Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"(bijna een jaar na de laatste reply ) Ik haal bijna altijd voorgedraaide (wiet) joints. Ze smaken altijd goed, en ik weet wat ik ongeveer ervan kan verw8ten. Als ik wiet haal, neem ik NLX. Eerst krijg je het idee dat je niks voelt, maar ineens ben je zo stoned als een pak koffie! (zoiets { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" }"
"mag dat ja? Zit nu op zo'n 2 a 3 jointjes per dag, en voor de rest helemaal niks."
"Depresief zijn is een groot begrip. Zelfmoordgedachten, stemmen horen, veel zwart voor m'n ogen, duizelig zijn en waanideeën hebben vallen imo daar ook onder. Wat ik even niet snap, is het feit dat je tanden die afbrokkelde(n) en je zo'n 30kg bent vermagerd toen je ermee gestopt was."
"Dat snap ik. Omdat je op je reserves leeft kan je daar last van krijgen, maar die symtomen kunnen ook voorkomen als je in een depressie zit, maar dat is meestal een stapje verder als je last hebt van een psychose."
"Vanavond ga ik voor de eerste keer GHB gebruiken. Heb dit board goed doorgelezen, en heb goed geinformeerd. Ben erg benieuwd hoe het aan zal voelen."
"slechte ervaring...werd misselijk, heb alles ondergekost, en heb me toen voorgenomen om het niet meer te doen... niks gevaarlijks ofzo, maar ik heb geen zin om het nog eens te doen... Ik hou het bij speed&weed"
"Speed en Weed voor mij. Ik blow bijna dagelijks, en af en toe snuif ik een lijntje speed."
"pff. doe zo vaak een poging om te stoppen, maar het wil niet echt lukken. "Dit is de laatste zak, en dan stop ik". 3 dagen erna, psies hetzelfde. Ben de afgelopen tijd wel een stuk geminderd met dat blowen, maar ervanaf ben ik nog niet. Maar over je vraag. Een verslaving is altijd moeilijk om ervanaf te komen. Anders zou het geen verslaving zijn."
"Joris zei: Er zal vast wel iets bestaan om dat mee te testen... Als je wiet/hash hebt gebruikt dan is dat tot ongeveer 2 maanden in je bloed te testen. Klik om te vergroten... 2 maanden? Hooguit 2 weken!"