#1
One way or the other..Ja precies zei:...alles komt goed!
One way or the other..Ja precies zei:...alles komt goed!
dit verschilt natuurlijk heel erg per persoon hethesuger zei:en gewoon afbouwen en dan stoppen niks moeilijks aan is mij ook gelukt
fatsoen1 zei:jij hebt inderdaad een probleem. Als je een speedverslaving inlevert voor een ghb verslaving heb je klaarblijkelijk behoefte altijd in een roes te verkeren. Daar is niet eenvoudig vanaf te komen tenzij je jezelf heel lang kut wilt voelen
gewoonikke zei:CHIASME zei:haal wat pep?
dan ben je iig scherp als je de luier moet verschonen.
mijn reaktie is hier op:
ben altijd scherp en allert!
weet altijd wat te doen en hoe te reageren!
en speed pak ik zelden!
vanwegen mijn verleden met speed!
ben daar echt vreselijk verslaaft aan geweest na het jaren lang intenzief en veel te veel gebruikt te hebben!
dag in en dag uit!
ben daar ook alleen zonder eenige hulp van afgekickt!
gebruikte speed zo'n 3 a 4 jaar waarvan 2 jaar vloeibaar 10 tot 15 gram op een dag!
dus weet ook wel wat afkicken in houd!
en heb dat in iedergeveal al wel onder controlen!
kan dat zonder probleem af en toe doen!
had tot mijn verdriet niet voorzien wat GHB voor een verslavende en moeilijke afkick heeft!
als ik dat van te vooren had voorzien had ik het nooit zo ver laten komen!
want afkicken van de GHB is een hel!
met speed ook wel maar anders!
had dan ook na 2 of 2 en een half jaar geen drugs meer gebruikt te hebben
nog steeds de gevolgen psygise en ligaamelijk gevolgen van de speed!
ben dan ook echt bang!
voor alles!

K.nurft zei:Blader eens door de talloze GHB verslaving-topics die er al zijn. Alles is al tot vervelends toe herhaald. Goed lezen en nu echt je verstand gaan gebruiken, waarschijnlijk hoef je dan niet eens naar een afkickkliniek.. Suc6 met lezen en afkicken!
Good answer.Anon zei:Bij verslaafde ouders ben ik altijd bang dat ze hun kind niet kwijtraken.
+1... En als je écht alles over hebt voor je kind, dan ook een afkick kliniek. Mijn vriendin heeft ook een verslaafde moeder, en god, je wilt niet weten hoe erg ze daar onder lijdt.ExceptionalInsight zei:Good answer.Anon zei:Bij verslaafde ouders ben ik altijd bang dat ze hun kind niet kwijtraken.
Vanadesse zei:+1... En als je écht alles over hebt voor je kind, dan ook een afkick kliniek. Mijn vriendin heeft ook een verslaafde moeder, en god, je wilt niet weten hoe erg ze daar onder lijdt.ExceptionalInsight zei:Good answer.Anon zei:Bij verslaafde ouders ben ik altijd bang dat ze hun kind niet kwijtraken.
Daar word mee bedoeld dat een verslaafde ouder een kind niet de juiste opvoeding kan geven wat het kind nodig heeft, en dat we bang zijn dat er juist word besloten dat het kind bij de verslaafde ouder mag blijven, terwijl het in de meeste gevallen beter is dat het er weg word gehaald.gewoonikke zei:vroeg me trouwens wel af wat er bedoeld werd met????
zeg maar?!Anon zei:Bij verslaafde ouders ben ik altijd bang dat ze hun kind niet kwijtraken.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."