Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Jacky2009 zei: Als ik zo de hoeveelheden zie die mensen gebruiken, ben ik dan zo extreem of zo? Ik gebruik gemiddeld 75 ml per dag. Zijn er hier ook mensen die dit of zelfs meer gebruiken? Ben wel is benieuwd of die er zijn en of die nadelige gevolgen merken van het gebruik. Klik om te vergroten... ik ben heel erg ghb verslaafd geweest en ik pakte gemiddeld 120 ml op een dag ( ook doordeweeks ). Heb mezelf op laten nemen en heb daar 4 maanden gezeten, en ben nu weer 3 maanden terug thuis. 75 ml is best veel inderdaad en zou er echt mee oppassen als ik jou was.. nu is het allemaal leuk en aardig maar als je het niet meer wilt, valt het echt niet mee om te stoppen! ben nu ongeveer een half jaar clean en heb t nog steeds elke dag erg moeilijk!"
"novadiccc !! zonder hun was t me nooit gelukt !!!!!!!!!!!!!!!!!!1"
"Ik heb zelf heel zwaar ghb gebruikt. Ik pakte ongeveer 120 ml op een dag (zelfs doordeweeks). Heb mezelf hiervoor laten opnemen. En zoals hier al gezegd werd is het niet slim om met medicijnen proberen af te bouwen, want de combinatie kan al heel gevaarlijk zijn en tenslotte hebben we 1 ding gemeen en dat is onze verslaving. Ik had ook valium van de dokter in de tijd voordat ik opgenomen werd, maar er ging dus op het laatste 1 doosje valium in 3 dagen tijd doorheen. Dus had er nog een extra verslaving bij toen ik opgenomen werd. Als je wordt opgenomen krijg je een GHB-Detox. Dit bouwen ze af met medische GHB (Xyrem, een middel tegen een specifieke vorm van narcolepsie, een zeldzame slaapstoornis). Wanneer en de hoeveel die je daar van krijgt wordt bepaald door hoeveel je gebruikte. Elke 2 dagen gaat daar een aantal ml vanaf, totdat je op 0 ml komt. Ik heb er 2 weken over gedaan om op de 0 ml te komen. Maar moet zeggen dat ik het makkelijker vond dan ik dacht. Thuis stoppen luktte bij mij ook niet. Daar ben je heel de dag onder toezicht, je bloeddruk wordt vaak opgemeten, evt lichamelijke klahten worden vaak gecontroleerd en opgeschreven. Dit gaf voor mij al een heel stuk meer rust en dat heeft me er goed doorheen geholpen moet ik zeggen.. Nou als je besluit om jezelf op te nemen, wens ik je alvast heel veel succes ermee.. En als er iets mocht zijn of je hebt vragen kan je me altijd een berichtje sturen!"
"eerst omdat ik t gevoel ook helemaal geweldig vond.. en nou omda me lichaam nie meer zonder kan"
"Re: KETA- MOLE !!! zei: Ali zei: Mijn zoon en zijn vriendin waren bezig met afkicken met behulp van de artsen van het CAD Utrecht. Ze werden letterlijk volgestopt met Benzodiazepines, zoals oxacepam en flurazepam ( en nog veel meer). Zoals je hebt kunnen lezen is dat bij mijn kind niet gelukt. Na zijn overlijden is zijn vriendin wekenlang opgenomen geweest op de gesloten afdeling van een kliniek. Ik weet niet wat de beste manier is, maar wees voorzichtig! Klik om te vergroten... ten eerste gecondoleerd ten tweede! het is mij nogsteeds niet duidelijk waardoor hij nou precies is dood gegaan ? is het een over dosis geweest, is hij gestik in zn kots, tong ingeslikt, onder een trein gelopen onder invloed ? en gebruikt hij nog andere drugs naast ghb ? Klik om te vergroten... Allereerst gecondoleerd met je zoon. Krijg er wel de kriebels van eerlijk gezegd .. Ghb moet worden afgebouwd dat is t probleem waar je zoon aan is overleden denk ik, maar veel artsen hebben daar gewoonweg nog geen verstand van. K gebruik nu een jaar dagelijks ghb .. En tis bij mij ook veel te erg uit de hand gelopen want pak nu ong. 60 ml op een dag .. K kan helemaal niks meer zonder; niet eten, slapen, praten, me spieren geven het allemaal op. Je ligt gewoon langzaam dood te gaan eigelijk. Daarom ben ik naar de kentron gegaan en word volgende week (binnen 8 weken, met spoed) opgenomen .. Heb nu thuis al Valium gekregen van de dokter om te kunnen slapen en om het zelf van te voren al iets proberen te gaan afbouwen .. Ik kom bij Kentron in Vught terecht omdat ze daar gespecialiseerd zijn in GHB en ze hebben er een IC bij zitten. Bij mij gaan ze het in ieder geval afbouwen met de GHB van het slaapcentrum, met daarnaast nog andere slaap/kalmeringsmiddelen. Want als ik in 1 keer stop, heb ik volgens de verslavingsarts, maar 15% overlevingskans.."
"Wat erg voor je dat je exvriend is overleden .. gecondoleerd nog .. PaiNandPleasurE zei: dit komt vast uit de mond van iemand die er de ballen verstand van heeft hoe zwaar zowel lichamelijk als geestelijk een GHB verslaving is !! Klik om te vergroten... PaiNandPleasurE zei: 'ik denk dat er meer jongeren verslaafd zijn aan GHB dan dat er meisjes van verkracht worden' Klik om te vergroten... Dat zeg je precies goed .... mij verklaarden ze ook voor gek en nu nog steeds .. Heb er heel lang aan getwijfeld of het echt wel zo was of dat het gewoon in mijn kop zat, maar helaas ben ik dus niet gek, en ga ik egt een zware tijd tegemoed .. Mensen en zelfs klinieken weten er gewoon veel te weinig over, en vergissen zich er zwaar in .. Ze moeten er gewoon veeeel meer informatie over gaan geven vind ik ... Het lijkt allemaal zo leuk en grappig op het begin .. maar na een tijd ga je het gewoon als medicijn gebruiken, om jezelf maar niet ziek te gaan voelen .. het sluipt er gewoon in zonder dat je er enig besef van hebt .."
"Atropa zei: Iig goed dat je op de hoogte bent van in welke situatie je verkeerd. Persoon die hier overleden is was dit spijtig genoeg niet. Klik om te vergroten... Ik wist het eerst ook niet.. Had in een vakantie een week lang, dag en nacht GHB gepakt, en lag op zondagavond in me bedje en dacht dat ik gewoon strontziek was, maar op een gegeven moment werden de klachten zo erg dat ik naar het ziekenhuis ben gegaan .. en nu ben ik al meer dan een jaar verder dan alleen dat weekje .."
"PaiNandPleasurE zei: de beste vervanging die niet verslavend werkt als valium is seroquel dit is een anti psychotica die helpt bij inslapen,maar niet zo heftig is dat je er de volgendedag nog vaag van bent.. Klik om te vergroten... Toevallig pakte iemand die ik ken altijd seroquel om te kunnen slapen .. Hij is ook opgenomen geweest, en hem hebben ze zelfs in kunstmatige coma gelegd, om er vanaf te komen .. Hij had alleen niet verteld dat hij dat slikte en daardoor is het bijna fout gegaan met hem .. Ben allang blij dat ik nu gewoon een paar uurtjes kan slapen, en niet mezelf K.O hoef te leggen om maar een beetje aan mijn rust te komen .."