#1
Zo moeder, zo dochter.. dat wordt nog leuk..
+1ExceptionalInsight zei:Je staat aan de grond genageld? Hoe dan in godsnaam? Je wilt stoppen, dus je stopt, simple as that.

En terecht.lunatic zei:Wat doet iedereen hier toch moeilijk!
ExceptionalInsight zei:Ja goed zo, de ene verslaving vervangen door de volgende.
En terecht.lunatic zei:Wat doet iedereen hier toch moeilijk!
Moraalridder mn reet, gezond verstand noemen we dat. Mevrouw laat zelf al blijken dat ze een verslavingsgevoelig karakter heeft en dan ga jij haar de easy way out aanraden door middel van het volgende roesmiddel. Een bezoekje bij de plastisch chirurg is een beter idee want het enige dat zij nodig heeft is de ballen om te stoppen.lunatic zei:Beste moraalridder, die alcohol raak je niet zomaar verslaafd aan. Dat heeft wel meer tijd nodig. Ik red het wel met een kratje tegen de afkick verschijnselen.
GHB is erg hardnekkig, maar als je weet hoe het moet is eraf komen geen probleem!
Tuurlijk! Je hebt helemaal gelijk! Geloof je dat echt zelf wat je hier nu schrijft? Jij denkt dat je gewoon goed functioneert, dat is hem nou net het probleem. Je bent gewoon de hele dag verdoofd en omdat je dat de hele dag bent, besef je het niet meer, het voelt als normaal.lunatic zei:Wat doet iedereen hier toch moeilijk! Een ghb-verslaafde kan je niet vergelijken met een alcoholist! Mensen kunnen gewoon goed functioneren met ghb.

CHIASME zei:haal wat pep?
dan ben je iig scherp als je de luier moet verschonen.
Atropa zei:Bij een GHB verslaving zonder betrokkenheid van andere middelen, is verwaarlozing van het leven en de gezondheidaspecten die daar bij horen NIET aan de orde! Het gaat je niet om de craving indien je eenmaal verslaafd bent, maar je gebruikt om in een levendig vaarwater te blijven. Aanvankelijk begin je vaak vanwege de socialiteit en begaandheid met anderen, de rust en omdat het (echt bijna) geen na effecten heeft.
Je blijft je heel bewust van hoe belangrijk het maatschappelijke allemaal is, contact met vrienden-familie en hun welzijn (GHB blijft heel sterk empatisch!), zorgzaamheid en je verantwoordelijkheden.
Je psyche en lichaam wordt niet uit z'n lood geslagen door het doorgebruiken zelf, het maakt je eerder nadenkend met openheid. Maar het is de schaamte en de zucht van het altijd om de zoveel uur iets moeten nemen om niet fysiek en geestelijk vast te lopen.
Elke keer dat je een GHB dosis neemt om je withdrawals te dempen, voel je ook de vitaliteit van het leven en de bereidheid om daarvoor te blijven vechten. Je blijft gewoon je dagelijkse routine draaien. Je wordt wel wat bedwelmd, maar niet zozeer lui en apathisch zoals met wiet, alcohol, cocaine of opiaten. Je houd prikkelingen om wat van het leven te maken want ondanks je als een draad aan de fles zit, blijft deze je ook de bright side of life showen. Je blijft eerlijk met jezelf, je wilt gewoon als GHB verslaafde serieus worden genomen en niet in het rijtje worden geplaats van elke drugsverslaafde.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."