#1
agapios zei:Hee, kijk nou... Nog een keer onlymespeedfreak. Dan ook nog maar een keer hetzelfde bericht:
In onderstaande thread staat alle info al die je nodig hebt, dus waarom zouden we 'jouw' probleem apart behandelen? Misschien een beetje gebrek aan aandacht?
http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=16&t=20346:
Ghb - Cold turkey stoppen of afbouwen?
Vraag geen AANDACHT, maar toon WILSKRACHT! Dus aandacht ga ik je ook niet geven...
Een 'verslaving' aan GHB kun je te boven komen door gewoon te stoppen. So what als je lichaam daardoor tijdelijk wat minder functioneert. Je wilt er van af, dus dat moet je er dan maar voor over hebben. Als je jezelf goed in de gaten houdt, ga je echt niet dood door te stoppen (evt. eerst minderen). Als je kloten hebt, lukt dat gewoon onlymespeedfreak.
(Alleen de naam al - Wat nou only you?)
Als je aandacht wilt, vraag die dan maar bij de dokter. Dit forum lijkt me dan voor jou echt niet de juiste plek.
Wat mij betreft: einde topic.
mijn reaktie is dat jou meening er al helemaal niet toe doet en ik me echt afvraag waar jij denkt het recht van spreken vandaan te hebben om wat mij bdetreft einde tropic neer te zetten?
dacht zo dat ik deze text van jou vond!
is neer gezet op feb 2009!!
Heee Newbie
Prachtige tekst, meid! Ik en mijn vriendin zijn een nog nieuwere newbie in dit wereldje, want wij beginnen nog maar net met andere drugs dan joints. Jullie gaan lekkerrrr. Die kant gaan wij ook op... Lekker experimenteren met alles wat God verboden heeft en lekker uit je dak gaan met z'n tweeen!
And no kiddings... Never nooit niet.
(Sorry voor degene die ze al hebben... Succes ermee.)
Jullie lijken me toffe luitjes.
Kus en een groet!
Agapios
houd dus in dat je pas net verder bent dan een beetje blowen!
en dus dat dit sort dingen voor jou te moeilijk is om begrip voor te hebben je weet dan dus niet waar het over gaat!
en nee hoef geen aandacht jij blijkbaar wel aangezien je zo negatieve aandacht vraagt!
bij mij is het alleen een roep naar hulp!
en ik weet tot mijn spijt waar ik het over heb en daarbij tot men verdriet ook al een ernstige speed verslaving gehad!
en tot mijn geluk ook weer overwonnen zonder hulp!
maar uit jaren langen ervaaring weet ik echt wel waar ik over praat!
toen ik zo naief dacht als jij was ik net begonnen jaartje of 13/14 dus niet aankomen met aandacht vragen of zo want dit is echt doelloos!
forums zijn er ook voor dingen als mijn post dus!!!!!
vind het nergens op slaan om zo te reageren als jou!
