Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLiquid Love ... </3

Liquid Love ... </3

108 antwoorden
20 weergaven
18-5-2026
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#1
jcp zei:
Ellesdee zei:
</3 ? een gebroken hartje?
Klik om te vergroten...

Hehe, volgens mij is het een smiley met tieten die een beetje scheef kijkt van de ghb met een puntmuts op :wink:
Klik om te vergroten...

rofl XD hahaha
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#2
vode zei:
Frisko zei:
vode,aangezien gij gene mod zijt(wa ge volgens mij wel heel graag zou willen zo blijkt) moet gij mij de les nie lezen:L :wave:
Klik om te vergroten...

Tja, ik probeer je er alleen maar op te wijzen, aangezien je in andere topics zeurt over 'hoe het forum niet zo leuk was als vroeger', en dat je daar op deze manier zelf evengoed aan meewerkt.

...geraak toch niet door dat grote bord voor je neus. :)
Klik om te vergroten...
:rock:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Eckster C zei:
Ellesdee zei:
</3 ? een gebroken hartje?
Klik om te vergroten...

nee cupid shot me with an arrow (hartje dus met pijl erdoor)
Klik om te vergroten...

eeehok
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#4
:(
B
BelgonXLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ghaha erg voor je. Heb zelf ook al zo'n lesjes moeten trekken: liefde gecrëeerd door drugs gaat meestal eve snel weg als het gevoel van de drugs zelf :beer: . Achja kop op man lopen nog genoeg chicka's rond :stoned:
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#6
naaa... Sprite is de shit!!

S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#7
topic was btje naar beneden gezakt en hij moest omhoog
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Re: GoFu.ck A Goat

POwered_By_Flugel zei:
Breezah ,, grappig ...
je kent me niet eens .
grappig zo via computer....
Faleeeeeeeeeeeeers !!

:stoned:
Klik om te vergroten...

Je kunt beter zwijgen, want hoe meer ik van je lees, hoe dommer ik je vind
f
flipkonijnLid
01-01-2024, 00:00
#9
Re: GoFu.ck A Goat

POwered_By_Flugel zei:
Breezah ,, grappig ...
je kent me niet eens .
grappig zo via computer....
Faleeeeeeeeeeeeers !!

:stoned:
Klik om te vergroten...
GhB dan, zo beter? :P

Kleine kindjes kussen op de GHB, intressant zoiets :wave:
J
J89Lid
01-01-2024, 00:00
#10
haha
ghb is inderdaad een heerlijk goedje
maar het heeft ook een erge darkside en daar zul je misschien nog wel achterkomen als je er zoveel van houd dat je het dagelijks gaat gebruiken :grin:

dus bij deze ben je gewaarschuwd :wink:
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hollikee zeg wat een topic hahahaha kwam er via een linkje bij uit en weet dat ie oud is maar vind m toch wel bijzonder comisch :grin:

Haha en hoe die chick praat :grin: al het ik over dr uiterlijk niet veel te zeggen op die foto, alleen dat er iets vast zit aan dr gezicht :P
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
En het lijkt op één of ander gezwel
B
BartyoLid
01-01-2024, 00:00
#13
Strijk :tearsofjoy:
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#14
Re: GoFu.ck A Goat

POwered_By_Flugel zei:
Breezah ,, grappig ...
je kent me niet eens .
grappig zo via computer....
Faleeeeeeeeeeeeers !!

:stoned:
Klik om te vergroten...

Wow, je wist zowaar meer woorden goed dan fout te schrijven in dit bericht. We boeken vooruitgang!

Als compliment; je ziet er wel leuk uit op die foto.
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#15
Re:

POwered_By_Flugel zei:
Ja Idd !!

En Ptn Jong Bert....Ge Zijt Echt Nen Faler !
Wa Denkte Dak Ooit Medu Ging Verkeren !
Khebu Voor Mijn Deur Laten Staan ,, Terwijl Dak Thuis Was !
Bena AL MIjn Vrienden Hebben U Gezegt Daku Niet Moest Hebben !
En Dan Toch Diejn Foto Posten !
Veel Te Grappig....

En Wa Weete Gij Wadak Ik Pak !!!
Nx !
Tenige Waar Gij Over Praat Is Dope !!
en Stopt Me Da Ier Opda Forum Allemaal Te Zetten ! :confused:
Zegget Asge Mij Ziet !
Klik om te vergroten...

Hier een vrije vertaling van dit bericht.

En opgeschoten knaap Bert, je bent echt een loser!
Geloof je nu werkelijk dat ik ooit een romantische verstandhouding met jou zou willen!
Ik heb je weg kwijnend voor mijn deur laten staan terwijl ik op dat moment gewoon thuis resideerde! Bijna al mijn relaties in de zakenwereld hebben gezegd dat ik zeer zeker geen romantische relatie met u aan zou moeten gaan!
En dan toch deze prent hier posten!
Ik zie hier het bijtende cynisme wel van in!

Bovendien, hoe weet u wat ik tot me neem!
Geen barst!
Het enige dat u schijnt te boeien zijn geestveruimende middelen!
Je moet ophouden met dit alles hier op een internetconversatiesite te plaatsen!
Notificeer mij als je mij ziet!
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Thx pikachu, nu begrijp ik het ..
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#17
Re: Re:

Pikachu zei:
POwered_By_Flugel zei:
Ja Idd !!

En Ptn Jong Bert....Ge Zijt Echt Nen Faler !
Wa Denkte Dak Ooit Medu Ging Verkeren !
Khebu Voor Mijn Deur Laten Staan ,, Terwijl Dak Thuis Was !
Bena AL MIjn Vrienden Hebben U Gezegt Daku Niet Moest Hebben !
En Dan Toch Diejn Foto Posten !
Veel Te Grappig....

En Wa Weete Gij Wadak Ik Pak !!!
Nx !
Tenige Waar Gij Over Praat Is Dope !!
en Stopt Me Da Ier Opda Forum Allemaal Te Zetten ! :confused:
Zegget Asge Mij Ziet !
Klik om te vergroten...

Hier een vrije vertaling van dit bericht.

En opgeschoten knaap Bert, je bent echt een loser!
Geloof je nu werkelijk dat ik ooit een romantische verstandhouding met jou zou willen!
Ik heb je weg kwijnend voor mijn deur laten staan terwijl ik op dat moment gewoon thuis resideerde! Bijna al mijn relaties in de zakenwereld hebben gezegd dat ik zeer zeker geen romantische relatie met u aan zou moeten gaan!
En dan toch deze prent hier posten!
Ik zie hier het bijtende cynisme wel van in!

Bovendien, hoe weet u wat ik tot me neem!
Geen barst!
Het enige dat u schijnt te boeien zijn geestveruimende middelen!
Je moet ophouden met dit alles hier op een internetconversatiesite te plaatsen!
Notificeer mij als je mij ziet!
Klik om te vergroten...

Geniaal Pikachu, geniaal! :grin:

*doet rofl*
m
magicalLid
01-01-2024, 00:00
#18
Je hebt me 2min vermaakt Pikachu :grin:
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#19
Haha thx :P
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#20
magical zei:
Je hebt me 2min vermaakt Pikachu :grin:
Klik om te vergroten...

+1

Had hier al een tijdje niet meer gekeken. Blijft leuk topic :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."