#1
wat is dat met het niveau van dit forum de laatste tijd?
teebo zei:wat is dat met het niveau van dit forum de laatste tijd?
Flugeltje zei:mmn zei:barry zei:is dut nu zo een BrEeZaH meisje?
denk het wel ja
Hej, MMN, nog een DBBer...
Ze moet zich eens aanmelden op www.dutchbodybuilding.com en het breezah meisje uithangen zoals ze hier doet![]()
![]()
![]()
Wat vind jij MMN?
Kun je niet normaal vertellen dat je het een rotstreek van de foto vind, en dat je hem gewoon niet moet?

POwered_By_Flugel zei:Breezah ,, grappig ...
je kent me niet eens .
grappig zo via computer....
Faleeeeeeeeeeeeers !!
![]()
Frisko zei:allemaal te danken aan de ghb ja...
ma goed dat ge zo scheel ziet van de ghb dat u ware "schoonheid"' niet naar boven komt...
binnekort gaat ze lopen als ze smorgens langs u wakker word![]()

..vode zei:Frisko, als je iemand niet mag, betekent niet dat je elk topic moet gaan dissen dat hij/zij aanmaakt.. Ook al is het zo nutteloos als dit. Got the point already.
vode,aangezien gij gene mod zijt(wa ge volgens mij wel heel graag zou willen zo blijkt) moet gij mij de les nie lezen:Lvode zei:Frisko, als je iemand niet mag, betekent niet dat je elk topic moet gaan dissen dat hij/zij aanmaakt.. Ook al is het zo nutteloos als dit. Got the point already.

Frisko zei:vode,aangezien gij gene mod zijt(wa ge volgens mij wel heel graag zou willen zo blijkt) moet gij mij de les nie lezen:L![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."