Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Beste mensen, ik ben nieuw op dit forum, en heb direkt een vraag. Voor 4 jaar terug heb ik voor het eerst een pilletje gehad samen met mijn vriendin. Dit werd voor mij een perfecte avond/nacht Alles was mooi en lekker. Ook vele biertjes gedronken, zal wel niet helemaal goed zijn. Maar nergens last van gehad later. Wij doen dit ongeveer 3 a 4 keer per jaar. Maar het laatste jaar vind ik het niet meer zo lekker. Als ik nu een pilletje neem, voel ik hem opkomen na 30 a 40 minuten. Dan denk ik lekker, en zo ineens moet ik dan kotsen. Nadat ik dit gedaan heb gaat het wel weer goed, maar het is dan wel zo uitgewerkt. Dan neem ik nog 1 maar die doet niet zoveel, soms voel ik helemaal niets. Ook kan er er niets meer bij drinken, alleen wat water. Nu is dit niet zo erg, maar vind het wel vreemd. Heb al verschillende soorten pillen gehad, maar allemaal hetzelfde resultaat. Nu weet ik wel dat de eerste keren wel heb beste zijn, maar toen had ik echt van die flitsenen onzin lullen Het zou misschien aan die pillen kunnen liggen, maar mijn vriendin heeft er geen last van. Ik neem hooguit 2en half op een avond, bij mij verneem ik niet, terwijl mijn vriendin met 1 soms 2 nog lekker zit te genieten. Wat kan er zijn, neem ik te weinig of...... Hopelijk heeft iemand een advies P."
"Alvast bedankt voor de antwoorden, ben gelukkig niet de enige met dit "probleem" Zal eerst eens Motilium proberen, misschien dat dit helpt. En wat raden jullie om voor de tijd te eten? En ongeveer 2 uurtjes voor de pil gaan eten? En als je een tweede pil neemt een uurtje na het kotsen en die doet dan niks bij mij, moet ik dan een derde nemen? Pillen zijn goed, want degene die ik ken klagen er niet over."
"Beste kenners Stel je hebt al een paar keer GHB gekocht bij dezelfde persoon en het was altijd goed spul. Maar nu levert die persoon per ongeluk GBL ipv GHB. Jij denkt dus dat je GHB krijgt en je neemt 5 ml. Ik weet dat het beter is om je spul te laten testen maar ja Kun je het verschil zien/ruiken/proeven tussen GHB en GBL? En als er geen verschil is aan de buitenkant en je zou 5ml nemen, wat kan er gebeuren? Was een vraag die in me opkwam"
"Nu moet het goed zijn"