Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLiquid Love ... </3

Liquid Love ... </3

108 antwoorden
21 weergaven
18-5-2026
t
teeboLid
01-01-2024, 00:00
#1
wat is dat met het niveau van dit forum de laatste tijd?
n
noeliLid
01-01-2024, 00:00
#2
nou lekker triest dan,
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#3
teebo zei:
wat is dat met het niveau van dit forum de laatste tijd?
Klik om te vergroten...
m
mmnLid
01-01-2024, 00:00
#4
Flugeltje zei:
mmn zei:
barry zei:
is dut nu zo een BrEeZaH meisje?
Klik om te vergroten...

denk het wel ja
Klik om te vergroten...

Hej, MMN, nog een DBBer... :wave:

Ze moet zich eens aanmelden op www.dutchbodybuilding.com en het breezah meisje uithangen zoals ze hier doet :grin: :grin: :grin: :grin: Wat vind jij MMN? :grin:

Kun je niet normaal vertellen dat je het een rotstreek van de foto vind, en dat je hem gewoon niet moet?
Klik om te vergroten...

haha laat haar dat maar niet doen dat wordt te gek :wave: :stoned:
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#5
Maar
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#6
up
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#7
7up?
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ellesdee zei:
up
Klik om te vergroten...

:confused:
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#9
naaa... Sprite is de shit!!

S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#10
topic was btje naar beneden gezakt en hij moest omhoog
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Re: GoFu.ck A Goat

POwered_By_Flugel zei:
Breezah ,, grappig ...
je kent me niet eens .
grappig zo via computer....
Faleeeeeeeeeeeeers !!

:stoned:
Klik om te vergroten...

Je kunt beter zwijgen, want hoe meer ik van je lees, hoe dommer ik je vind
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Frisko, als je iemand niet mag, betekent niet dat je elk topic moet gaan dissen dat hij/zij aanmaakt.. Ook al is het zo nutteloos als dit. Got the point already.
E
Eckster CLid
01-01-2024, 00:00
#13
allemaal te danken aan de ghb heb ik een liefje :hearteyes: samen gebruiken -> </3 dit is mijn favo goedje
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#14
dude stop met die zinloze topics man...

KLEIN KIND!!!!!!!!!!!! :angry: :angry: :angry: :angry: :angry:
E
Eckster CLid
01-01-2024, 00:00
#15
GHB 4 Lifeeeeeeee !!!
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#16
allemaal te danken aan de ghb ja...
ma goed dat ge zo scheel ziet van de ghb dat u ware "schoonheid"' niet naar boven komt...
binnekort gaat ze lopen als ze smorgens langs u wakker word :wink:
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#17
Frisko zei:
allemaal te danken aan de ghb ja...
ma goed dat ge zo scheel ziet van de ghb dat u ware "schoonheid"' niet naar boven komt...
binnekort gaat ze lopen als ze smorgens langs u wakker word :wink:
Klik om te vergroten...

:mrgreen:
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#18
vode zei:
Frisko, als je iemand niet mag, betekent niet dat je elk topic moet gaan dissen dat hij/zij aanmaakt.. Ook al is het zo nutteloos als dit. Got the point already.
Klik om te vergroten...
..

blijft lastig aangezien dit precies is wat Ekster C(risis) wil, denk ik...
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#19
vode zei:
Frisko, als je iemand niet mag, betekent niet dat je elk topic moet gaan dissen dat hij/zij aanmaakt.. Ook al is het zo nutteloos als dit. Got the point already.
Klik om te vergroten...
vode,aangezien gij gene mod zijt(wa ge volgens mij wel heel graag zou willen zo blijkt) moet gij mij de les nie lezen:L :wave:
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Frisko zei:
vode,aangezien gij gene mod zijt(wa ge volgens mij wel heel graag zou willen zo blijkt) moet gij mij de les nie lezen:L :wave:
Klik om te vergroten...

Tja, ik probeer je er alleen maar op te wijzen, aangezien je in andere topics zeurt over 'hoe het forum niet zo leuk was als vroeger', en dat je daar op deze manier zelf evengoed aan meewerkt.

Maar goed, ik zal me er wel niet meer mee bemoeien, geraak toch niet door dat grote bord voor je neus. :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."