Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGHB, eerste keer

GHB, eerste keer

60 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
p
pushuLid
01-01-2024, 00:00
#1
zo... mijn verslag over de eerste keer met ghb.

Mijn vriend en ik waren rond 10u wakker en we hebben een beetje gegeten (2 croissantjes). We wouden gaan beginnen in de middag zodat we 's nachts nog konden slapen. Omdat we allebei een beetje moe waren hadden we voor de avond ook speed geregeld (4 kleine bommetjes met waarschijnlijk 50mg in).

We zijn zo nuchter mogelijk gebleven zodat de G beter zou werken en rond 18u hebben we een bommetje speed genomen. We zijn in bed gaan liggen, goede dance / techno muziek op de achtergrond en een goede porn op tv. Na meer dan een half uur voelde we nog niets van de speed, alleen rillingen. We hebben gelijk het 2e bommetje genomen en na 10 min begon ik het wel te voelen . Ik wou gewoon lekker dansen en begon ook geiler te worden.

Om half 8 zijn we begonnen aan de ghb. Ik heb 2,3 mL genomen en mijn vriend 3,5mL.
Ik voelde wat energie en begon goed geil te worden. Alleen wou ik nog niet in bed liggen en kroelen vanwege de energie die me meer aan het dansen kreeg. Mijn vriend voelde na een half uur nog steeds niets van de speed en van de G. Ik wist nog dat sommige mensen zeiden dat pluggen beter was en ik dacht: we proberen het! Mijn vriend was niet zo blij om :P maar ja, het was het proberen waard als hij iets wou gaan voelen. Ik ben wel voorzichtig geweest, ik wou hem niet out hebben of zo! Ik heb hem 1mL toegediend. Na een half uur voelde hij nog steeds niets :angry:

Mijn collega zei dat het gevoel versterkerd wordt als je gaat blowen dus heeft hij een half blow gerookt. En nog steeds voelde hij helemaal niets... Omdat hij niets voelde werktte het bij mij ook steeds minder.
De avond begon niet zo goed als we hadden gehoopt. We hebben een half uur gezeten en gepraat want ik werd echt verdrietig om (hij voelt nooit wat van drugs en dat is zò irritant!!)
Maar goed, geen drugs kan onze avond samen verpesten :) en ik zei: we gaan nog een keer!

Om 21u heb ik 3mL genomen en ik heb hem 4,5 gegeven, gewoon te drinken :wink:
Na 8 minuten al voelde ik mijn hoofd erg zwaar worden en licht. Heel raar gevoel!
Ik wou lekker kroelen en elkaar verwennen ging heel goed :) maar mijn hoofd werd steeds zwaarder en mijn lichaam ook. Het maakte me toen niet uit, ik wou gewoon gebruikt worden :P
Ik had een leuke pak aangetrokken, wij waren goed bezig en eindelijk zei hij: ik voel een beetje!
Een beetje is voor zijn doen al heel veel dus is hij gelijk gaan blowen, hopend dat het gevoel versterkerd zou worden. Hij kwam terug en ik was veel geile dingen van plan. MAAR helaas, werd ik ineens erg misselijk, mijn lichaam werd me te zwaar en ik kon niets doen wat ik zo graag wou :( nu dat hij eindelijk iets voelde konden we niets!! :angry:
ik heb een half uur gewoon tegen hem aan gelegen, werd wel verwend maar kon niets doen, zo frustrerend. Mijn tweede dosis was gewoon te hoog :( ik baalde echt enoorm van!

We zijn naar bed gegaan rond half 11, ik was gewoon te moe! om 2u was ik klaar wakker. Waarschijnlijk door de speed die toch een beetje werkte ineens... Ben gelijk gaan eten, had trek gekregen. Pas rond 5u kon ik af en toe slapen terwijl mijn vriend wel sliep. En toen ik wakker was om 2u en hem lekker wou verwennen, sliep hij te diep! lol

Algemeen indruk van de avond: niet te vergelijken met een eerste keer xtc, dat was veruit mijn beste ervaring. Mijn vriend blijkt nogmaals immuun voor drugs :angry:
Ik heb nog zo een 8mL thuis liggen, ik ga het wel bewaren en een ander keertje gebruiken, ik denk dat mijn dosis tussen de 2,5 en 3 moet zijn. Voor de rest denk ik dat ik toch te weinig had gegeten. Ik had maar 2 croissantjes op dus was het een beetje logisch dat mijn lichaam erg moe werd.
Ik heb geen hoop meer over ghb. Wel lijkt het me goed dat mijn vriend een keertje een combi xtc en coc neemt (genoeg voor zijn eentje) en dat ik ghb neem. Kan ik lekker voor slavin spelen :grin:
Ik had nog een flesje ghb gekregen van mijn collega, die ga ik wel terug geven. Ik ben niet onder de indruk van de combi speed + ghb. Mss omdat we ook te weinig speed hadden maar ja.

Dat was het!
p
pushuLid
01-01-2024, 00:00
#2
met wie?
S
StonebootLid
01-01-2024, 00:00
#3
Een goede vriendin van mij heeft ouders die GHB gebruiken. Nou wil ik het graag ook een keer proberen nadat ik die ouders in actie zag XD. Maar wat is de juiste dosering en hoe erg hangt je stemming van je trip af? En de allerbelangrijkste, hoe verslavend is het precies? Crack bv. is na 2x ofzo al verslavend, maar geld dit ook voor GHB? En is het het beste om het in poedervorm of in vloeibare vorm te nemen?
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#4
Stoneboot zei:
Een goede vriendin van mij heeft ouders die GHB gebruiken. Nou wil ik het graag ook een keer proberen nadat ik die ouders in actie zag XD. Maar wat is de juiste dosering en hoe erg hangt je stemming van je trip af? En de allerbelangrijkste, hoe verslavend is het precies? Crack bv. is na 2x ofzo al verslavend, maar geld dit ook voor GHB? En is het het beste om het in poedervorm of in vloeibare vorm te nemen?
Klik om te vergroten...
waarom vraag je het niet aan je vriendin haar ouders? :rolleyes:
S
StonebootLid
01-01-2024, 00:00
#5
Omdat ze GHB te heftige shit vindt om mij erover te informeren, ter bescherming ofzo. Wat gewoon bullshit is want ze gebruikt zelf wel E enzo. Trouwens dit topic is echt al 5 maanden oud ofzo XD
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#6
Stoneboot zei:
Trouwens dit topic is echt al 5 maanden oud ofzo XD
Klik om te vergroten...
We zijn dus 5 maanden verder en nog steeds heb je die ouwelui van die vriendin geen GHB weten te onfutselen? :confused:
zou dit gevaarlijke goedje sowieso niet gaan gebruiken dude. bloedlinke troep, zeker als je zo onervaren bent.
vraag eens aan de plaatselijke dierenarts of hij het je onder begeleiding toe wilt dienen :tearsofjoy:

trouwens: veel mensen gaan ervan in hun broek pissen en schijten. er zijn ook drugs waar je te relaxed van wordt :rolleyes:

S
SarzLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mag ik vragen waarom je het bloedlinke troep vind??
K
KighLid
01-01-2024, 00:00
#8
Omdat je makkelijk een overdosis krijgt en het fatale gevolgen kan hebben icm alcohol bv.

Wilde m'n mening er even tussendoor gooien, hoop dat yeti 'tzelfde bedoelde :).
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#9
GHB is alleen gevaarlijk voor diegene die er niet mee om kunnen gaan. Ik vind het zelf een erg relaxte drug.

Doseren is gewoon experimenteren. Begin met niet te veel. 3ml. ofzo of 2. In het begin vond ik er niks aan omdat ik nogal snel teveel pakte. Later toen ik de juiste dosis had vond ik het perfect.

Pak ook echt niet teveel en laat er voldoende tijd tussen. Minimaal 1 uur of beter misschien 2 uur om te beginnen.

Als je teveel pakt ga je gewoon neer. Gebruik het niet in combinatie met andere drugs en zeker geen alcohol.

GHB is een downer.

Gebruik het nooit lang achter elkaar. Een tijdje doorgaan en zeker met slapen, kan afhankelijkheid optreden. Een verslaving met GHB treedt altijd langzaam op zonder dat je het merk, totdat die ene dag aanbreekt en je eigenlijk al te laat bent.

Gevallen van overlijden zijn voornamelijk bekend van mensen die afkicken of met alcohol. Cold- Turkey stoppen kan fataal zijn bij mensen die langdurig verslaafd zijn.

GHB is een lichaamseigenstof en daarom zo dodelijk bij afkicken. Langdurig -> afbouwen. Na een weekje te lang zijn door gegaan -> cold turkey

Het is maar dat je dat weet en laat het niet zover komen.

Veel plezier!
S
StonebootLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik heb er inmiddels ook onderzoek over gedaan e.d, en daaruit concludeer ik inderdaad dat je er verstandig mee om moet gaan (Met welke drug niet?). Gebruik kan, misbruik niet.
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Wat een verschrikkelijk stom advies! Je weet niet eens hoe sterk de G is die ze heeft, denk toch eens na.....
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik was er altijd een beetje huiverig voor en zei dat ik het waarschijnlijk nooit zou nemen, maar nou heb ik van iemand wat GHB gekregen en morgen gaan ik en Tyler het samen voor onze eerste keer toch maar eens nemen. We zijn vooral nieuwsgierig naar het erotische effect, dus ben benieuwd hoed dit gaat uitpakken.

Ik weeg 65 kg en heb me laten vertellen dat 2 ml dan de beste dosis is om mee te beginnen.

Tyler weegt ongeveer 73 kg, voor hem dan ook maar 2 ml doen of misschien 2,5 ml?

Hoe is de combinatie met pep trouwens, aan te raden of onderdrukt het te veel het ghb gevoel?
c
calibreLid
01-01-2024, 00:00
#13
...
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Pep + ghb = :hearteyes:

Twee producten heffen de negatieve dingen van elkaar op
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#15
@Marla:

om met je laatste vraag te beginnen, pep+G is een hele lekkere combi, mijn vrouw vindt de G dan veel prettiger dan zonder pep. Ikzelf merk niet zo heel erg veel verschil, maar het is een fijne combi. Let alleen op dat je door de pep niet overmoedig wordt, als die namelijk uitwerkt, en je hebt een nog te hoge dosis G in je lijf, kun je alsnog out gaan.

Vwb de juiste dosis is het altijd gissen wat hier gedaan wordt. Je kunt niet geheel op je gewicht afgaan, zoals met veel andere drugs, er zijn nog meer factoren die belangrijk kunnen zijn. Denk aan stemming, vermoeidheid, maaginhoud, lichamelijke gesteldheid e.d.

Ik denk dat de je een goede richtlijn hebt voor jezelf qua dosis, Tyler kan misschien iets meer pakken om te proberen, bv 3 ml. Ik zou trouwens de eerste keer/keren alleen G pakken, zonder pep, zodat je eerst de voor jullie juiste dosis kunt vinden.

Ook wij hebben altijd gezegd dat G er hier niet in zou komen, net zoals zoveel andere dingen. Maar we zijn toch te nieuwsgierig, en het erotiserende karakter heeft ons ook over gehaald. En daar hebben we nog geen minuut spijt van gehad!! Oja, en teveel G kan er bij sommige mannen en vrouwen voor zorgen dat je geen orgasme kunt krijgen...erg frustrerend :flushed:

Veel plezier ermee in ieder geval, doe het rustig aan, verwacht niet dat je meteen de eerste keer perfect zit qua gevoel en dosis, maar geef het een kans.

Oja, wij nemen meestal een lichte maaltijd zo'n 2 u voor de inname. Géén vet eten, en zorg toch dat je altijd een emmertje binnen handbereik hebt...sommigen worden wel eens even een beetje misselijk van G :grin:

Als je vragen hebt, feel free to ask, ik ben vanavond ook op MSN voor Live Support, mocht het nodig zijn :wink:

Hemi
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#16
Marla Singer zei:
Ik was er altijd een beetje huiverig voor en zei dat ik het waarschijnlijk nooit zou nemen, maar nou heb ik van iemand wat GHB gekregen en morgen gaan ik en Tyler het samen voor onze eerste keer toch maar eens nemen. We zijn vooral nieuwsgierig naar het erotische effect, dus ben benieuwd hoed dit gaat uitpakken.

Ik weeg 65 kg en heb me laten vertellen dat 2 ml dan de beste dosis is om mee te beginnen.

Tyler weegt ongeveer 73 kg, voor hem dan ook maar 2 ml doen of misschien 2,5 ml?

Hoe is de combinatie met pep trouwens, aan te raden of onderdrukt het te veel het ghb gevoel?
Klik om te vergroten...

Ik zou zeker beginnen met 4-5 ml, zeker geen 2 of 3 ofzo, voel je toch niks van.
a
andiseLid
01-01-2024, 00:00
#17
J0rrit zei:
Marla Singer zei:
Ik was er altijd een beetje huiverig voor en zei dat ik het waarschijnlijk nooit zou nemen, maar nou heb ik van iemand wat GHB gekregen en morgen gaan ik en Tyler het samen voor onze eerste keer toch maar eens nemen. We zijn vooral nieuwsgierig naar het erotische effect, dus ben benieuwd hoed dit gaat uitpakken.

Ik weeg 65 kg en heb me laten vertellen dat 2 ml dan de beste dosis is om mee te beginnen.

Tyler weegt ongeveer 73 kg, voor hem dan ook maar 2 ml doen of misschien 2,5 ml?

Hoe is de combinatie met pep trouwens, aan te raden of onderdrukt het te veel het ghb gevoel?
Klik om te vergroten...

Ik zou zeker beginnen met 4-5 ml, zeker geen 2 of 3 ofzo, voel je toch niks van.
Klik om te vergroten...

Blijf eraf is mijn advies voor je het weet kun je niet meer zonder
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#18
andise zei:
Blijf eraf is mijn advies voor je het weet kun je niet meer zonder
Klik om te vergroten...

Dat is ook onzin, dat jij er snel verslaafd aan bent, wil niet zeggen dat een ander er niet mee om kan gaan. Voor sommigen is het idd verslavend, maar dat is ook met andere zaken zo...
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Gebruik in het weekend en niet in de week gebruiken, anders ga je maar zwaar opletten.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#20
Nou, afgelopen zaterdag was het dus zo ver, maar ik vond het geen succes. Heeft hoogstwaarschijnlijk te maken met de factoren waar we ons in bevonden, dus ik geef het binnenkort nog wel een keer een kans. We hebben nog een flugelflesje over namelijk. :wink:

We hadden donderdag - en vrijdagnacht al zeer slecht geslapen vanwege een beetje pep (ontiegelijk sterke). Zaterdag overdag dus ook weer een klein beetje aan die pep gezeten, want anders functioneerden we niet (we moesten nog bij familie op visite ook) en we hadden ons zo verheugd om 's avonds die ghb te gaan doen. Tyler was wakkerder dan ik, ik was eigenlijk echt te brak voor woorden. Wel een kleine lichte maaltijd nog gegeten twee uur van te voren.

Goed, in deze status begonnen we dus aan die ghb, allebei met 2 ml. We voelden ergens op de achtergrond daar wel wat effect van. Beetje rozig, loom. Vooral mijn hoofd werd heel erg zwaar, maar dat was eigenlijk alles. Na bijna 2 uur, nog een allebei een ml genomen. Nul komma nul effect. Ruim een uurtje later nog allebei maar een ml genomen en weer geen effect. Seks was ook niet geweldig om te doen. In mijn hoofd was ik wel geil, maar mijn lichaam voelde zoooo zwaar aan. Weer ruim een uur later, besloot ik om dan maar weer eens 2 ml te doen. Tyler nam nog wat meer, iets van 2,5 ml. Daar voelden we wel weer iets van, maar weer zoooo sloom. Ik vond het iets "valiumachtigs" hebben en nam maar weer wat pep bij, want dit werkte niet om goed te kunnen seksen. Daar werd ik uiteraard weer veels te helder van en ik wilde (gdvrrrrdmme!!) weten hoe ghb nou echt voelde!

Weer iets van 2 uur gewacht (inmiddels was het alweer bijna 06u in de ochtend en waren we alweer zo goed als drie nachten wakker) en toen besloot ik om weer 2 ml te nemen. Tyler nam toen bijna 4 ml en dat was te veel van het goede: hij ging niet veel later tegen de vlakte. Ik kreeg hem een periode niet meer wakker toen, maar gelukkig bleef ik rustig (ik voelde me immers heeeel "Valium" en relaxed). Z'n pols was nog goed en omdat ie zo snurkte heb ik hem op z'n zij gelegd (ivm z'n tong en het risico daar in te kunnen stikken). Ik wilde eigenlijk ook wel erg graag slapen, maar ik wilde vooral mijn lief goed in de gaten blijven houden, voor het geval er toch nog complicaties op zouden treden. Ik kreeg hem na een uur wel een keertje wakker, maar hij kraamde alleen maar onzin uit en viel meteen weer in diepe slaap. Dat stelde me ook niet echt gerust, dus ik ben uiteindelijk tot 12u 's middags wakker gebleven. Continue bij hem blijven checken of ademhaling en pols nog goed waren en ondertussen echt vechtend tegen mijn eigen slaap. Toen pas kreeg ik hem eindelijk goed wakker, dus zonder dat ie onzin uitkraamde en gek deed, ik was zo opgelucht!!

Ok, dit waren dus echt de verkeerde omstandigheden om die ghb uit te proberen. Had ik van te voren ook wel kunnen weten, maar we hadden al een week afgesproken dat we het zouden doen en ons er zo op verheugd! Volgende keer laten we de pep dus staan en beginnen we gewoon nuchter en uitgeslapen aan die ghb. Die pep kunnen we dan daarna nog wel nemen, maar het is iig wel beter om in nuchtere staat uit te vogelen welke dosis voor ons het beste is.

Wordt vervolg dus...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."