#1
GBL ruikt naar acetone oplosmiddelen .brand in je mond en neus. als je het inneemt kan het schade brengen aan slokdarm en darmkanaal.
J0rrit zei:Flugeltje zei:Dat is het beeld wat de media geeft aan ghb. Als ik je persoonlijk de doseringen kan geven kan ik er voor zorgen dat jij niet out gaat. Out gaan van ghb is steeds je eigen domme schuld
Zelfde als met spinnen, vele mensen hebben een fobie maar eigenlijk is er niets aan
Niet helemaal flugeltje ben ik van mening. Ik vind namelijk dat ghb na 1 dopje ook wel lekker is, maar niet lekker genoeg.
Moeilijk uit te leggen dit maar het moment voordat je out gaat, dus dat je echt wappie bent maar nog staat en bij kennis bent, dan pas is het echt chill, wat je als je flink zat bent of na een paar tikkeltjes hebt bijvoorbeeld. Na 1 dopje ben je niet wappie, maar voel je het wel al. Ik ( en veel mensen denk ik ) willen gewoon echt wappie worden af en toe, maar om die abheid te bereiken is met ghb heeel moeilijk, want je bent of niet ab genoeg of je bent out.
Soma zei:J0rrit zei:Flugeltje zei:Dat is het beeld wat de media geeft aan ghb. Als ik je persoonlijk de doseringen kan geven kan ik er voor zorgen dat jij niet out gaat. Out gaan van ghb is steeds je eigen domme schuld
Zelfde als met spinnen, vele mensen hebben een fobie maar eigenlijk is er niets aan
Niet helemaal flugeltje ben ik van mening. Ik vind namelijk dat ghb na 1 dopje ook wel lekker is, maar niet lekker genoeg.
Moeilijk uit te leggen dit maar het moment voordat je out gaat, dus dat je echt wappie bent maar nog staat en bij kennis bent, dan pas is het echt chill, wat je als je flink zat bent of na een paar tikkeltjes hebt bijvoorbeeld. Na 1 dopje ben je niet wappie, maar voel je het wel al. Ik ( en veel mensen denk ik ) willen gewoon echt wappie worden af en toe, maar om die abheid te bereiken is met ghb heeel moeilijk, want je bent of niet ab genoeg of je bent out.
Daar heb je wel gelijk in. GHB is echt lekker en je voelt je wel goed, maar nét niet goed genoeg. En dan heb je wel de neiging om bij te nemen. In het begin ging ik ook veel out, maar na een tijdje leer je wel met het gevoel en de doseringen omgaan. Je moet gewoon beseffen dat het op een bepaald punt gewoon niet meer harder kan met GHB want als je dan bijneemt ga je gewoon out.
specdavor zei:GHB is stom!![]()
Funkmaus geniaal filmpje die rugbylui kankerdroog![]()
![]()
nbcbolt7 zei:
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."