkeurig te doseren en daardoor gebeuren er veel ongelukken...


FOUT! FOUT! FOUT! Je moet gewoon geen ALCOHOL drinken EN GHB gebruiken...DAS BLOEDLINK!!!

Er is nog nooit iemand aan een overdosis GHB doodgegaan! Je gaat alleen uren in slaap, en daarna wordt je weer fris wakker. De mensen die in het ziekenhuis zijn geeindigd na een avondje stappen hadden ALTIJD meer gebruikt dan GHB (alcohol, pillen, speed etc).
Hou gewoon je kop erbij! Kleine beetje en altijd met mate (alleen is er niets an)
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#11
mellowWw zei:
Idd niet echt heel erg veel over gehoord.....
maar dat boeit ook niet want harddrugs ga ik toch niet gebruiken.
Ook niet voor 1 x......
je kan zeggen je moet wat proberen in je leven maar harddrugs vind ik te link.......

Ik houd het maar bij een lekkere joint :stoned:

Greetzzz... :smoke:
Klik om te vergroten...
Zolang je het onder controle kan houden is het niet te link hoor :)
T
ThunderBunnyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Neman zei:
Valentino zei:
Neman zei:
GHB is idd erg link. Van oorsprong is het een narcosemiddel, maar het wordt tegenwoordig dus gebruikt als drug. Het is een vloeibare drug die je zelf moet gaan doseren (in een drankje bijvoorbeeld), waarbij een paar druppels teveel al fataal kan zijn. Je kunt je voorstellen dat mensen na enige alcoholische drankjes te hebben gedronken niet echt meer in staat zijn om nauwkeurig te doseren en daardoor gebeuren er veel ongelukken... Overigens proef je GHB meteen, je hoeft dus niet bang te zijn dat iemand het in je drankje heeft gedaan zonder dat je het merkt.
Klik om te vergroten...
Mind_Movie analyseert het ene gedeelte van de post, ik het andere.

Wil je even tegen al die verkrachte meisjes vertellen dat je niet bang hoeft te zijn dat het in je drankje wordt gegooid ? Jaarlijks worden er tientallen meisjes verkracht na het ongewenst toebrengen van GHB (in bijvoorbeel het drankje). Mensen moet dus zeker opletten dat er niets in je drankje wordt gegooid !!!
Klik om te vergroten...

Ik heb gelukkig zelf geen ervaring met GHB, maar ik heb zo ongeveer letterlijk in m'n post gezet wat een arts uit ER Live laatst op TV heeft gezegd (de echte variant, van Discovery Channel). Ik mag toch aannemen dat die mensen weten waar ze over praten, maar wellicht is het in bepaalde drankjes slecht te proeven...
Klik om te vergroten...

En waarom zouden alleen meisjes ermee verkracht worden? :rolleyes:
Helaas heb ik het zelf een tijd geleden mee gemaakt op een leuk feestje daar blijven slapen. Had een snoepje gepakt (Xtc) en een ghb'tje toen ik wakker werdt merkte ik dat ik dus verkracht was. :smilingimp: :angry:
en de ghb was toch al aardig uitgewerkt bij mij toen ik ging slapen.
Ghb is een wonderbaarlijk mooi goedje Als je kijkt waar voor het allemaal op medisch gebied en welke klachten het goed is. De maker van dit spul mag van mij de nobelprijs krijgen, het nadeel is dat er dus ook misbruik van gemaakt kan worden en veel risico's aan kleven,Maar dat verschilt ook weer van welke ghb je hebt is het puur spul (poeder) of is het normale opgeloste ghb Ook de concentratie speelt mee of is het Natrium ghb.(wat men in ziekkenhuizen gebruikt Somsanit).Bij een overdosis is er een middel dat dit tegen gaat (Physostigmin, Anticholium)
zoals bij alle drugs kies je er zelf voor om het te gebruiken en zolang je het op een wijze manier gebruikt en niet met vanalles en nog wat gaat combineren. kan er weinig fout gaan. alleen nooit gebruiken als je naar een feestje/date gaat en er blijft slapen. gegroet TB. :wave:
c
c&mLid
01-01-2024, 00:00
#13
ik ben ook behoorlijk ziek geweest van het gebruik van Ghb .nu ben ik er achter waarom dat zo is gekomen ,...

ik dronk een glas met cola/ghb leeg in 1 x iedere keer werdt ik er harstikke ziek van ..

ik doet he nu zo ...1 glas cola met ghb en ik doet er ongv een half uur /3 kwartier over om het glas op te drinken zo gaat het langzamer werken en niet te snel en dan gaat het wel goed .

wij schrijven ook de tijd op van inname zodat wij weten hoe of wat ...\\

mss C
T
ThunderBunnyLid
01-01-2024, 00:00
#14
c&m zei:
ik ben ook behoorlijk ziek geweest van het gebruik van Ghb .nu ben ik er achter waarom dat zo is gekomen ,...

ik dronk een glas met cola/ghb leeg in 1 x iedere keer werdt ik er harstikke ziek van ..

ik doet he nu zo ...1 glas cola met ghb en ik doet er ongv een half uur /3 kwartier over om het glas op te drinken zo gaat het langzamer werken en niet te snel en dan gaat het wel goed .

wij schrijven ook de tijd op van inname zodat wij weten hoe of wat ...\\

mss C
Klik om te vergroten...
ik doe het ook met cola in nemen
neem een klein glaasje daar de G in en dan bij vullen met cola dan kan je het in een slok opdrinken,kan ook in een normaal glas zorgen dat je een bodempje hebt met cola daar de G in en drinken maar zorgen dat je het met een slok of 2 slokken kan op drinken.
s
slunseLid
01-01-2024, 00:00
#15
als je gewoon de g zuiver in je mond doet, en de fles cola al aan je mond zet voordat je de g slikt, en dan gewoon direct cola drinken nadat je slikt proef je het bijna niet..
je smaak komt pas als iets uit je mond is, bij mij dan toch..
t
trippertjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Re:

ThunderBunny zei:
ik doe het ook met cola in nemen
neem een klein glaasje daar de G in en dan bij vullen met cola dan kan je het in een slok opdrinken,kan ook in een normaal glas zorgen dat je een bodempje hebt met cola daar de G in en drinken maar zorgen dat je het met een slok of 2 slokken kan op drinken.
Klik om te vergroten...

:grin:
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Goeie bump :rolleyes:
t
trippertjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
ja k zie het nu ook dacht dat er 2008 stond :flushed:
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#19
Yes, eindelijk worden er mensen wakker :grin:
F
FreakLid
01-01-2024, 00:00
#20
ik had afgelopen donderdag, op SBS6 een programma gezien "first emergency" of hoe het ook heet, maar in dat programma kwamen dus 2 jongens voor die naar het ziekenhuis gebracht werden na het drinken van GHB (ik neem aan dat GHB dus altijd in vloeistof vorm voorkomt)

maar een van de 2 was dus op het nippertje de dood ontglipt nadat hij 1 slok teveel van dit spul had gedronken

iemand ervaringen met gebruik van GHB, is het echt zo sterk :openmouth:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."