Volgens mij is het ABN in het ghb-forum toch wel op het laagste niveau, wel opvallend.
#5
Eerder het xtc forum denk ik...
#6
#7
upje, ik zag net weer een recente post van m
kon t niet laten
#8
Goedemorgen!
Alles goed met iedereen?
#9
Duh...
#10
tis al gedaan twas een eenmalige liquid love
#11
Frisko, als je iemand niet mag, betekent niet dat je elk topic moet gaan dissen dat hij/zij aanmaakt.. Ook al is het zo nutteloos als dit. Got the point already.
#12
allemaal te danken aan de ghb heb ik een liefje samen gebruiken -> </3 dit is mijn favo goedje
#13
dude stop met die zinloze topics man...
KLEIN KIND!!!!!!!!!!!!
#14
GHB 4 Lifeeeeeeee !!!
#15
allemaal te danken aan de ghb ja...
ma goed dat ge zo scheel ziet van de ghb dat u ware "schoonheid"' niet naar boven komt...
binnekort gaat ze lopen als ze smorgens langs u wakker word
#16
Ja Idd !!
En Ptn Jong Bert....Ge Zijt Echt Nen Faler !
Wa Denkte Dak Ooit Medu Ging Verkeren !
Khebu Voor Mijn Deur Laten Staan ,, Terwijl Dak Thuis Was !
Bena AL MIjn Vrienden Hebben U Gezegt Daku Niet Moest Hebben !
En Dan Toch Diejn Foto Posten !
Veel Te Grappig....
En Wa Weete Gij Wadak Ik Pak !!!
Nx !
Tenige Waar Gij Over Praat Is Dope !!
en Stopt Me Da Ier Opda Forum Allemaal Te Zetten !
Zegget Asge Mij Ziet !
#17
en nu in het nederlands graag
#18
is dut nu zo een BrEeZaH meisje?
#19
GoFu.ck A Goat
Breezah ,, grappig ...
je kent me niet eens .
grappig zo via computer....
Faleeeeeeeeeeeeers !!