Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsbijna dood aan GHB

bijna dood aan GHB

46 antwoorden
24 weergaven
18-5-2026
b
bloempjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mag ik misschien weten wat dit drug eigenlijk is, heb er namelijk nog nooit van gehoord!! :confused:
m
mellowWwLid
01-01-2024, 00:00
#2
Idd niet echt heel erg veel over gehoord.....
maar dat boeit ook niet want harddrugs ga ik toch niet gebruiken.
Ook niet voor 1 x......
je kan zeggen je moet wat proberen in je leven maar harddrugs vind ik te link.......

Ik houd het maar bij een lekkere joint :stoned:

Greetzzz... :smoke:
m
mellowWwLid
01-01-2024, 00:00
#3
Idd niet echt heel erg veel over gehoord.....
maar dat boeit ook niet want harddrugs ga ik toch niet gebruiken.
Ook niet voor 1 x......
je kan zeggen je moet wat proberen in je leven maar harddrugs vind ik te link.......

Ik houd het maar bij een lekkere joint :stoned:

Greetzzz... :smoke:
N
NemanLid
01-01-2024, 00:00
#4
GHB is idd erg link. Van oorsprong is het een narcosemiddel, maar het wordt tegenwoordig dus gebruikt als drug. Het is een vloeibare drug die je zelf moet gaan doseren (in een drankje bijvoorbeeld), waarbij een paar druppels teveel al fataal kan zijn. Je kunt je voorstellen dat mensen na enige alcoholische drankjes te hebben gedronken niet echt meer in staat zijn om nauwkeurig te doseren en daardoor gebeuren er veel ongelukken... Overigens proef je GHB meteen, je hoeft dus niet bang te zijn dat iemand het in je drankje heeft gedaan zonder dat je het merkt.
H
HylanderLid
01-01-2024, 00:00
#5
tja het is gewoon vaag spul ik heb het zelf ook meegemaakt op ene moment was ik helemaal wilt en gek en toen kwamen we buiten de discotheek en flikkerde ik zo op de grond neer lag ik in half in coma nee voor mij hoeft dat spul niet meer af en toe een niffy en een :stoned: :beer: das beter greetings tha master
l
looykeLid
01-01-2024, 00:00
#6
GHB is wazig spul ja.
Omdat het best lang duurt voordat het gaat werken, pak je iedere keer weer wat bij.
Eerst lekker uit je dak van de keta, dan nog een hoop coke en dan nog eens aan ghb beginnen. Neeeh......da ging nie goed.
Maar heb het ook leuk ermee gehad, dat ie wel goed viel. Nog wel van die vage momenten ertussen da'k nie meer kon lopen enzo, maarja das nie zo erg..

xx :wave:
t
tasjaLid
01-01-2024, 00:00
#7
ghb

Ik had twee keer ghb gebruikt, wat me wel bevallen was. Gewoon na afloop van een feestje, met vriendje thuis, maakte het allemaal extra spannend. Afgelopen weekend ging het echter mis. Ik had een pilletje gehad en bij thuiskomst hadden we eigenlijk wel weer zin in een beetje. Een vriendin had een klein flesje laten staan, waarvan ik dacht dat dit ongeveeer 1 1/2 buisje was. We hebben het opgedronken en zijn op bed gaan liggen. In 15 minuten allebei in coma geraakt. Vier uur later werd ik in mijn eigen spuug wakker en heb nog een uur moeten spugen waarop ik vervolgens weer onder de douche in slaap viel. Mijn vriend was er iets minder erg aan toe, maar had wel een groot brandmerk van zijn sigaret op zijn borst, had dit ook niet gevoeld dat dit gebeurde. Later hoorde in van mijn vriendin dat de dosering goed voor vijf personen was. Ontzettend stom en we zijn er nog goed van afgekomen. Ik doe het nooit meer. Hoop dat dit mensen aan het denken zet.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."