Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"van 1 liter gbl kan je tochwel 3liter ghb maken?[/quote] Ietje minder, door verdamping raak je iets aan (demi)-water kwijt. Met goeie verhoudingen krijg je ongeveer 2.5 liter erg sterke G, die kan dan nog best wat aangelengd worden, dat ligt eraan hoe je je G wil hebben. Ik hou van lekkere stroperige G."
"zwevatje zei: zeker wel moeilijk om dat FF te doen en de ene zegt da je het moet warm maken en nu las ik ook weer dat je het ook gewoon kunt maken zonder dat je het warm maakt of kookt ofzoxxx Klik om te vergroten... Je heb warmte nodig voor het goed reageren van NaOH en GBL."
"Overigens proef je GHB meteen, je hoeft dus niet bang te zijn dat iemand het in je drankje heeft gedaan zonder dat je het merkt.[/quote] Das niet helemaal juist. Als je het in een drankje met alcohol wordt gegooid, b.v. een vodka-jus, dan kan het heel goed dat je het niet proeft. Je smaakpapillen worden door de alcohol verdooft."
"Je kunt je voorstellen dat mensen na enige alcoholische drankjes te hebben gedronken niet echt meer in staat zijn om nauwkeurig te doseren en daardoor gebeuren er veel ongelukken... FOUT! FOUT! FOUT! Je moet gewoon geen ALCOHOL drinken EN GHB gebruiken...DAS BLOEDLINK!!! Er is nog nooit iemand aan een overdosis GHB doodgegaan! Je gaat alleen uren in slaap, en daarna wordt je weer fris wakker. De mensen die in het ziekenhuis zijn geeindigd na een avondje stappen hadden ALTIJD meer gebruikt dan GHB (alcohol, pillen, speed etc). Hou gewoon je kop erbij! Kleine beetje en altijd met mate (alleen is er niets an)"
"slunse zei: mn zelfgemaakte ghb blijft een vervelende verfachtige geur hebben.. ph waarde is nochtans zeven. iemand enig idee waaraan dit kan liggen en hoe ik dit kan vermijden? kheb nog proberen het ietsje meer basisch te maken door nadien nog naoh toe te voegen maar ben vergeten te verwarmen, dikke shit natuurlijk, korrels lossen niet op. krijg ik die geur weg als ik het basischer maak? met verwarmen dan thx Klik om te vergroten... Waarom wil je persee van die lucht af. Zo erg is het toch niet? Gewoon naar binnen gieten en cola erachter aan. Mijn G werkt altijd goed hij is alleen iets gelig en hij ruikt chemisch. Klus al een heel poosje, maar heb nog nooit reukloze G gehad, hij rook altijd wel iets. Doet niets af aan de werking. Nog een tip om de reactie beter te laten verlopen is NaOH oplossing in demi-water en dat pas (iets verwamde ) gamma erbij in kleine scheutjes. Het aantal grammen van NaOH mag ook niet meer dan de helft zijn van de hoeveelheid aan gamma in ml. Anders word ie te zuur. Als het goed is hoef je helemaal niet met azijn of citroenzuur te klooien. Als je dat wel moet, dan is je chemische reactie niet volledig verlopen. Hoop dat je hier wat mee kan. Je mag me altijd PM-en als je dat wil"