#1
jcp zei:Ellesdee zei:</3 ? een gebroken hartje?
Hehe, volgens mij is het een smiley met tieten die een beetje scheef kijkt van de ghb met een puntmuts op![]()
rofl XD hahaha
jcp zei:Ellesdee zei:</3 ? een gebroken hartje?
Hehe, volgens mij is het een smiley met tieten die een beetje scheef kijkt van de ghb met een puntmuts op![]()
vode zei:Frisko zei:vode,aangezien gij gene mod zijt(wa ge volgens mij wel heel graag zou willen zo blijkt) moet gij mij de les nie lezen:L![]()
Tja, ik probeer je er alleen maar op te wijzen, aangezien je in andere topics zeurt over 'hoe het forum niet zo leuk was als vroeger', en dat je daar op deze manier zelf evengoed aan meewerkt.
...geraak toch niet door dat grote bord voor je neus.![]()

Eckster C zei:Ellesdee zei:</3 ? een gebroken hartje?
nee cupid shot me with an arrow (hartje dus met pijl erdoor)
. Achja kop op man lopen nog genoeg chicka's rond 
POwered_By_Flugel zei:Breezah ,, grappig ...
je kent me niet eens .
grappig zo via computer....
Faleeeeeeeeeeeeers !!
![]()
GhB dan, zo beter? :PPOwered_By_Flugel zei:Breezah ,, grappig ...
je kent me niet eens .
grappig zo via computer....
Faleeeeeeeeeeeeers !!
![]()

POwered_By_Flugel zei:Breezah ,, grappig ...
je kent me niet eens .
grappig zo via computer....
Faleeeeeeeeeeeeers !!
![]()
POwered_By_Flugel zei:Ja Idd !!
En Ptn Jong Bert....Ge Zijt Echt Nen Faler !
Wa Denkte Dak Ooit Medu Ging Verkeren !
Khebu Voor Mijn Deur Laten Staan ,, Terwijl Dak Thuis Was !
Bena AL MIjn Vrienden Hebben U Gezegt Daku Niet Moest Hebben !
En Dan Toch Diejn Foto Posten !
Veel Te Grappig....
En Wa Weete Gij Wadak Ik Pak !!!
Nx !
Tenige Waar Gij Over Praat Is Dope !!
en Stopt Me Da Ier Opda Forum Allemaal Te Zetten !
Zegget Asge Mij Ziet !
Pikachu zei:POwered_By_Flugel zei:Ja Idd !!
En Ptn Jong Bert....Ge Zijt Echt Nen Faler !
Wa Denkte Dak Ooit Medu Ging Verkeren !
Khebu Voor Mijn Deur Laten Staan ,, Terwijl Dak Thuis Was !
Bena AL MIjn Vrienden Hebben U Gezegt Daku Niet Moest Hebben !
En Dan Toch Diejn Foto Posten !
Veel Te Grappig....
En Wa Weete Gij Wadak Ik Pak !!!
Nx !
Tenige Waar Gij Over Praat Is Dope !!
en Stopt Me Da Ier Opda Forum Allemaal Te Zetten !
Zegget Asge Mij Ziet !
Hier een vrije vertaling van dit bericht.
En opgeschoten knaap Bert, je bent echt een loser!
Geloof je nu werkelijk dat ik ooit een romantische verstandhouding met jou zou willen!
Ik heb je weg kwijnend voor mijn deur laten staan terwijl ik op dat moment gewoon thuis resideerde! Bijna al mijn relaties in de zakenwereld hebben gezegd dat ik zeer zeker geen romantische relatie met u aan zou moeten gaan!
En dan toch deze prent hier posten!
Ik zie hier het bijtende cynisme wel van in!
Bovendien, hoe weet u wat ik tot me neem!
Geen barst!
Het enige dat u schijnt te boeien zijn geestveruimende middelen!
Je moet ophouden met dit alles hier op een internetconversatiesite te plaatsen!
Notificeer mij als je mij ziet!
magical zei:Je hebt me 2min vermaakt Pikachu![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."