Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumspaar vragen over GHB

paar vragen over GHB

32 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
o
onlymespeedfraekLid
01-01-2024, 00:00
#1
agapios zei:
Hee, kijk nou... Nog een keer onlymespeedfreak. Dan ook nog maar een keer hetzelfde bericht:

In onderstaande thread staat alle info al die je nodig hebt, dus waarom zouden we 'jouw' probleem apart behandelen? Misschien een beetje gebrek aan aandacht?

http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=16&t=20346:
Ghb - Cold turkey stoppen of afbouwen?

Vraag geen AANDACHT, maar toon WILSKRACHT! Dus aandacht ga ik je ook niet geven...

Een 'verslaving' aan GHB kun je te boven komen door gewoon te stoppen. So what als je lichaam daardoor tijdelijk wat minder functioneert. Je wilt er van af, dus dat moet je er dan maar voor over hebben. Als je jezelf goed in de gaten houdt, ga je echt niet dood door te stoppen (evt. eerst minderen). Als je kloten hebt, lukt dat gewoon onlymespeedfreak.
(Alleen de naam al - Wat nou only you?)

Als je aandacht wilt, vraag die dan maar bij de dokter. Dit forum lijkt me dan voor jou echt niet de juiste plek.
Wat mij betreft: einde topic.
Klik om te vergroten...

mijn reaktie is dat jou meening er al helemaal niet toe doet en ik me echt afvraag waar jij denkt het recht van spreken vandaan te hebben om wat mij bdetreft einde tropic neer te zetten?
dacht zo dat ik deze text van jou vond!
is neer gezet op feb 2009!!

Heee Newbie

Prachtige tekst, meid! Ik en mijn vriendin zijn een nog nieuwere newbie in dit wereldje, want wij beginnen nog maar net met andere drugs dan joints. Jullie gaan lekkerrrr. Die kant gaan wij ook op... Lekker experimenteren met alles wat God verboden heeft en lekker uit je dak gaan met z'n tweeen!
And no kiddings... Never nooit niet.

(Sorry voor degene die ze al hebben... Succes ermee.)

Jullie lijken me toffe luitjes.

Kus en een groet!
Agapios

houd dus in dat je pas net verder bent dan een beetje blowen!
en dus dat dit sort dingen voor jou te moeilijk is om begrip voor te hebben je weet dan dus niet waar het over gaat!
en nee hoef geen aandacht jij blijkbaar wel aangezien je zo negatieve aandacht vraagt!
bij mij is het alleen een roep naar hulp!
en ik weet tot mijn spijt waar ik het over heb en daarbij tot men verdriet ook al een ernstige speed verslaving gehad!
en tot mijn geluk ook weer overwonnen zonder hulp!
maar uit jaren langen ervaaring weet ik echt wel waar ik over praat!
toen ik zo naief dacht als jij was ik net begonnen jaartje of 13/14 dus niet aankomen met aandacht vragen of zo want dit is echt doelloos!
forums zijn er ook voor dingen als mijn post dus!!!!!
vind het nergens op slaan om zo te reageren als jou!
o
onlymespeedfraekLid
01-01-2024, 00:00
#2
heb een paar vragen over GHB!

pak nu 3 maanden GHB en wilde eigenlijk stoppen van de week!
de klap kwam hard aan aangezien ik dacht dat ik er verder geen moeite mee zou hebben wat ook erg dom is geweest!
kreeg het niet voor elkaar werd helemaal gek leek me stug dat het kon maar het gebeurde me dus wel! en nachtmerries stond echt doods angsten uit!
zo levens echt! hoe komt dat en wat kan ik er aan doen?
werd helemaal paranoia! hoe kan dat?
en is het normaal dat je overal pijn krijgt?
en hoe moet ik het beste stoppen zonder dat ik door draai?
werd er echt bang van!
ben dan ook erg geschrokken!

hoop dat iemand me iets kan vertellen?!
want ik kom er zelf dus niet aan uit!
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#3
JA dat is normaal jah.

LEES JE EERST EENS IN IN EEN DRUG VOORDAT JE BESLUIT ZO DEBIEL TE DOEN...

Had je nou echt zelf niet het idee van... 'hmm, ik gebruik dagelijks GHB... ben ik nu geen verslaafde/junk'?
Eerlijk zeggen... Als je nee antwoord, dan ben je echt een mongool.

Cold Turkey afkicken van GHB is levensgevaarlijk, maar dat had je geweten als je je eerst had ingelezen over de drug.. :rolleyes:

Je moet je GHBgebruik afbouwen
o
onlymespeedfraekLid
01-01-2024, 00:00
#4
kiekert zei:
JA dat is normaal jah.

LEES JE EERST EENS IN IN EEN DRUG VOORDAT JE BESLUIT ZO DEBIEL TE DOEN...

Had je nou echt zelf niet het idee van... 'hmm, ik gebruik dagelijks GHB... ben ik nu geen verslaafde/junk'?
Eerlijk zeggen... Als je nee antwoord, dan ben je echt een mongool.

Cold Turkey afkicken van GHB is levensgevaarlijk, maar dat had je geweten als je je eerst had ingelezen over de drug.. :rolleyes:

Je moet je GHBgebruik afbouwen
Klik om te vergroten...

ja had er al wel genoeg over gelezen!
en zo maar op een of andere rede dacht ik aangezien mijn speed verlede dat dat bij mij niet mijn ding zou zijn!
wat dus echt heel dom was aangezien ik ook in mijn omgeving genoeg gezien had!
en ja als je iets dagelijks doet ben je verslaaft lijkt mij wel!
maar deze gevolgen had ik even niet overzien!
is echt meer dan lomp dat weet ik!
maar kon niet slapen en merkte dat het met GHB wel kon!
weet dat het echt niet de beste manier is maar ja wanhoop naar rust doet veel met een mens!
en toen dacht ik op een gegeven moment oja overdag voelt ook wel lekker!
was erg depressief en kreeg ineens weer overal zin in!
en voor je het weet ben je ineens 3 maanden verder en schik je van de gevolgen!
ja heel dom dus!
maar denk dat ik echt niet de enige ben die zo denkt!
anders zouden er niet zo veel verslavingsproblemen zijn!
maar is het nu na 3 maande ook al gevaarlijk om plotseling te stoppen?
dacht dat dat pas was als je jaren gebruikte!?
maar zeker wil ik er mee gaan stoppen!
want de angst dat het anders helemaal niet meer gebeurd is te groot!
heb je nog goeie tips of zelf ervaringen waar ik wat aan heb misschien?
bedankt in ieder geval!
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hier op t forum lopen een aantal topics over GHB afbouwen.

Heb zelf geen tips, ben een sporadisch gebruiker
o
onlymespeedfraekLid
01-01-2024, 00:00
#6
kiekert zei:
Hier op t forum lopen een aantal topics over GHB afbouwen.

Heb zelf geen tips, ben een sporadisch gebruiker
Klik om te vergroten...

oke dankjewel! ga gelijk ff kijken!
D
DreamerOfDreamsLid
01-01-2024, 00:00
#7
onlymespeedfraek zei:
kiekert zei:
JA dat is normaal jah.

LEES JE EERST EENS IN IN EEN DRUG VOORDAT JE BESLUIT ZO DEBIEL TE DOEN...

Had je nou echt zelf niet het idee van... 'hmm, ik gebruik dagelijks GHB... ben ik nu geen verslaafde/junk'?
Eerlijk zeggen... Als je nee antwoord, dan ben je echt een mongool.

Cold Turkey afkicken van GHB is levensgevaarlijk, maar dat had je geweten als je je eerst had ingelezen over de drug.. :rolleyes:

Je moet je GHBgebruik afbouwen
Klik om te vergroten...

ja had er al wel genoeg over gelezen!
en zo maar op een of andere rede dacht ik aangezien mijn speed verlede dat dat bij mij niet mijn ding zou zijn!
wat dus echt heel dom was aangezien ik ook in mijn omgeving genoeg gezien had!
en ja als je iets dagelijks doet ben je verslaaft lijkt mij wel!
maar deze gevolgen had ik even niet overzien!
is echt meer dan lomp dat weet ik!
maar kon niet slapen en merkte dat het met GHB wel kon!
weet dat het echt niet de beste manier is maar ja wanhoop naar rust doet veel met een mens!
en toen dacht ik op een gegeven moment oja overdag voelt ook wel lekker!
was erg depressief en kreeg ineens weer overal zin in!
en voor je het weet ben je ineens 3 maanden verder en schik je van de gevolgen!
ja heel dom dus!
maar denk dat ik echt niet de enige ben die zo denkt!
anders zouden er niet zo veel verslavingsproblemen zijn!
maar is het nu na 3 maande ook al gevaarlijk om plotseling te stoppen?
dacht dat dat pas was als je jaren gebruikte!?
maar zeker wil ik er mee gaan stoppen!
want de angst dat het anders helemaal niet meer gebeurd is te groot!
heb je nog goeie tips of zelf ervaringen waar ik wat aan heb misschien?
bedankt in ieder geval!
Klik om te vergroten...

!!!
o
onlymespeedfraekLid
01-01-2024, 00:00
#8
onlymespeedfraek zei:
kiekert zei:
JA dat is normaal jah.

LEES JE EERST EENS IN IN EEN DRUG VOORDAT JE BESLUIT ZO DEBIEL TE DOEN...

Had je nou echt zelf niet het idee van... 'hmm, ik gebruik dagelijks GHB... ben ik nu geen verslaafde/junk'?
Eerlijk zeggen... Als je nee antwoord, dan ben je echt een mongool.

Cold Turkey afkicken van GHB is levensgevaarlijk, maar dat had je geweten als je je eerst had ingelezen over de drug.. :rolleyes:

Je moet je GHBgebruik afbouwen
Klik om te vergroten...

ja had er al wel genoeg over gelezen!
en zo maar op een of andere rede dacht ik aangezien mijn speed verlede dat dat bij mij niet mijn ding zou zijn!
wat dus echt heel dom was aangezien ik ook in mijn omgeving genoeg gezien had!
en ja als je iets dagelijks doet ben je verslaaft lijkt mij wel!
maar deze gevolgen had ik even niet overzien!
is echt meer dan lomp dat weet ik!
maar kon niet slapen en merkte dat het met GHB wel kon!
weet dat het echt niet de beste manier is maar ja wanhoop naar rust doet veel met een mens!
en toen dacht ik op een gegeven moment oja overdag voelt ook wel lekker!
was erg depressief en kreeg ineens weer overal zin in!
en voor je het weet ben je ineens 3 maanden verder en schik je van de gevolgen!
ja heel dom dus!
maar denk dat ik echt niet de enige ben die zo denkt!
anders zouden er niet zo veel verslavingsproblemen zijn!
maar is het nu na 3 maande ook al gevaarlijk om plotseling te stoppen?
dacht dat dat pas was als je jaren gebruikte!?
maar zeker wil ik er mee gaan stoppen!
want de angst dat het anders helemaal niet meer gebeurd is te groot!
heb je nog goeie tips of zelf ervaringen waar ik wat aan heb misschien?
bedankt in ieder geval!
Klik om te vergroten...


Wat nou!! ja jee wat kan ik daar nou mee!
wil niet lullig doen maar wil er van af komen zeg maar!
J
J89Lid
01-01-2024, 00:00
#9
diazepam, temazepam, oxazepam
kun je gebruiken om af te kicken het neemt de afkickverschijnselen voor het grootste deel weg en je kunt gewoon slapen.
o
onlymespeedfraekLid
01-01-2024, 00:00
#10
J89 zei:
diazepam, temazepam, oxazepam
kun je gebruiken om af te kicken het neemt de afkickverschijnselen voor het grootste deel weg en je kunt gewoon slapen.
Klik om te vergroten...

oke ja temazepam 20 mg heb ik nog liggen dus dat komt mooi uit!
maar ben daar al erg aan gewend is dat een probleem geld ook voor diazepam en oxazepam?
kan als het echt moet ook wel aan oxazepam 50 mg komen zou dat niet beter zijn?
ja denk vraag het even aangezien ik er echt vanaf wil!
bedankt
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Geen benzo's nemen, afbouwen met ghb en sterk in je schoenen staan en niet terug meer beginnen nemen
C
CHIASMELid
01-01-2024, 00:00
#12
Stop alsjeblieft met drugs want je weet er helemaal niks vanaf en je snapt totaal niet waar je mee bezig bent :confused:

Je onderschrift alleen al :grin: Briljant : Angel Dust = yaba? pls man :grin: Explosion = vloeibare mDMA? HAHAHAHA aub neem nog een lekkere lijn speed zou ik zeggen. :stoned:


ook echt "bijna alles behalve LSD" haha wat denk jij echt
s
steelpadLid
01-01-2024, 00:00
#13
HAHAHAHA doe eens wat voor deze knakker man
j
junkieghbLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik vind dat er erg lullig wordt gereageerd op deze roep om hulp!!!

Beste Onlymespeedfreak. Je heb idd een probleem. Ik heb van de zomer hetzelfde mee gemaakt en ben 4 weken in het ziekenhuis belandt, waarvan 5 dagen in volledige delirium psychose doorgebracht. Had een bloeddruk van 200/140, veel te hoog dus. Moest worden vastgebonden om het bed d.m.v. Zweedse band. Heb 5 dagen en nachten niet geslapen. Het werd zo gevaarlijk dat de artsen mij naar de Intensieve Care wilde verplaatsen om me kunstmatig in slaap te maken, zodat mijn lichaam kon bijkomen. Cold-Turkey bij GHB is levensgevaarlijk! Je moet dit echt onder medische begeleiding doen, met behulp van medicatie.

De nazorg van de zomer was onvoldoende, dus ik ben weer teruggevallen in dagelijks gebruik. Inmiddels loop ik al 4 maanden onder begeleiding van verslavingszorg. Sta op de wachtlijst voor de speciale GHB-detox (afkick-centrum), en hoop zeer binnenkort te worden opgenomen. In de detox word er afgebouwd met GHB en krijg je daarbij medicatie die de ernstige afkickverschijnselen tegengaan.

Mijn advies: Meld je z.s.m. aan bij de verslavingszorg in jouw woonplaats. Ik weet dat dat eng is in het begin (Ik vond het DOODENG), maar inmiddels heb ik heel veel geleerd over verslavingen en over mezelf. Ik heb mensen gevonden die met dezelfde problemen kampen als ik, maar dan met een ander middel. Geloof me. Iedere verslaving heeft een onderliggende oorzaak. Iedere verslaving is ook hetzelfde!
Ik wens je veel sterkte!
j
junkieghbLid
01-01-2024, 00:00
#15
P.S. Zelf gaan afkicken met benzo's of pammetje is geen goed idee, omdat je dan de ene verslaving voor de andere verruild. Van de regen in de drup, zeg maar.
R
RobdebobLid
01-01-2024, 00:00
#16
Verslavingszorg is de beste optie. Zelf afkicken met ghb of benzo's is zo goed als onmogelijk. Zorg dat je er van geleerd hebt. Een geestelijke verslaving is op zich geen ramp, maar een lichamelijke verslaving is een heel ander verhaal.
J
Ja preciesLid
01-01-2024, 00:00
#17
Persoonlijk kon ik na een halfjaar dagelijks 3 tot 4 buisjes GHB cold turkey er mee stoppen, ik had echt nergens last van! Dat had ik ook met mijn jarenlange speedverslaving, ik kon daar ook zonder problemen cold turkey mee stoppen. Als ik de verhalen zo lees, heb ik dus echt mazzel gehad en daar ben ik uiteraard heel dankbaar voor. Het beste kun je toch wel afbouwen met GHB, dat is een bekend feit, zie alle horrorverhalen.
o
onlymespeedfraekLid
01-01-2024, 00:00
#18
CHIASME zei:
Stop alsjeblieft met drugs want je weet er helemaal niks vanaf en je snapt totaal niet waar je mee bezig bent :confused:

Je onderschrift alleen al :grin: Briljant : Angel Dust = yaba? pls man :grin: Explosion = vloeibare mDMA? HAHAHAHA aub neem nog een lekkere lijn speed zou ik zeggen. :stoned:


ook echt "bijna alles behalve LSD" haha wat denk jij echt
Klik om te vergroten...

ten eerste weet ik meer van drugs dan jou!
dat is een ding dat zeker is!
tot mijn spijt!
bij jou denk je het te weten en ben je er trots op!
stoer hoor!
not!
en als het dan klopt oke maar klopt niks van wat je zegt!
jaba=cristal meth
en jaba=in pil of dacht misschien ook nog poeier vorm!
en cristal meth is rookbaare speed of kan soms ook door snuifbaare speed zitten!
de cristal meth is in amerika helemaal in!
en de jaba is in thailand helemaal in!
en daarbij is het dan ook allebij in nederland verkrijgbaar!
en angels dust=ook wel PCP en daar ga je dus van trippen!
PCP kun je roken of snuiven!
vraag niet om zielige domme opmerkingen of om gekleineerende opmerkingen!
dit is een roep om hulp!
en van de standaard drugs zeg maar bedoelde ik dat ik bijna alles ophad behalve LSD!
en daarbij explosion ja das vloeibaare MDMA en die heb je in 2 verschillen
een is rood en dus echt alleen vloeibaare MDMA en de andere is blauw en daar zitten 3 verschillende dingen in waaronder MDMA/LSD/en dacht ook nog heroine!
dus ja ook daar zit verschil in!
beetje kenner weet dat maar ja daar val jij dus blijkbaar niet onder das wel duidelijk!
dus praat pas als je het weet anders zet je je zelf ook zo onnozel voor lul!
want ik lach je uit!
a
azerty1987Lid
01-01-2024, 00:00
#19
u suck man

Vraag
Wat is explosion?

Antwoord

Explosion is een merknaam van methylone. Dit verscheen in 2005 in smartshops en op internet. Het middel werd verkocht als luchtverfrisser. De tekst op de verpakking raadde inname af. Het werd echter wel verkocht om in te nemen. Methylone heeft een aantal overeenkomsten met MDMA (XTC), maar heeft niet helemaal dezelfde werking. Inmiddels heeft de Inspectie geoordeeld dat het methylone een ongeregistreerd geneesmiddel is dat niet verkocht mag worden. De politie is gevraagd op te treden tegen verkoop in bijvoorbeeld smartshops.
Klik om te vergroten...

en amerika en thailand liggen ver weg... crystal meth is hier bijna niet te krijgen.. gelukkig!
hetzelfde geld voor pcp

en haha
en de andere is blauw en daar zitten 3 verschillende dingen in waaronder MDMA/LSD/en dacht ook nog heroine!
Klik om te vergroten...
komop zeg wie geloofd dat nou... dan zit er in pep zeker ook kapot geslagen lampen zodat het beter in je bloedbana word opgenomen...


en gewoon een maand ofbouwen of naar verslavingszorg... persoonlijk zou ik gewoon afbouwen..
o
onlymespeedfraekLid
01-01-2024, 00:00
#20
dutchmarshal zei:
u suck man

Vraag
Wat is explosion?

Antwoord

Explosion is een merknaam van methylone. Dit verscheen in 2005 in smartshops en op internet. Het middel werd verkocht als luchtverfrisser. De tekst op de verpakking raadde inname af. Het werd echter wel verkocht om in te nemen. Methylone heeft een aantal overeenkomsten met MDMA (XTC), maar heeft niet helemaal dezelfde werking. Inmiddels heeft de Inspectie geoordeeld dat het methylone een ongeregistreerd geneesmiddel is dat niet verkocht mag worden. De politie is gevraagd op te treden tegen verkoop in bijvoorbeeld smartshops.
Klik om te vergroten...

en amerika en thailand liggen ver weg... crystal meth is hier bijna niet te krijgen.. gelukkig!
hetzelfde geld voor pcp

en haha
en de andere is blauw en daar zitten 3 verschillende dingen in waaronder MDMA/LSD/en dacht ook nog heroine!
Klik om te vergroten...
komop zeg wie geloofd dat nou... dan zit er in pep zeker ook kapot geslagen lampen zodat het beter in je bloedbana word opgenomen...


en gewoon een maand afbouwen of naar verslavingszorg... persoonlijk zou ik gewoon afbouwen..
Klik om te vergroten...

ten eerste oja wel yaba en dus crystal meth is zeker veel meer dan je denkt in nederland te verkrijgen is dom om te denken van niet!
is maar net of je de juiste personen weet die dat hebben of toevallig een keer om te kijken hoe of wat bij hebben!
ten tweede ja is dus wel zo nee die explosion bedoelde ik niet!
misschien was het dan een naam die iemand zelf bedacht had voor het goedje!
dat zou kunnen maar bestaat zeker zoals ik uitlegde!
dan gewoon vloeibare MDMA in normale taal!
en jazeker in de variante die ik eerder uit legde!
en ten derde ja in pep en ook soms in sos zitten tl buis schilfers of splinters om zo sneller opgenomen te kunnen worden je bloedbaan ja!
wrijf ff goed over een wolle trui tot ie staties is en alle glas delen zijn weg!
en waarom allemaal weer zo lullig????
snap dat gewoon niet????
is een vraag voor hulp!!!!!!!
niet voor lullig onzin!!!!!!
dus waarom zo doen?????

en een vraagje?????
hoe kan ik het beste afbouwen zonder al te veel last van de afkickverschijnselen te hebben????
bv welke hoeveelheden en zo????
en hoe lang de zelfde hoeveelheid voor ik weer een level lager ga zeg maar????

bedankt!!!!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."