Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsheb een probleem

heb een probleem

44 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
a
azerty1987Lid
01-01-2024, 00:00
#1
je meot ongeveer 3-4 weken de tijd nemen om af te kicken zonder kliniek

ik weet niet wat je dosis is.
maar je moet dus iedere week je dosis met 1/3e verminder met wat je normaal gesproken nam.
doe dat 3 weken en het afkicken meot een stuk makkelijker worden.

als je neit kan slapen ect..

ga naar de huisarts (die heeft zwijgplicht!) en vraag om een slaapmiddel (het liefste geen bezo)
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Bij een GHB verslaving zonder betrokkenheid van andere middelen, is verwaarlozing van het leven en de gezondheidaspecten die daar bij horen NIET aan de orde! Het gaat je niet om de craving indien je eenmaal verslaafd bent, maar je gebruikt om in een levendig vaarwater te blijven. Aanvankelijk begin je vaak vanwege de socialiteit en begaandheid met anderen, de rust en omdat het (echt bijna) geen na effecten heeft.

Je blijft je heel bewust van hoe belangrijk het maatschappelijke allemaal is, contact met vrienden-familie en hun welzijn (GHB blijft heel sterk empatisch!), zorgzaamheid en je verantwoordelijkheden.

Je psyche en lichaam wordt niet uit z'n lood geslagen door het doorgebruiken zelf, het maakt je eerder nadenkend met openheid. Maar het is de schaamte en de zucht van het altijd om de zoveel uur iets moeten nemen om niet fysiek en geestelijk vast te lopen.

Elke keer dat je een GHB dosis neemt om je withdrawals te dempen, voel je ook de vitaliteit van het leven en de bereidheid om daarvoor te blijven vechten. Je blijft gewoon je dagelijkse routine draaien. Je wordt wel wat bedwelmd, maar niet zozeer lui en apathisch zoals met wiet, alcohol, cocaine of opiaten. Je houd prikkelingen om wat van het leven te maken want ondanks je als een draad aan de fles zit, blijft deze je ook de bright side of life showen. Je blijft eerlijk met jezelf, je wilt gewoon als GHB verslaafde serieus worden genomen en niet in het rijtje worden geplaats van elke drugsverslaafde.
g
gewoonikkeLid
01-01-2024, 00:00
#3
CHIASME zei:
haal wat pep?



dan ben je iig scherp als je de luier moet verschonen.
Klik om te vergroten...

mijn reaktie is hier op:
ben altijd scherp en allert!

weet altijd wat te doen en hoe te reageren!
en speed pak ik zelden!
vanwegen mijn verleden met speed!
ben daar echt vreselijk verslaaft aan geweest na het jaren lang intenzief en veel te veel gebruikt te hebben!
dag in en dag uit!
ben daar ook alleen zonder eenige hulp van afgekickt!
gebruikte speed zo'n 3 a 4 jaar waarvan 2 jaar vloeibaar 10 tot 15 gram op een dag!
dus weet ook wel wat afkicken in houd!
en heb dat in iedergeveal al wel onder controlen!
kan dat zonder probleem af en toe doen!
had tot mijn verdriet niet voorzien wat GHB voor een verslavende en moeilijke afkick heeft!
als ik dat van te vooren had voorzien had ik het nooit zo ver laten komen!
want afkicken van de GHB is een hel!
met speed ook wel maar anders!
had dan ook na 2 of 2 en een half jaar geen drugs meer gebruikt te hebben
nog steeds de gevolgen psygise en ligaamelijk gevolgen van de speed!
ben dan ook echt bang!
voor alles!
g
gewoonikkeLid
01-01-2024, 00:00
#4
CHIASME zei:
hallo "onlymespeedfreak" :wave:
Klik om te vergroten...
?
????
en dat is???? waar gaat dat nou weer over????
J
J89Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Misschien moet je eens naar een afkickkliniek gaan om gewoon te informeren?
je hoeft in eerste instantie niet gelijk te vertellen dat je ook een kind hebt toch?
want zover ik weet worden niet alle ghb verslaafden gelijk opgenomen
wie weet kunnen ze wel met jou samen een plan maken om zelf af te kicken
met begeleiding van buitenaf
met stil zitten zul je iig niks bereiken!
iig wens ik je heel veel succes, doe het voor je kind! (en jezelf uiteraard)
enne, nja let maar niet op sommige zure reacties hier
het blijft een forum, retard gehalte is vaak vrij hoog op dit soort fora's :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."