Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWaar en hoe GHB nemen in de club

Waar en hoe GHB nemen in de club

23 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
m
mmnLid
01-01-2024, 00:00
#1
waar en hoe doen jullie de GHB in je drankje als het in de club niet super druk is
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Overal, maar altijd wel zo onopvallend mogelijk.
Ik ga er niet voor naar de wc lopen.... anders kan ik elk uur gaan, dat is ook niet de bedoeling
m
mmnLid
01-01-2024, 00:00
#3
Flugeltje zei:
Overal, maar altijd wel zo onopvallend mogelijk.
Ik ga er niet voor naar de wc lopen.... anders kan ik elk uur gaan, dat is ook niet de bedoeling
Klik om te vergroten...

nee ik doe het normaal gewoon als ik tussen de mensen sta, maar ik kom ook wel eens ik een disco waar het niet zo druk is. dan is het best wel vreemd als ik een buisje in mijn drinken leeg. :flushed: maarja dan open ik voortaan gewoon het buisje in mijn zak met 1 hand en gooi het er gewoon snel in terwijl ik mijn glas laag hou bij mijn broekzak :rolleyes: :wave:
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik neem het altijd mee in een (hersluitbaar dus) flugel flesje... Met zoon flesje doe ik een hele avond (zeg van 11 tot 5 ofzo ) en doe het meestal op de wc, aangezien ik meestal gewoon een flesje water ofzo heb wat ik in mijn zak heb.... dan giet ik het bijna leeg (als er nog veel in zit) doe daar mijn portie ghb in, vervolgens loop ik met het flesje waar dus nog een slok in zit de wc weer uit, drink die slok en vul mijn flesje opnieuw bij en neem meestal dan nog een slokje of 2 uit het volle flesje water... Om de zoute smaak weg te spoelen. Als ik merk dat ik te weinig heb, en het is een btje druk doe ik het zo onopvallend mogelijk op de dansvloer.

In mijn ervaring moet jevooral oppassen voor personeel, mede feesters maken er meestal niet zo'n probleem van, en bedenk je dat veel mensen in het reguliere uitgangcircuit niet eens weten wat ghb is, en zich er dus ook niet zo veel van aan zullen trekken als jij iets leegt in je glas... In dat geval moet ik wel zeggen dat een flesje flugel altijd minder opvalt als een buisje... Heb een keer gehad dat iemand me aansprak over wat het was en toen zei ik dat het water was om de drank wat minder sterk te maken, en liet hem t flesje zien met doorzichtige vloeistof en stopte het weer weg. Ze keken me wel vreemd aan (en terecht, want is ook wel een beetje vreemd om een paar ml water aan je drank toevoegt om het minder sterk te maken, maar goed) maar deden er verder niet moeilijk over...
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik vind GHB geen uitgaansdrugs. Ik zal niet snel iets pakken dan. Liever wit ofzo.
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#6
mmn zei:
Flugeltje zei:
Overal, maar altijd wel zo onopvallend mogelijk.
Ik ga er niet voor naar de wc lopen.... anders kan ik elk uur gaan, dat is ook niet de bedoeling
Klik om te vergroten...

nee ik doe het normaal gewoon als ik tussen de mensen sta, maar ik kom ook wel eens ik een disco waar het niet zo druk is. dan is het best wel vreemd als ik een buisje in mijn drinken leeg. :flushed: maarja dan open ik voortaan gewoon het buisje in mijn zak met 1 hand en gooi het er gewoon snel in terwijl ik mijn glas laag hou bij mijn broekzak :rolleyes: :wave:
Klik om te vergroten...

DBB'er?
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#7
eyebeekaii zei:
Ik neem het altijd mee in een (hersluitbaar dus) flugel flesje... Met zoon flesje doe ik een hele avond (zeg van 11 tot 5 ofzo ) en doe het meestal op de wc, aangezien ik meestal gewoon een flesje water ofzo heb wat ik in mijn zak heb.... dan giet ik het bijna leeg (als er nog veel in zit) doe daar mijn portie ghb in, vervolgens loop ik met het flesje waar dus nog een slok in zit de wc weer uit, drink die slok en vul mijn flesje opnieuw bij en neem meestal dan nog een slokje of 2 uit het volle flesje water... Om de zoute smaak weg te spoelen. Als ik merk dat ik te weinig heb, en het is een btje druk doe ik het zo onopvallend mogelijk op de dansvloer.

In mijn ervaring moet jevooral oppassen voor personeel, mede feesters maken er meestal niet zo'n probleem van, en bedenk je dat veel mensen in het reguliere uitgangcircuit niet eens weten wat ghb is, en zich er dus ook niet zo veel van aan zullen trekken als jij iets leegt in je glas... In dat geval moet ik wel zeggen dat een flesje flugel altijd minder opvalt als een buisje... Heb een keer gehad dat iemand me aansprak over wat het was en toen zei ik dat het water was om de drank wat minder sterk te maken, en liet hem t flesje zien met doorzichtige vloeistof en stopte het weer weg. Ze keken me wel vreemd aan (en terecht, want is ook wel een beetje vreemd om een paar ml water aan je drank toevoegt om het minder sterk te maken, maar goed) maar deden er verder niet moeilijk over...
Klik om te vergroten...

Ik zou echt wel oppassen, omdat als medefeestgangers die er niks vanaf weten jou iets in een drankje zien doen dan denken ze gelijk dat je zo'n gast bent die meisjes drogeert met GHB en ze dan verkracht. Omdat die associatie zo sterk is zul je ook gelijk hard worden aangepakt als ze je wel betrappen...
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#8
Het beste is gewoon om nuchter te zijn en je zo te vermaken. Misschien gaat er wel een wereldje voor je open en krijg je een hekel aan drugsgebruikers :sunglasses:
i
inferno33Lid
01-01-2024, 00:00
#9
ik heb persoonlijk nog nooit GHB gedaan, maar ik denk dat ik gewoon een shot zou nemen in de wc en een paar slokjes water als ik eruit kwam, weinig risico, voor eventjes een hele smerige smaak..
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
jcutter123 zei:
mmn zei:
Flugeltje zei:
Overal, maar altijd wel zo onopvallend mogelijk.
Ik ga er niet voor naar de wc lopen.... anders kan ik elk uur gaan, dat is ook niet de bedoeling
Klik om te vergroten...

nee ik doe het normaal gewoon als ik tussen de mensen sta, maar ik kom ook wel eens ik een disco waar het niet zo druk is. dan is het best wel vreemd als ik een buisje in mijn drinken leeg. :flushed: maarja dan open ik voortaan gewoon het buisje in mijn zak met 1 hand en gooi het er gewoon snel in terwijl ik mijn glas laag hou bij mijn broekzak :rolleyes: :wave:
Klik om te vergroten...

DBB'er?
Klik om te vergroten...

Ja, maar daar heb ik wel een andere naam :grin: en wat meer posts :grin: :grin:
j
joint20Lid
01-01-2024, 00:00
#11
ik was keer zover heen van de ghb, dat opgeven nix meer boeide.
Pakte ik gewoon me buisjes ghb uit mn zak midde op de dansvloer tussen al de mensen, ging ik gewoon rustig doseren, iedereen keek me echt aan wtf die is echt gek haha.
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#12
^ Herkenbaar :grin: Wij nemen ook altijd gewoon rustig een snuifje, zonder moeilijk te doen. Ik heb gemerkt dat hoe minder geheimzinnig je ermee omgaat, des te minder mensen het opmerken, en de mensen die het opmerken moeten lachen :)
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#13
^ daar heb je zeker gelijk in... maar je moet niet te ver gaan: ik was laatst op een feest en daar lagen de lijntjes speed op de bar... dat vind ik wel een beetje ver gaan.. Des al nietemin vulde ik daar mn capsule wel wat mee :P
A
AzraëlLid
01-01-2024, 00:00
#14
Vroeger dronk ik rechtstreeks van het fleske flugel, gewoon eens nippen en daarna van m'n cola... tussen de mensen, onopvallend..

Zijn er hier die gbl meedoen id club? Hoe nemen jullie dat?
E
ElfquestLid
01-01-2024, 00:00
#15
En hoe doen jullie het dan als je naar grote feesten gaat?
Daar worden je tassen gecheckt en je wordt gefouileerd. Vloeistoffen mag je niet mee naar binnen nemen. En een buisje lijkt me lastig te verstoppen. Ballonnetjes? Ik ben een meisje dus die voelen ze bij het fouilleren. Of ik moet zeggen dat ik daarbeneden een penis heb. :grin:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik doe niet aan ghb in de club, ik ben nogal gevoelig voor die troep en ik wil niet ergens laveloos in een hoekje gevonden worden....
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Gewoon kleine ballonetjes kopen.

Vervolgens in elk ballonetje een afgemeten dosis inspuiten met een spuitje waarop de ml's te lezen zijn, vervolgens een knoopje in de ballon. Op het feest pak je 1 balonnetje en kun je blindelings met je sleutel een gaatje maken en het in je drankje leeg laten lopen. Discreet, snel en secuur. Bij controle makkelijk weg te stoppen in je onderbroek.

GHB is gewoon erg veilig, maar je moet even de moeite nemen om de voorbereiding te treffen, hetgeen de jeugdige generatie vaak vertikt en dan verdien je het ook om jezelf er lelijk aan te verbranden. GHB houd niet van impulsieve mannen en vrouwen.
A
AzraëlLid
01-01-2024, 00:00
#18
Elfquest zei:
En hoe doen jullie het dan als je naar grote feesten gaat?
Daar worden je tassen gecheckt en je wordt gefouileerd. Vloeistoffen mag je niet mee naar binnen nemen. En een buisje lijkt me lastig te verstoppen. Ballonnetjes? Ik ben een meisje dus die voelen ze bij het fouilleren. Of ik moet zeggen dat ik daarbeneden een penis heb. :grin:
Klik om te vergroten...

Grote feesten... altijd opletten.. ik zou het ofwel in mijn kousen/schoenen steken (flugel). Als je naar de discotheek gaat ook ofwel gewoon in je zakken. Als meisje kan je het toch gewn verstoppen in je sjakos?
E
ElfquestLid
01-01-2024, 00:00
#19
Jep. Wel ff opletten of er geen security meekijkt als je op een feest bent of even in een rustig hoekje gaan staan.
E
ElfquestLid
01-01-2024, 00:00
#20
Atropa zei:
Gewoon kleine ballonetjes kopen.

Vervolgens in elk ballonetje een afgemeten dosis inspuiten met een spuitje waarop de ml's te lezen zijn, vervolgens een knoopje in de ballon. Op het feest pak je 1 balonnetje en kun je blindelings met je sleutel een gaatje maken en het in je drankje leeg laten lopen. Discreet, snel en secuur. Bij controle makkelijk weg te stoppen in je onderbroek.

GHB is gewoon erg veilig, maar je moet even de moeite nemen om de voorbereiding te treffen, hetgeen de jeugdige generatie vaak vertikt en dan verdien je het ook om jezelf er lelijk aan te verbranden. GHB houd niet van impulsieve mannen en vrouwen.
Klik om te vergroten...

Zo heb ik het dus ook aangepakt. 2 ml in een aantal ballonetjes. Knoopje erin. Verstopt in mijn bh. Is niet te voelen, ook niet als ze bij het fouilleren even langs je borsten gaan.

2 ml is een goede dosis voor mij. Goed te combineren met alcohol zonder dat het effect te sterk is en je hoeft minder te drinken. Erg fijn aangezien ik op feesten soms zo'n 100 euro aan drank kwijtben. Die tijden zijn mooi voorbij dus. :mrgreen: De werking van GHB lijkt op die van alcohol. Combineer je het verstandig vult het elkaar goed aan en je gaat heerlijk op in de muziek. :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."